Frank Posted September 27, 2008 Author Posted September 27, 2008 File exw katebasei authn thn buffer NPC Buffer By Stefoulis15 kai exei mesa 3 sql arxia 8a ta balw kai ta 3 sthn db? Nai kai ta 3 SQL tha valeis...Genika oti SQL arxeio to pername stin DB etsi...
Ma3x* Posted September 27, 2008 Posted September 27, 2008 Nai kai ta 3 SQL tha valeis...Genika oti SQL arxeio to pername stin DB etsi... nai alla exw kai ena error dn 3erw ama to eides giati to ekana modify...Gia des to ligo kai pes m ama 3es..
Evilforce Posted October 11, 2008 Posted October 11, 2008 Thanks bro..I was looking for this..Πρώτο guide και ευκατανόητο..
kor0o0 Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 Kalo einai , apla bale sto title tou topic oti einai gia newbies , ennow oti auta ta guide einai idika gia newbies , pantws nice guide thnx!!!
FliperG7 Posted November 2, 2008 Posted November 2, 2008 Ekana oti leei to topic alla exo ena error. Error pou exo : http://img518.imageshack.us/img518/4787/62735299ww1.jpg an mporouse kapoios na me voi8isei 8a itan mia xara. Btw, sto connection, vazo ta stoixeia tou rooter mou (ID,Pass) auta prepei na valo i kati allo? P.S.: Exo anoixto to start.bat , den nomizo na exei kamia sxesi me auto.. kaneis dn s apantise s apantao egw! prepi na patisis de3i click sto localhost>connection properties> sto pass prepi na valis root(an exis kani oti lene oi odigoi p lene root oloi tote vazis root) alliws vazis auto to kodiko p ixes vali sto i sql! :) ama exis prob pesto m nai alla exw kai ena error dn 3erw ama to eides giati to ekana modify...Gia des to ligo kai pes m ama 3es.. auto fteei to sql arxio! prosexe ti datapack exis l2jfree,l2emu,l2j ! apoti 8imame i buffer t stefouli ine l2jfree! ama exis diaforetiko 8a s vgazi to error p les :) ama mporis na to kanis edit kalos ama 8es help kanto upload na sto ftia3o egw
TwisTy Posted November 6, 2008 Posted November 6, 2008 Twra vreite to SQL pou thelete kai patiste Anoigma Opws stin eikona: egw ayto dn katalaveno....pws mporo na ksero pio einai to sql p 8elo?gia gmshop k buffer 8elo na kano
madd0g Posted November 8, 2008 Posted November 8, 2008 thx re file itan pl xrisimo afto gt mexri tora dn ixera pos na to kano thx
portokalakias Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 Paides gia sas kai apo mena . Kai mprabo gia ta post einai teleia . ;) Exo ena problima me to xrono pou diarkoune ta Buff pou perno apo thn Buffer > kratane poli ligo an kapios apo esas gnorizei pos mporo na alakso ton xrono kai na kratane parapano plz help. :-\
Frank Posted December 5, 2008 Author Posted December 5, 2008 Paides gia sas kai apo mena . Kai mprabo gia ta post einai teleia . ;) Exo ena problima me to xrono pou diarkoune ta Buff pou perno apo thn Buffer > kratane poli ligo an kapios apo esas gnorizei pos mporo na alakso ton xrono kai na kratane parapano plz help. :-\ Psakse sto forum uparxoun dekades topics pou aforoun to provlima sou. Edw den einai to swsto meros na rwtiseis. Thanks gia ta sxolia olwn sas.
Jimaras22 Posted December 28, 2008 Posted December 28, 2008 ma3x tha anikseis to sql apo to npc pou exeis kai tha lei insert into npc auto asto pigene navicat-npc pigene katw katw kai pata ena + pou exei sto sql tha s leei kati arithmous akoloutihse tous enan enan kai molis to kaneis pata x
stackman Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 otan mas vgazei afto ti kanoume? http://img84.imageshack.us/my.php?image=62627510gz3.jpg
4ss4s1n Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 wraio guide re file me boh8hse gt einai newbie sauta _______________________________________________________________________________________________________________________________________SaVe WaTeR DrinK VoDkA!!
Recommended Posts