Jump to content

[GR]Kante ton FireFox na trexei me diplasia taxitita


spiroslouis

Recommended Posts

8a pw kati k as me peite kako

 

to share einai fail otan to mozilla anoigei mia selida kapia css kodikoi asfalias pernane tautoxrona px otn agorazete kati meso credit card ola auta apo8ikeuontai k metadidonte meso 16 'h 32 bit css protokola asfaleias. ean emeis miosoume ta docs ta opoia 8a eikinounte molis mpoume se ena site mporoume na dex8oume oxi mono epi8esi sto pc m ena trojan mpla alla akoma k me mia apli sinalagi na apokalif8i o ari8mos k to CSC, otan katebazoume ena browser dn einai ili8ioi autoi p to eftia3an na to kanoun pio argo k sigoura dn eimaste emeis oi e3ipnoi p 8a tous alla3oume tin panagia

 

panta filika

web :P

 

 

a0x0xa0ax0xa0ax kl ta spas web ee xD eidika ekeino sto telos p eipes ''otan katebazoume ena browser dn einai ili8ioi autoi p to eftia3an na to kanoun pio argo k sigoura dn eimaste emeis oi e3ipnoi p 8a tous alla3oume tin panagia'' 0xa0xa0xa ta spas <3 :o

 

 

EDIT: Btw mn me perasete gia kanenan hlithio p gelaei me to prwto pragma p vlepei ;D apla m fanhke asteio ekeinh tn stigmh xD cya:P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

[GR]apisteyto man thanks 1000 fores mipws kses pws mporoune na trwne kai ta windows ligoteri ram gt exw vista k kolaw :S

:s DEAD LINK

Esu To 8es To -1 Sigoura Oreo E?To Katebases Me Dead Link Pw Pw....
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...