Castle Walling Bug!

gamestyle7

Τώρα τι λέει θα συνεχίσεται να τσακώνεστε για την ημερομηνία?Ότι έγινε έγινε.Ας μείνουν και τα 2 topic ανοιχτά και μην συνεχίσετε το spam...

Re guys ola auta ta bug me to geodata einai blakeies , gt ama to arxisei enas , nomizete den 8a to kanoun oi alloi ? Ante pes oti to perneis to castle , ama o server einai toso a8lios wste na kaneis wallshoot , to castle den to xreiazese , afou oute to Manor 8a doulevei logika kai ta taxes oute p 8a ta xreiazeste eleos .

Re guys ola auta ta bug me to geodata einai blakeies , gt ama to arxisei enas , nomizete den 8a to kanoun oi alloi ? Ante pes oti to perneis to castle , ama o server einai toso a8lios wste na kaneis wallshoot , to castle den to xreiazese , afou oute to Manor 8a doulevei logika kai ta taxes oute p 8a ta xreiazeste eleos .

Kai pou xereis oti o allos tha katalavei oti ekanes walling pray?? ;)Kai pali, na se pliroforhsw oti to walling ysxeiei se pollus servers kai to Manor douleyei episeis se pollus servers.

Pfff...egw to post mou to exw kanei 13 November.Enw ekeinos to exei kanei 28 November.Xereis mathimatika??Mines tus xereis??

File eleos mazi s simfono to allo prp na lockaristei

Stop Spam!!! alios Report to moderator!

kai auto to bug exei ginei 800 fores kapoios lock to topic polu spamer mazeftikan...

eipe o giadaros ston petino OMITZI

milise k o captain spammer, i kardia tou spam, o tsolias tou spam house, o lebentis tou spam mountain.

exeis idi polla warning giauto prosexe

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

auto to exoun ksanapost kai legetai wallpray! tsp metraei i prospa8eia! episis kalo 8a itan na to kaneis sta teleutaia min.

Ontos kalo ine na to kanis ta teleftea mins na min prolaboun oi alloi na to ksana paroun kalo!!!!! 8a to exw sto nou mou :)

• 3 weeks later...
  • 3 months later...

ontws to eixa akousei kai egw palia omws...kala ekanes p to 3ana8umises alla ean ein toso eukolo na kanei defence mia clan kai ein polla atoma donate kai etc kalo ein na mn pate se auto to castle gt apla 8a mporoun na t 3anaparoun ektos ean t kanete to bug ta teleutaia 6 minutes...Merikes fores omws ean sas dei kanas gm mporei na dwsei kai ban gia wallpray..