Jump to content

Επίσημο Τοπικ Πανελληνίων 2013


Fanky

Recommended Posts

o aderfos pl apla i dn 3erei na diavazei

i to IQ tou einai poli xamilo, monos s t les

πάρε το παραδειγμά μου...

 

Καλά άμα δεν σε ενδιαφέρει τίποτα στον κόσμο,δεν έχεις καμία ασχολία όπου σημαίνει ότι είναι χαρά σου να ασχοληθείς με τα βιβλία τότε περνάς χωρίς φροντσ με 20 αλλά πάσχεις αλλού και είναι χειρότερο. iykwim

yes yes
Link to comment
Share on other sites

Καλά άμα δεν σε ενδιαφέρει τίποτα στον κόσμο,δεν έχεις καμία ασχολία όπου σημαίνει ότι είναι χαρά σου να ασχοληθείς με τα βιβλία τότε περνάς χωρίς φροντσ με 20 αλλά πάσχεις αλλού και είναι χειρότερο. iykwim

Μαθηματικα Κατ;

Φιλε μου, δεν γινεται να γραψεις 20 χωρις εξωτερικη βοηθεια.

Εκτος αν εχεις αστερι μαθηματικο στο σχολειο που εχει ορεξη να βοηθησει.

Link to comment
Share on other sites

Μαθηματικα Κατ;

Φιλε μου, δεν γινεται να γραψεις 20 χωρις εξωτερικη βοηθεια.

Εκτος αν εχεις αστερι μαθηματικο στο σχολειο που εχει ορεξη να βοηθησει.

Ρε μλκ πες οτι υπάρχει η περίπτωση. Εστω οτι. ΣΤα μαθηματικα γράφουν 80 % των υποψηφίων κάτω απο 10. Και σε ρωτάω το μάθημα πρέπει να γράφεται απο εξαιρέσεις η απο το σύνολο ; Επίσης οι σχολές είναι για τις εξαιρέσεις η για το σύνολο που θα στελεχώσει την κοινωνία με το επάγγελμα που καλείται μελλοντικά να κάνει ;

Link to comment
Share on other sites

Diavasa lathos ti eipes prin, sry.

Omws to 80% dn einai pragmatikos ari8mos.

Mesa sto 80% simperilmvanonte atoma ta opoia dn exun kapoia epafh me to sxoleio , atoma p dn diavazun.

 

To oti kapoios den paei frontistirio dn simenei oti a3izei perisotero apo kapoion p paei.

Ama valun eukola themata dn simenei oti voi8ane ta pedia p dn borun na pane frontistirio.

Gt pl apla oloi grafun sta idia themata, ara kai autoi pou pane kai autoi pou den pane tha grapsun kalitera. Ara tha anevun oi vaseis.

Κάτι τέτοιους τρελάρες βάζουν που λες Πετράκη στις επιτροπές και κάθε χρόνο έχουμε το ίδιο παραλήρημα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε μλκ πες οτι υπάρχει η περίπτωση. Εστω οτι. ΣΤα μαθηματικα γράφουν 80 % των υποψηφίων κάτω απο 10. Και σε ρωτάω το μάθημα πρέπει να γράφεται απο εξαιρέσεις η απο το σύνολο ; Επίσης οι σχολές είναι για τις εξαιρέσεις η για το σύνολο που θα στελεχώσει την κοινωνία με το επάγγελμα που καλείται μελλοντικά να κάνει ;

Το τραγικο ειναι, οτι μεσα στο 80%, το 50% ειναι αρκετα διαβασμενο, και σε οποιοδηποτε αλλο μαθημα θα εγραφε κοντα στο 20 με τις ιδιες ωρες διαβασματος.

 

Το μονο σχετικα 'καλο' ειναι, οτι οι υψηλοβαθμες σχολες δεν εγγυονται απαραιτητα την επαγγελματικη αποκατασταση ( στην πλειοψηφια θα μπορουσα να πω) και οτι υπαρχουν μεσαιες σχολες που δινουν αρκετα περισσοτερη αναγνωρηση (ειδικα τωρα, που τα ΤΕΙ αναγνωριζονται το ιδιο με τα πανεπιστημια)

[Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, οι πτυχιούχοι ΤΕΙ στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων πρέπει να κατατάσσονται στο ίδιο επίπεδο με τους Πτυχιούχους Πανεπιστημίων τετραετούς φοίτησης.
Link to comment
Share on other sites

Επαλ είναι η λύση μουνιά .Τα'λεγε ο φουβουλης!

:happyforever:

Βασικα, αν πας απο ΓΕΛ, διαβασεις ολα τα αλλα εκτος απο μαθ/φυσικη( ριξεις λιγη βαση σε αυτα, για 8 φυσικη 5 μαθηματικα) και γραψεις παρα πολυ καλα στα αλλα, μπαινεις σχεδον σε οποιο ΤΕΙ θελεις. (χωρις ρητρες και σχεδον σε οποια πολη θελεις)
Link to comment
Share on other sites

kata tn gnomi sas pws tha erpepe na ginete i isagogi se tei/panepistimia?

Mε κλιμακωμενα θεματα.

Σε ολα τα μαθηματα( ε αυτα που μετρανε φυσικα με μεγαλυτερο δεικτη δυσκολιας) να μπορεις να γραφεις αναλογα το διαβασμα σου.

 

Δηλαδη ενας μετριος να γραφει 12-15

Ενας κακος 3-6

Και ενας αρκετα καλος 15-18/9

 

Και οχι, να πηγαινουμε στο 5-10 για ολους, και το 18-20 για τους αριστους.

 

Επισης, και στο ΑΟΘ/προγραμματισμο να μην βαζουν τα γελοια θεματα που βαζουν, οπως περσι.

 

Link to comment
Share on other sites

Βασικα, αν πας απο ΓΕΛ, διαβασεις ολα τα αλλα εκτος απο μαθ/φυσικη( ριξεις λιγη βαση σε αυτα, για 8 φυσικη 5 μαθηματικα) και γραψεις παρα πολυ καλα στα αλλα, μπαινεις σχεδον σε οποιο ΤΕΙ θελεις. (χωρις ρητρες και σχεδον σε οποια πολη θελεις)

Που να δεις πόσο εύκολα περνάς από ΕΠΑΛ και ασχολείσαι με αυτά που θες ακριβώς + ότι οι καθηγητές(σε μένα τουλάχιστον) πραγματικά ασχολούνται.(εργαστήρια κι ιστορίες)

Μας κυνήγαγε να πούμε ο άλλος, ήμασταν 5 άτομα από τα 20 που θα δίναμε πανελλήνιες και σε ώρες κενού ή συνέλευσης αυτός έφευγε και έπαιρνε εμάς του 5 σε μια τάξη για μάθημα,απορίες κι όλα. άλλο που εγώ ήμουν λίγο πέρα βρέχει και δεν παρακολουθούσα όσο έπρεπε..

ξεφύγαμε λελ

Link to comment
Share on other sites

MΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 27/5/2013

ΘΕΜΑ Α

Α1. Αποδείξτε το Τελευταίο Θεώρημα του Fermat.

Α2. Διατυπώστε την Ειδική Θεωρία της Σχετικότητας και δώστε τη γεωμετρική της ερμηνεία.

Α3. Χαρακτηρίστε ως Σωστή (Σ) ή Λάθος (Λ) καθεμιά από τις προτάσεις:

1. Το δεκαδικό ψηφίο του π που βρίσκεται στην 123456789η θέση μετά την υποδιαστολή είναι 3.

2. Ο De L’ Hospital ήταν Υδροχόος με ωροσκόπο Ταύρο.

3. Η κότα έκανε τ΄ αβγό.

4. Εικασία λεγόταν μια τρίτη ξαδέλφη του Goldbach , με την οποία έζησε ένα θυελλώδη και παράνομο έρωτα (ήταν παντρεμένη με αξιωματικό του ιππικού). Προσπάθησαν να κρατήσουν κρυφό το δεσμό τους αλλά όλος ο κόσμος ήξερε πως η Εικασία ήταν του Goldbach.

5. Μες στης πόλης το χαμάμ ένα χαρέμι κολυμπά.

 

ΘΕΜΑ Β

Β1. Μετρήστε από μέσα σας από το 1 ως το ρίζα 2.

Β2. Βρείτε αποδείξεις (κατά προτίμηση του Ευκλείδη) για 25.000 ευρώ.

Β3. Ολοκληρώστε τη σχέση σας.

 

ΘΕΜΑ Γ

Γ1. Ακουμπήστε τη μύτη με τη γλώσσα σας.

Γ2. Αναφέρετε σε 5 δευτερόλεπτα τα ονόματα 50 μεγάλων ελλήνων μαθηματικών της αρχαιότητας. Ακόμη; Ακόμηηηη;;; Κρίμα ….

Γ3. Ποιος έκανε πιπί μέσα στο Μισσισσιππή; Να τον βρείτε και να τον βάλετε να πλύνει τα νερά.

 

ΘΕΜΑ Δ

Δ1. Φτιάξτε ένα μαγικό τετράγωνο που σε κάθε γραμμή, στήλη και διαγώνιο το άθροισμα των αριθμών να είναι ίσο με το πλήθος των ατόμων του σύμπαντος. Μετά, χρησιμοποιώντας αυτό το τετράγωνο, ή με όποιον άλλο τρόπο θέλετε, τετραγωνίστε τον κύκλο (του Euler, ή όποιον άλλο κύκλο θέλετε).

Δ2. Αν επιπλέον γνωρίζουμε ότι η συνάρτηση f είναι κυρτή, αποδείξτε ότι το τρίγωνο είναι ισοσκελές.

Δ3. Από σημείο εκτός ευθείας, φέρτε πέντε διαφορετικές κάθετες στην ευθεία. Ύστερα, αποδείξτε πως αυτό που κάνατε είναι αδύνατο.

Δ4. Ετοιμάστε τη διαθήκη σας !

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα της έκθεσης είναι πάντα <<εύκολο>>! : http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.paideia&id=24458

 

Η έκθεση που... μας εκθέτει : http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.paideia&id=24497

 

Αυτοί βάζουν τα θέματα στις Πανελλήνιες: http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.paideia&id=24676

 

Πηγή: http://www.protagon.gr/

 

 

Αξίζει να τα ρίξετε μια ματιά.

Link to comment
Share on other sites

MΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 27/5/2013

ΘΕΜΑ Α

Α1. Αποδείξτε το Τελευταίο Θεώρημα του Fermat.

Α2. Διατυπώστε την Ειδική Θεωρία της Σχετικότητας και δώστε τη γεωμετρική της ερμηνεία.

Α3. Χαρακτηρίστε ως Σωστή (Σ) ή Λάθος (Λ) καθεμιά από τις προτάσεις:

1. Το δεκαδικό ψηφίο του π που βρίσκεται στην 123456789η θέση μετά την υποδιαστολή είναι 3.

2. Ο De L’ Hospital ήταν Υδροχόος με ωροσκόπο Ταύρο.

3. Η κότα έκανε τ΄ αβγό.

4. Εικασία λεγόταν μια τρίτη ξαδέλφη του Goldbach , με την οποία έζησε ένα θυελλώδη και παράνομο έρωτα (ήταν παντρεμένη με αξιωματικό του ιππικού). Προσπάθησαν να κρατήσουν κρυφό το δεσμό τους αλλά όλος ο κόσμος ήξερε πως η Εικασία ήταν του Goldbach.

5. Μες στης πόλης το χαμάμ ένα χαρέμι κολυμπά.

 

ΘΕΜΑ Β

Β1. Μετρήστε από μέσα σας από το 1 ως το ρίζα 2.

Β2. Βρείτε αποδείξεις (κατά προτίμηση του Ευκλείδη) για 25.000 ευρώ.

Β3. Ολοκληρώστε τη σχέση σας.

 

ΘΕΜΑ Γ

Γ1. Ακουμπήστε τη μύτη με τη γλώσσα σας.

Γ2. Αναφέρετε σε 5 δευτερόλεπτα τα ονόματα 50 μεγάλων ελλήνων μαθηματικών της αρχαιότητας. Ακόμη; Ακόμηηηη;;; Κρίμα ….

Γ3. Ποιος έκανε πιπί μέσα στο Μισσισσιππή; Να τον βρείτε και να τον βάλετε να πλύνει τα νερά.

 

ΘΕΜΑ Δ

Δ1. Φτιάξτε ένα μαγικό τετράγωνο που σε κάθε γραμμή, στήλη και διαγώνιο το άθροισμα των αριθμών να είναι ίσο με το πλήθος των ατόμων του σύμπαντος. Μετά, χρησιμοποιώντας αυτό το τετράγωνο, ή με όποιον άλλο τρόπο θέλετε, τετραγωνίστε τον κύκλο (του Euler, ή όποιον άλλο κύκλο θέλετε).

Δ2. Αν επιπλέον γνωρίζουμε ότι η συνάρτηση f είναι κυρτή, αποδείξτε ότι το τρίγωνο είναι ισοσκελές.

Δ3. Από σημείο εκτός ευθείας, φέρτε πέντε διαφορετικές κάθετες στην ευθεία. Ύστερα, αποδείξτε πως αυτό που κάνατε είναι αδύνατο.

Δ4. Ετοιμάστε τη διαθήκη σας !

Εγώ τον έχω θαψει το μακαρήτη ίδη.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...