Jump to content

Bye bye Maxcheaters From DarkFire


DaRkFire

Recommended Posts

pedia sas apoxereto gia arketo kero ka8isa eliosa 1 xrono  se auto to forum kai tpt den ekana paremina sto 3 karma meta apo mia blakia piga 2 ego xero pos eimai kalos dev kai xero na kano pola to karma dixni poso ''kalos'' eisai pistebo! apo mena gia to account to poulisa ena ena palikari opote den xriazete na me ban oute na me bgalete apo Lifetime Platinum Member! ego 8a xanampo mono me ena pragma

 

1) sbiste oles tis blakies topic kai posts kante mia nea arxi!!! allaxte 8ema sto forum balte new boards mia ananeosi telos padon :D

 

Bye apo mena apo aurio 8a mpeni to neo pedi san darkfire!

 

-DarkFire

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ο λόγος που παράτησες το Forum ήταν επειδή έχεις 2 κάρμα?? lol..

 

tCp δικιά σου η απόφαση... Bye!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ο λόγος που παράτησες το Forum ήταν επειδή έχεις 2 κάρμα?? lol..

 

tCp δικιά σου η απόφαση... Bye!

oxi gia to karma! apla entaxi ego eipa kati kante ananeosi to forum kai tote isos ksanampo !!!

Link to comment
Share on other sites

apla entaxi ego eipa kati kante ananeosi to forum kai tote isos ksanampo !!!

 

Otan les anaeosei tin enweis?? Exeis kati na protineis?? H to les etsi??

 

Tespa bye ean fygeis welcome again ean ksanagyriseis :P

Link to comment
Share on other sites

pedia sas apoxereto gia arketo kero ka8isa eliosa 1 xrono  se auto to forum kai tpt den ekana paremina sto 3 karma meta apo mia blakia piga 2 ego xero pos eimai kalos dev kai xero na kano pola to karma dixni poso ''kalos'' eisai pistebo!

 

TOTALLY PWNED  ;D

 

Agapite m file.....kaneis megalo la8os...to karma dn dixnei ka8olou poso kalos dev eic....

sou exw k periptosi me -10000 karma kai ITAN apo tous top dev edw mesa.....

k ine k posa ala atoma p exoune kai - karma k 0 k kseroun pola parapano apo aftous p exoun 20++

:)

Link to comment
Share on other sites

pedia sas apoxereto gia arketo kero ka8isa eliosa 1 xrono  se auto to forum kai tpt den ekana paremina sto 3 karma meta apo mia blakia piga 2 ego xero pos eimai kalos dev kai xero na kano pola to karma dixni poso ''kalos'' eisai pistebo!

 

ama pistebeis oti ontws etc einai ta pragmata den ksereis ti sou ginete .. edw mesa yparxoun atoma pou kseroun polla apo servers/pws na ftiaxnoun bugs kai exoun --- karma , merikoi exoun 20 + karma kai den kseroun tpt .. opote eisai teleios lathos..

 

ego 8a xanampo mono me ena pragma

 

1) sbiste oles tis blakies topic kai posts kante mia nea arxi!!! allaxte 8ema sto forum balte new boards mia ananeosi telos padon :D

 

auto to perimenoune polla members edw kai den kathonte na postaroun allakse to forum alliws feugw i na ekbiazoun me tetoio tropo .. o dromos einai anoixtos k ta skylia demena .. opote thes feugeis k opote thes erxese

 

 

Result of topic : useless

Link to comment
Share on other sites

ama pistebeis oti ontws etc einai ta pragmata den ksereis ti sou ginete .. edw mesa yparxoun atoma pou kseroun polla apo servers/pws na ftiaxnoun bugs kai exoun --- karma , merikoi exoun 20 + karma kai den kseroun tpt .. opote eisai teleios lathos..

 

auto to perimenoune polla members edw kai den kathonte na postaroun allakse to forum alliws feugw i na ekbiazoun me tetoio tropo .. o dromos einai anoixtos k ta skylia demena .. opote thes feugeis k opote thes erxese

 

 

Result of topic : useless

 

simfonw apolytws..apla na kanw mia diefkrinisi edw..dn einai oloi osoi exoun poli karma asxetoi..iparxoun vevea kai atoma me poli+++ karma kai dn kseroun tpt alla kata 80% dn to phran to karma etsi :P kati kalo ekanan gia na to paroun :P Opote min theopoioume to karma alla oute kai na to ipotimame teleiws

Link to comment
Share on other sites

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=45793.0  filodoxsiiiiies

 

oriste

 

bb with...(love?)...maybe(with respect?) or (sincerely?) nononono (ma ti lew?)

 

BB apla an k pisteuw 8a uparxei k allo account h to idio account 8a to exei o idios

 

pl0x make DarkFire Global Moderator h L2 Moderator wste na ginoume kaluteroi ^^

Link to comment
Share on other sites

san merika forum apo servers p oloi lene bb k bb k bb k feugw k dn feugw k menw k dn menw epeidh dn kanoume ta xatiria olwnwn GMs k HGMs (edw se mas golds k uploaders k mods k mpla mpla) k kala oti dn kanoume updates(ti updates?olo nea pragmata eimaste...)

 

Wra kalh sthn prumnh s k aera sta pania s ! sorry file alla dn 8a ta bapsoume maura!!!

 

k epeidh tzampa posts 8a einai moved to spam

Link to comment
Share on other sites

diladi o maxtor p exei +30 8a prepei na kanei party ? omg 3ekolate ligo me to karma enas ari8mos einai to kerato mou to tragio

mipos na bazame k ranks ? (+2 karma noob +10 karma good person +100000094801239849023740 karma RESPECT !!!!) 8a xerosouna poloi e ?

omos exw ena kako neo gia esena to smf se afinei mono na exei mexri +65535 karma opote to oneiro gia apeira karma dn 8a pragmatopih8h

ti na pw re gmto mou exoume 3efigei entelos. Na rotisw kati ean to faction karma bgei entelos dld dn iparxei 8a kanete kinitopihshs ? apergeies ? no karma = no life ?

 

117zrk1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...