Jump to content

Fixed Match! 100% Success! + Proof


Balrog•

Recommended Posts

100% LEME 100%!~!!!

 

 

 

 

SHMERA THA BALW TO APOTELESMATA  APO TOUS SHMERINOUS AGWNES!!

 

PROLAVENETE AKOMA!!

Afou ksereis apo ena agwna  to "teliko apotelesma" den exei logiki na poulas ston kathena ton agwna gia 10 euro kai 50, tha mporouses ekei "pou evazes 30 euro na evazes 50" kai tha epernes ta upotithemena kerdi apo tous agwnes  pou poulas se emas..kai apokliete enas san kai sena na kserei telika apotelesmata kai osoi kseroun den pane kai ta lene se olo to kosmo KAI DEN TA POULANE GIA 10 EURO KAI 50 euro.

Link to comment
Share on other sites

Afou ksereis apo ena agwna  to "teliko apotelesma" den exei logiki na poulas ston kathena ton agwna gia 10 euro kai 50, tha mporouses ekei "pou evazes 30 euro na evazes 50" kai tha epernes ta upotithemena kerdi apo tous agwnes  pou poulas se emas..kai apokliete enas san kai sena na kserei telika apotelesmata kai osoi kseroun den pane kai ta lene se olo to kosmo KAI DEN TA POULANE GIA 10 EURO KAI 50 euro.

autoi pou ta poulane ta poulane gia 200 euro omws. kapws prepei na ta vgaleis kai esu mexri na kaneis diko sou kefalaio

Link to comment
Share on other sites

autoi pou ta poulane ta poulane gia 200 euro omws. kapws prepei na ta vgaleis kai esu mexri na kaneis diko sou kefalaio

ti 200 les? ksereis oti otan "kapoios" kserei ena teliko apotelsema mporei na vgalei xiliades euro.. ti mou les twra oti esy kai o Balrog prospathite na vgalete 1-2 k euro  poulontas agwnes se emas kai meta na ta pontarete ola se enan agwna? kserete "telika apotelesemata kai den exete leuta.. gelaei o kosmos me tis malakies pou lete edw mesa. pistepse me perisotera leuta tha vgaleis kanontas server para na se pistepsei kapoios dithen me tous stimenous agwnes sou

Edited by TheMad
Link to comment
Share on other sites

ti 200 les? ksereis oti otan "kapoios" kserei ena teliko apotelsema mporei na vgalei xiliades euro.. ti mou les twra oti esy kai o Balrog prospathite na vgalete 1-2 k euro  poulontas agwnes se emas kai meta na ta pontarete ola se enan agwna? kserete "telika apotelesemata kai den exete leuta.. gelaei o kosmos me tis malakies pou lete edw mesa. pistepse me perisotera leuta tha vgaleis kanontas server para na se pistepsei kapoios dithen me tous stimenous agwnes sou

egw exw kai ta 2o opote eimai kalumenos pisteuo xaxa

Link to comment
Share on other sites

egw exw kai ta 2o opote eimai kalumenos pisteuo xaxa

tipota den exeis.. an eixes den tha kathosoun edw kai tha poulages l2 pack an iksera telika apotelesmata tha hmoun sthn xavah kai oxi sto pc na prospathw na vgalw 10 euro giftoules.

Edited by TheMad
Link to comment
Share on other sites

tipota den exeis.. an eixes den tha kathosoun edw kai tha poulages l2 pack an iksera telika apotelesmtata tha hmoun sthn xavah kai oxi sto pc na prospathw na vgalw 10 euro giftoules.

an 3ekinises twra einai polu nwris. gia na kaneis to kefalaio gia xavai thes poli psomi

Link to comment
Share on other sites

an 3ekinises twra einai polu nwris. gia na kaneis to kefalaio gia xavai thes poli psomi

kala ti skata spoudases sumvoulos epixeirhsewn?

 

an mporeis thelw leptomeries pws mporw na ginw ekatomiriouxos

 

ksekinontas apo ta 10 euro giati nomizw tosa thelete.. gia ena match, syggnomh an kanw lathos.  :troll:

Link to comment
Share on other sites

Και το μπαστάρδι δε μας έδωσε τα λεφτά μας πίσω τουλάχιστον από τα 25 που του χαμε δώσει. Και σιγά μη τον έκανε και ban ο Maxtor.

Μπαστάρδι είναι ο αδερφός σου και ο ξάδερφος σου.

 

Do not buy guys, we all know why.

Edited by Frank
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock