Jump to content
  • 0

L2FROZEN BUGS


DennisGR

Question

ακουσα οτι ο l2frozen εχει πολλα bugs...μπορειτε να μου πει μερικα συχνα ειτε σε quests ειτε geodata...δλδ στα παντα..αν γνωριζετε...για να ξερω τι προσπαθησω να διορθοσω  :dat:

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

File mou an kapoios theli na kani zimia tha stin kanei...An kapoios thelei na asxolithi me ton server sou tha ston rixi....Iparxi kai ena Topic edw sto maxcheater pou apla allazis ta port tou rooter kai vazis ta idia k sto server kai eisai comple...Ena paidaki pou apla xeri na kanis doss Attack den tha asxolithi me ta port an exeis alaxei i oxi...Apla tha di oti den piani....Gia na asxolithi twra enas Gia poio logo...(Oti lew filika gia na voithisw to paidi pou kanei mia prospatheia)

 

alazis ta port kai den dexese ddos? auto les?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

alazis ta port kai den dexese ddos? auto les?

Sto peripoy...An alaxis ta port prepei o alos na katsi na dei ta port sou gia n sou kanei Attack Pragma pou i perisoteroi den Kathonte na asxolithoun...Extos kai an exis kanena Official Server

Link to comment
Share on other sites

  • 0

mougko vlakama ema8an twra oloi kai lene epeidh akoune tous allous acis top xwris na kseroun giati

prwta apo ola to acis se linux einai axrhsto gia na mhn anaferw ta bug p exei to baium,ta skills se wrong level kai ta missing npc

to frozen den exei stamathsei stamathsame na anevazoume fixes sthn timeline afto den shmainei oti 8ewreite dead egw,h nefer  k o sahar doulevoume panw apo 5 wres thn hmera gia na allaksoume olh thn "ylh" tou project quests/scripts/htmls se off kai na allaksoume ta sql ths navicat se xml

 

kai pios sou ipe oti o Dennis mporei na ftia3ei code? egw s lew kai to sendMessage na tou e3igiseis 9a parei kero na to katalavei, tora mou les na parei clean pack na to kanei fix. AXXAAXXA

 

kai genika exw xamili antilipsi, afto fteei

Link to comment
Share on other sites

  • 0

εγω εμεινα ακομα στην αρχη...δηλαδη τι ακριβως κανουν με το ddos..σρ για αυτο το τοπικ ειμαι Newbie και το forum και γενικα σε σχεση με develop l2..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

εγω εμεινα ακομα στην αρχη...δηλαδη τι ακριβως κανουν με το ddos..σρ για αυτο το τοπικ ειμαι Newbie και το forum και γενικα σε σχεση με develop l2..

 

kai na fantasteis o alos s leei na kaneis kai diko sou pack, gamiseta.

 

Gia na telionoume, an den 9es bugs vale aCis oti bug vreis pou dn 9a vreis vevea to kaneis report, einai full active team kai 9a to ftia3oun asap.

 

Tora gia to ddos me 300euro to mina to glitoneis

Link to comment
Share on other sites

  • 0

εγω εμεινα ακομα στην αρχη...δηλαδη τι ακριβως κανουν με το ddos..σρ για αυτο το τοπικ ειμαι Newbie και το forum και γενικα σε σχεση με develop l2..

 

 

apoti vllepw den exeis gnwseis java opwte an valeis acis 8a eisai xwris custom  8a exeis ena server retail like..

an 8es server etoimo me custom dialekse ton frozen..

ta dos  me apla logia sou klinoun ton server :p

poloi pairnoun enan dedicated me 20 eurw,vazoun precompiled pack,ftiaxnoun kai mia tk istoselida kai pistevoun oti o server einai etoimos..

alla sthn ousia ta protections einai to 8ema.. xwris protections den exei kamia elpida o server na epiviwsei :(

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

mporei kapios na mas pei ena major bug pou exei to frozen????oxi apla leme oti nane ...eine revision 968 nomizo,mia xara einai gia to palikari pou ksekinaei ....pio sobaro einai pou den kserei pos na to setarei kai na rithmisei kapia pramata se sxesi me security,bug exei h idia h ncsoft ,kai milame gia to frozen????

Link to comment
Share on other sites

  • 0

mporei kapios na mas pei ena major bug pou exei to frozen????oxi apla leme oti nane ...eine revision 968 nomizo,mia xara einai gia to palikari pou ksekinaei ....pio sobaro einai pou den kserei pos na to setarei kai na rithmisei kapia pramata se sxesi me security,bug exei h idia h ncsoft ,kai milame gia to frozen????

 

afto pou les ine entelos sosto, ala otan milame gia bug enooume bug pou prokiptoun apo to code, dislitourgies kai bad codes. se kamia periptosi to frozen den einai bugged ala kai pali 100% den einai. exei atelies

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Egw padws lew,Newbie in java = Frozen,to acis einai kapws pio diskolo stin xrisi gia enan newbie.

Twra i vasiki mou gnomi.

Frozen= Custom server

Acis=Retail. Den pisteuw stin idea tou acis kai tou custom =D

Twra oso anafora ta bugs,o kathe server exei to diko tou gameplay,an ta bugs pou uparxoun sto project sou den aforoun to gameplay sou tote eisai entaksei,an to aforoun tote prepei na ta diorthoseis asxeta me ola ta alla.

Auto pou thelw na pw einai pws pote den ipirxe teleio project xwris bugs oute prokite na uparksei,vreite ena pou tha voleuteite stin xrisi kai doulepste ekei pera.

Peace :troll:

Link to comment
Share on other sites

  • 0

mporei kapios na mas pei ena major bug pou exei to frozen????oxi apla leme oti nane ...eine revision 968 nomizo,mia xara einai gia to palikari pou ksekinaei ....pio sobaro einai pou den kserei pos na to setarei kai na rithmisei kapia pramata se sxesi me security,bug exei h idia h ncsoft ,kai milame gia to frozen????

 

 

Thes na s pw posa bug pes mou ilikrina douleuw sto frozen  1 xrono min me prokalis ilikrina exw dei tosa bug :@ ,

 

ekana request help gia to X bug k erxotan o tryskel k elege auto k auto einai den m to eftiaxne apla m lege pws k ti na kanw wste na to fix ..

dokimasa kapoia bug panw se acis k den ypirxan kan ..

makari na mporousa n alaza pack.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

εδώ είναι για να κάνεις ποστ τα shares σου!

το σωστό section είναι αυτό!

την επόμενη φορά διάβασε τα rules πριν ποστάρεις

 

MOVED!

 

 

Το έχω πει 23940823432 φορές ...

 

-1 ρεπ

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...