Jump to content
  • 0

Looking For A Smile Code


tazerman2

Question

gia sas psaxno pos mporo na balo se ena npc countdown timer dld exo ena event kai thelo otan arxizi na dixnei ena timer p.x. 1 min kai na katebeni

an mporei kapios na me boithisi se afto (se periptosi pou einai megalos o kodikas mporo na doso lefta) efxaristo

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

gia sas psaxno pos mporo na balo se ena npc countdown timer dld exo ena event kai thelo otan arxizi na dixnei ena timer p.x. 1 min kai na katebeni

an mporei kapios na me boithisi se afto (se periptosi pou einai megalos o kodikas mporo na doso lefta) efxaristo

mikros einai alla auto den shmainei oti tha to kanoun tsampa

Link to comment
Share on other sites

  • 0

nomizo pos den eides kala an o kodikas einai megalos mporo na doso lefta

mallon esi den eides kala, s leei einai mikros alla ayto den simenei oti kapoios tha to kanei tsampa...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

gia sas psaxno pos mporo na balo se ena npc countdown timer dld exo ena event kai thelo otan arxizi na dixnei ena timer p.x. 1 min kai na katebeni

an mporei kapios na me boithisi se afto (se periptosi pou einai megalos o kodikas mporo na doso lefta) efxaristo

psakse tis me8odous sto shoutdown.java gia countdowntimer, apla c/p sto npcinstance tou npc pou 8es kai an  katalaba swsta afou to event sou einai me timer apla pare to time tou event kai 8a kaleis thn methodo pou 8a pareis apo to Sdown me to time tou event. kai me ligo edit tou html bazeis kai to timer sto html tou npc.

Edited by AbSoLuTePoWeR
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...