Jump to content

[SHARE] Luxary GateKeeper by Doctoras


Recommended Posts

1) To Gegonos Oti To Paidi , Borei Na Min 8elei Ta Boss Jewels Buyable To Skeftikes Ka8olou Prin Postareis?

 

2) Otan Les Apo Tattoo Allo Tpt?!?!? ( An Ennoeis Oti Dn Exei , To Paidi Dn 8elei Tattoo . poly APLO. An Exei La8os Stats , Me geia t me xara tou. server tou einai k kanei oti goustarei.

 

3) Dld epeidi exeis ma8ei esy me tn Oneo Dev Team Buffer , P Exei Ta Panta Full , Prp Oloi Oi Buffer Na Xoun Chants?? Ti Diafora Exei To Shield , Apo To Soul Shield i Apo To Chant of Shielding.

 

 

Skepsou Ligo Prin Postareis.

 

Kai To An o Server einai gamise ta dn prp na se endiaferei KAN.

 

Tsiou!

 

tsiouuuuuuuuuuuuu

 

 

dn exw ma8ei me kanenan oneo dev buffer monos m tus fiaxnw tous buffers..

ela mikre min m tin spas k polu twra ...

pare rikse mia matia pos alazoune ta ta stats ton tatoo gt opos m eipe o doctoras dn xereis gt sto eipe..k meta ela kane kefali...

gemise to forum me ena karo malakes p s kanoune kefali ...

Link to comment
Share on other sites

dn exw ma8ei me kanenan oneo dev buffer monos m tus fiaxnw tous buffers..

ela mikre min m tin spas k polu twra ...

pare rikse mia matia pos alazoune ta ta stats ton tatoo gt opos m eipe o doctoras dn xereis gt sto eipe..k meta ela kane kefali...

gemise to forum me ena karo malakes p s kanoune kefali ...

 

 

Re Palikari , Dn 8ymame Na Se Evrisa....

 

Kala 8a kaneis , na stamatiseis na ferese etsi , gia to diko sou kalo..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

den kanei kefali outo si allos me help arketa o stef pe3te prota l2  ma8ete ti einai kai meta ftixte kolas

 

 

a re giorgaki...

p dn ixeres na alakseis ta stast sta tatoo k parakalouses na sta eftiaxna :) a re ... m aresei p les pa8ete na pezete k meta ftiaxte kiolas..kala re daxei..

egrapses twra :) ^^ biuu

Link to comment
Share on other sites

 

a re giorgaki...

p dn ixeres na alakseis ta stast sta tatoo k parakalouses na sta eftiaxna :) a re ... m aresei p les pa8ete na pezete k meta ftiaxte kiolas..kala re daxei..

egrapses twra :) ^^ biuu

 

 

Den tha to sinexiso tha kano oti kano panta grafo autous pou den exoun a3ia :/

Link to comment
Share on other sites

 

Den tha to sinexiso tha kano oti kano panta grafo autous pou den exoun a3ia :/

 

 

axia dn exeis esu..

egw s siba8isa gt m emiazes gia kalo pedi..

alla sto telos edikses ti ise giorgo..bb min ksana kaneis reply dn 8elw na m apadas pia .

Link to comment
Share on other sites

 

axia dn exeis esu..

egw s siba8isa gt m emiazes gia kalo pedi..

alla sto telos edikses ti ise giorgo..bb min ksana kaneis reply dn 8elw na m apadas pia .

 

 

 

eimai kalo pedi kai einai ena proterima kai mionektima mazi gt otan eisai kalos den skeftese an o allos se karfoni pisoplata klp klp

 

 

entometa3i esu sta kala kathoumena arxises na me vrizeis xoris na sou exw kanei tipota logiko mipos na ta paro kai egw? :/

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 5 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock