Jump to content

Geia sas Max CheateRs! Diavaste an endiafereste gia ADMIN..


akiskara

Recommended Posts

8elw enan partner na sikwsoume enan l2 server..... (c6) polla packs iparxoun edw.. (max cheaters)apla dn mporo na ton sikwsw apo to pc m . eimai kalos ws admin ke exw empiria afiste message I add edw ~~> a.k_h.s@hotmail.com =]

Link to comment
Share on other sites

akiskara dn mporei kaneis na sikosei apo to pc tou ama 8elei na kanei kalo server ! Prepei na exei mia sosti Internet Syndesi kai fisika na antexei ta atoma ta arketa ama 8elei na kanei kati kalo gia to Server tou. Epipros8eta, esi 8eleis malon na mpeis GM se kapoion server. alla opws leei kai o ~LunatiC diskola ta pragmata dioti ama blepeis [qimg]link[/qimg] KALHTERA ALT+F4 ! H katse ma8e pws na sikoneis server kai na pareis kapio sponsor apo kapoio sosto kai kalo net gia na sikoseis l2 server. auta apo emena.

Link to comment
Share on other sites

re guyz eleos :P new sto mxc ime exw gini gm se pola server vsk oi server p iparxoun dn me ikanopioun 8elw enan server p na exei titanium armor ke hero weapons gia players non hero... alla distixws kanenas tetios server dn iparxei (dn vriskw malon)

 

Link to comment
Share on other sites

akiskara dn mporei kaneis na sikosei apo to pc tou ama 8elei na kanei kalo server ! Prepei na exei mia sosti Internet Syndesi kai fisika na antexei ta atoma ta arketa ama 8elei na kanei kati kalo gia to Server tou. Epipros8eta, esi 8eleis malon na mpeis GM se kapoion server. alla opws leei kai o ~LunatiC diskola ta pragmata dioti ama blepeis [qimg]link[/qimg] KALHTERA ALT+F4 ! H katse ma8e pws na sikoneis server kai na pareis kapio sponsor apo kapoio sosto kai kalo net gia na sikoseis l2 server. auta apo emena.

 

yeap.... +1

 

re guyz eleos :P new sto mxc ime exw gini gm se pola server vsk oi server p iparxoun dn me ikanopioun 8elw enan server p na exei titanium armor ke hero weapons gia players non hero... alla distixws kanenas tetios server dn iparxei (dn vriskw malon)

 

 

mono??? :-o an autos pou ton sikwsei ta valei exei kalos eidalws....qiouqiou.

Link to comment
Share on other sites

did esy psaxneis

ena srv na se kanoun gm kai ta exei tit k hero weps?

lol auto 8a sto kanoun mono ama plhroshs

gt na se kanoun gm tzaba p oute kan se 3eroun k oute kan p 3eroun oti dn 3erei tpt?

auta apo emena

kai eimai sigouros oute apo dev 3erei oute srv 3ereis na ftiaxneis oute website :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

did esy psaxneis

ena srv na se kanoun gm kai ta exei tit k hero weps?

lol auto 8a sto kanoun mono ama plhroshs

gt na se kanoun gm tzaba p oute kan se 3eroun k oute kan p 3eroun oti dn 3erei tpt?

auta apo emena

kai eimai sigouros oute apo dev 3erei oute srv 3ereis na ftiaxneis oute website :)

+fonw me ton cept ala to wbsite ti sxesh exei me to na ftiaxnw server?

Link to comment
Share on other sites

www.l2Massive.com

 

C6 L2off me Tit/Gracia Final armors/Weapons(ta Weapons exoun Hero Glow).

Mpes na ton dokimaseis ta paidia ekanan kaloutsikh douleia.

 

Link to comment
Share on other sites

Όσο newbie και να είναι κάποιος δεν πρέπει να τον χλευάζουμε και να τον κοροϊδεύουμε. Μερικοί μερικοί την έχετε δει κάποιοι και δεν θα σας βγει σε καλό αυτό.

 

Locked για να αποφύγουμε wars κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...