E-Global and L2Walker

MaxPower

gia na breite tin host ip prepei na cragkarete ton server

gia na to kanei kapios afto prepei na exei gnoseis fantazome

esi baron an gnorizeis apo afta bes tin host ip

kai tha minei meta xi mas opos els kai esi

I host ip den einai afti sou eixame sto set.ini tou walker?

diladi i 195.219.66.246 afou to walker leei link login succed.

Apo tin alli kai afti na min einai giati prepi na crack to server?

Fadazomai tha brisketai sto arxeio servername-e.dat.

Sto l2.ini to chekara de brisketai.

l2.ini

[URL]

Protocol=unreal

ProtocolDescription=Unreal Protocol

Name=Player

Map=Index.unr

LocalMap=Entry.unr

Host=

Portal=

MapExt=unr

EXEName=l2.exe

SaveExt=usa

Port=7777

Class=LineageWarrior.MFighter

ServerAddr=L2authd.Lineage2.com

IsL2NetLogin=True

IsL2Console=True

IsL2Seamless=True

IsL2Projector=True

ISL2Mark=2

ForceAspectRatio=False

AspectRatio=1.334

IsDefaultShaodw=False

IsUnderWaterEffect=False

IsUseCommand=True

L2VersionCheck=false

IsL2MemLog=False

L2ThreadFilter=0

L2TestServer=false

EnablePurgeLevel=True

SharedSky=True

L2MaxPawnResourceLoad=1.0

L2UseKeyCrypt=true

L2UseReplayManager=true

EnableSecondWindow=true

nice i ve already know about this :lol: :lol: :lol:

and i am almost ready to work the bot

hey zerix ti eleges gia to tcp tunel???????

oti den tha me voithisei????

:wink: :wink: :wink:

adika pedebeste. to l2walker xriazete hexing, kai sigkekrimena se ena packet pou stelnei otan sindeete. Proton tha deite ti packets stelnei to client me to l2logger otan sindeete, kai meta crack l2walker.

na to prwto swsto post

alla, o kainourios login server einai eveliktos, ektos oti to paket alazi :>

kai login na kaneis me to bot se kanei disc, blepe igame walker

pou se kanei disc molis tre3eis to prog efoson eisai mesa me to game.

adika pedebeste. to l2walker xriazete hexing' date=' kai sigkekrimena se ena packet pou stelnei otan sindeete. Proton tha deite ti packets stelnei to client me to l2logger otan sindeete, kai meta crack l2walker.[/quote']

den ksero kata poso exeis diko alla nomizo oti eima ise kalo ma para poli kalo dromo. an to petixo pou tha petixo kapoia stigmi tha sas po ti akrivos exo kanei.tora den mporo na to anafero gia eunoitous logous.

zerix ola kala alla giati eisai toso sigouros oti den tha ta kataferoume me to bot??? den mporo na to katalavo.

pisteuo pos gia ola iparxei tropos :wink: :wink: :wink:

baron lol re. epezes me to help.htm kai efages ban ahahaha

to welcome message den to ides ?

uperboliki xrisi tou help.htm = auto ban

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

den eipa pws den uparxei lisi.

to 8ema einai pws 8a afierosete poles wres, isos kai poles meres gia na brite tropo na bite. alla gia na ftiaxti anti-solution se auto pou kanate 8a parei mono merika lepta :)

re zerix ise enas abalos gm pou prospa8ei na dikeologisei tis mlkies tou vlaka kai an exeis arxidia esi ela na mou tin peis panivlaka. ise enas apotiximenos gm, gi ayto ka8ese kai brizeis ili8io zowwwwwwww..... :minigun: :shock:

Xreiazomaste aplos enan poy na xerei c++ kai tha brei to bot se lepta oxi se meres kai mlkies pou les esi paniblaka arkei na allxoyme ta files toy l2walker

heh stop playing at servers that their counters show 500 ppl online when the server is down (lol). Ok small tips to those who know a few things. Only igw works currently (didn't try ogw).

- Use 2 windows accounts (both administrators) using fast user swich - Prevent the loader from finding a running instance of the walker.

- Using l2sniffer find the newly changed world connect packet, world move packet and 2 more I won't tell.

- Change those different bytes from memory (artmoney and ollydb can help you a lot). Make a small and simple loader / Use diablo2oo2's universal patcher.

Make sure you don't have any firewalls running or any other software that could block dde connections.

Probably I'll send the bot to Maxtor but I wanna see what you can do first. Good luck MAZONAKIS

baron lol re. epezes me to help.htm kai efages ban ahahaha

to welcome message den to ides ?

uperboliki xrisi tou help.htm = auto ban

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

den eipa pws den uparxei lisi.

to 8ema einai pws 8a afierosete poles wres' date=' isos kai poles meres gia na brite tropo na bite. alla gia na ftiaxti anti-solution se auto pou kanate 8a parei mono merika lepta :)[/quote']

eleos re :lol: :lol: :lol:

eixa mpei me ton pexti pou eixa full karma gia na dokimaso kati help file.

kano epitides shout

eimai botaki

eimai botaki

eimai botaki

kai tsak troo dc.ksanampeno kai pouthena o pextis

eliosa sto gelio milame

leo WTF tixeo itan???kai den isoun kai online.

aaa by the way ton sigekrimeno char ton eixa me 2 -3 coca cola pano tou, me pano apo 100 action logged edo kai kana 2 mino kai den ton eixate bannarei.tora to thimithikate??? :lol: :lol: :lol:

korifeo skiniko akoma gelao

heh stop playing at servers that their counters show 500 ppl online when the server is down (lol). Ok small tips to those who know a few things. Only igw works currently (didn't try ogw).

- Use 2 windows accounts (both administrators) using fast user swich - Prevent the loader from finding a running instance of the walker.

- Using l2sniffer find the newly changed world connect packet' date=' world move packet and 2 more I won't tell.

- Change those different bytes from memory (artmoney and ollydb can help you a lot). Make a small and simple loader / Use diablo2oo2's universal patcher.

Make sure you don't have any firewalls running or any other software that could block dde connections.

Probably I'll send the bot to Maxtor but I wanna see what you can do first. Good luck MAZONAKIS[/quote']

can we do it with the tcp tunnel technic???i dont want to serch and try for nothing

heh stop playing at servers that their counters show 500 ppl online when the server is down (lol).

wow mrs russia came to help.

If u had a very little experiance from l2administration you would knew that if server restarts and ppl dont logout first lin_logout isnt been execute so u see online ppl when server is down but how u should know that right ? u only use l2j..

russia has nothing to do with me

l2j is only useful to find some packets nothing more. With a bit more brain you could add a checker to the script to first check if the server is online and then display the number. But how u should know that right? You only use the scripts you buy. nobody cares for a finished server n-e-way. I will pm maxtor with new bot details, it's up to him what he will do.

kapote ston official ekana to idio h paromio

kai alalxan sto files to walker kati arxeia kai epeze dld afto

Old string: [;'.]94-31[%./]

New string: [;'.]11-31[%./]

h allgi egine emsa sto network.ddl pragma pou an den kanw lathos den uparxei ston c4