TakouliC Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 1) To Gegonos Oti To Paidi , Borei Na Min 8elei Ta Boss Jewels Buyable To Skeftikes Ka8olou Prin Postareis? 2) Otan Les Apo Tattoo Allo Tpt?!?!? ( An Ennoeis Oti Dn Exei , To Paidi Dn 8elei Tattoo . poly APLO. An Exei La8os Stats , Me geia t me xara tou. server tou einai k kanei oti goustarei. 3) Dld epeidi exeis ma8ei esy me tn Oneo Dev Team Buffer , P Exei Ta Panta Full , Prp Oloi Oi Buffer Na Xoun Chants?? Ti Diafora Exei To Shield , Apo To Soul Shield i Apo To Chant of Shielding. Skepsou Ligo Prin Postareis. Kai To An o Server einai gamise ta dn prp na se endiaferei KAN. Tsiou! tsiouuuuuuuuuuuuu dn exw ma8ei me kanenan oneo dev buffer monos m tus fiaxnw tous buffers.. ela mikre min m tin spas k polu twra ... pare rikse mia matia pos alazoune ta ta stats ton tatoo gt opos m eipe o doctoras dn xereis gt sto eipe..k meta ela kane kefali... gemise to forum me ena karo malakes p s kanoune kefali ...
Stefoulis15 Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 dn exw ma8ei me kanenan oneo dev buffer monos m tus fiaxnw tous buffers.. ela mikre min m tin spas k polu twra ... pare rikse mia matia pos alazoune ta ta stats ton tatoo gt opos m eipe o doctoras dn xereis gt sto eipe..k meta ela kane kefali... gemise to forum me ena karo malakes p s kanoune kefali ... Re Palikari , Dn 8ymame Na Se Evrisa.... Kala 8a kaneis , na stamatiseis na ferese etsi , gia to diko sou kalo..
TheRuleZzZ Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Re poly ntaides tin exoune dei kapioi . Stef min asxolise astous na zoun sta dika tous oneira ;)
doctoras Posted September 7, 2008 Author Posted September 7, 2008 den kanei kefali outo si allos me help arketa o stef pe3te prota l2 ma8ete ti einai kai meta ftixte kolas
TakouliC Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 den kanei kefali outo si allos me help arketa o stef pe3te prota l2 ma8ete ti einai kai meta ftixte kolas a re giorgaki... p dn ixeres na alakseis ta stast sta tatoo k parakalouses na sta eftiaxna :) a re ... m aresei p les pa8ete na pezete k meta ftiaxte kiolas..kala re daxei.. egrapses twra :) ^^ biuu
doctoras Posted September 11, 2008 Author Posted September 11, 2008 a re giorgaki... p dn ixeres na alakseis ta stast sta tatoo k parakalouses na sta eftiaxna :) a re ... m aresei p les pa8ete na pezete k meta ftiaxte kiolas..kala re daxei.. egrapses twra :) ^^ biuu Den tha to sinexiso tha kano oti kano panta grafo autous pou den exoun a3ia :/
TakouliC Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 Den tha to sinexiso tha kano oti kano panta grafo autous pou den exoun a3ia :/ axia dn exeis esu.. egw s siba8isa gt m emiazes gia kalo pedi.. alla sto telos edikses ti ise giorgo..bb min ksana kaneis reply dn 8elw na m apadas pia .
doctoras Posted September 12, 2008 Author Posted September 12, 2008 axia dn exeis esu.. egw s siba8isa gt m emiazes gia kalo pedi.. alla sto telos edikses ti ise giorgo..bb min ksana kaneis reply dn 8elw na m apadas pia . eimai kalo pedi kai einai ena proterima kai mionektima mazi gt otan eisai kalos den skeftese an o allos se karfoni pisoplata klp klp entometa3i esu sta kala kathoumena arxises na me vrizeis xoris na sou exw kanei tipota logiko mipos na ta paro kai egw? :/
Frank Posted September 12, 2008 Posted September 12, 2008 doctoras kai TakouliC stamatiste to edw alliws tha exete -1 apo mena...
Recommended Posts