classic [L2J] L2Mars PvP Reborn. New Administration. Opening 4/1/2013

SkyL2Mars

Hello my friend sky i have something to say you for your project(copy project and not yours :) )

I have first of all to say you for the new ADMINISTRATION wow since sky it will be again sky? that good i like it, all server who failed and open again say always new Admin/gm's and bullsh1sts

I have play to your server and i want to go kamaloka and i cant? why? i have the answer! because someone IDIOT hit it? im right? ohh he banned:/ wtf? ok good you can't take 1 minute from your fcking time to do it L2NPC??

Okay,anyway i see Psyko,Tazky,Wheezy,Tonnymontana and more i dont remember now have full items ok i have play the same hours with them and i had the same pvp coin how when i go to sleep he had from 300 pvp coin 900? ;O magic trick and the pvp was same hmmm.. and talk now about balance(i like it)

The Balance SUCKS the daggers are bd the bd are no class the maestro is op because psyko want to play maestro i know it and tazky too he want to play fortune seeker is op to:) they ARE'T op i have play the have only 5k p.def 15k p.atk 70k hp 20k cp ok is fine. Great Balance!

Oly? HAH i was ghost hunter i had 76 point's is not lawl and tonymontana was first chronos has tryed all time to take the hero from tonymontana and he cant and i and chronos have pm tonymontana to ask him her point and he say us "Don't try to take my hero i have full points gm have give me" Also feed in oly is allowed, for your friends ONLY! nice

Now i want to talk a little for the sieges hmm... Ok i have a clan and i call some friends to come in my clan for the siege to help me in siege and you say in global chat if dont leave all from the clan you will start the jail/ban's OK because only we have siege with Wutans and because i say you "you help wutans that is not right" you jail me WTF? i was the leader and i had SIEGE!!!

Mans this server rocks he have pvp skill the best is PvP-Slow i can say you a secret (you can remove it with alt+click) thanks thanks!

Sky my friend want to say you more for your Fail Server? (L2Canyon,L2Mars) ohh i remeber that in shop i saw it if you go forgotten books,Human,Back i saw down with CAPS L2CANYON FTW!

I dont need to speak more for your server all unterstand you failed AGAIN! lets try more ! you failed 19 Times?

Regards, DIMIS!

Mr. "Dimic Serres" you were sucking my balls as long as u played  on my server bitch. And now that you got banned for scamming YOUR OWN FUCKING IRL FRIEND, you come over saying bullshits?

Thats interesting,you flame everyone who will give negative point for your server.

And you call that kid "-beep-ING IRL FRIEND" but he support your server with donation,and the only support of you is only solve problems to donators.So,relax dont give care to everyone and look to save your server becouse you have much work to make that.If you want to save your server lets get serius for one time in your life and lets work in all problems or you can close it but dont make theatre here with subject "Im active and helpfull GM".

Περίμενε να τελειώσω το εξάμηνο μου πουτανάκι sorceri θα σου δείξω εγώ μετά l2mars, l2brave, l2cannyon κτλ..  ;)

milane oloi milaei kai o Dev AEI STO DIALO

Καλά εσύ είσαι το πιο άκυρο άτομο που περίμενα να κάνει reply. Υπερτρολλάρα έχεις καταντήσει να 'ουμε 6ef1b5c08dc0070a42d6c02ae700e39e_8Bzg0qU.png

L2Glory 3exases :<

Woops, true story. Ξέχασα και τον finest η αρχή των μακάβριων server του χοντρού..

Καλά εσύ είσαι το πιο άκυρο άτομο που περίμενα να κάνει reply. Υπερτρολλάρα έχεις καταντήσει να 'ουμε 6ef1b5c08dc0070a42d6c02ae700e39e_8Bzg0qU.png

pou einai o wargate?

Στον κωλο σου αμολα..εδω κραζουμε τον σορσερι..πιο corrupted server pe8aineis

mila kalitera kolozwo pou 8a mou peis amola random...edw krazoume ton sorceri leei eee re gamw ti panagia zwa pou eisaste....vgazei ta lefta kai pou ton krazete les na ton niazei.....poio ili8ios pe8aineis

Dev cool story brah. mono mhn 3exaseis na ftia3eis merika TOSO HARD mobs, pou 8a mporei na ta bottarei o tset0s xwris buffs kai ss.

A kai please mhn 3exaseis na kaneis k kana reply sto advertisment topic sou me to account tou colville

Ta ss automata htan ston wargate,kai esu min milas gia botting katholou o misos server sou itan botters kai tous erixnes jail gia 3 meres kai meta tous evgazes enw kapios allos pou varouse to kamaloka ton erixnes jail 4 ever kai ama se spammare meta apo kamia vdomada ton evgazes. (Rules are rules)

Toulaxiston apo oso kserw o dev kratise ton server tou 2 xronia zontano pragma pou esu se 2 xronia anikses 4 diaforetikous servers.

Περίμενε να τελειώσω το εξάμηνο μου πουτανάκι sorceri θα σου δείξω εγώ μετά l2mars, l2brave, l2cannyon κτλ..  ;)

oso kairo ekane na tous anoi3ei olous autous esy akoma eleges (the server will open in 10 days if not read this again)

Βασικά και οι δύο (Dev, Sky) σκάστε γιατί δεν σας παίρνει να μιλάτε.. Έπαιζα και στον Brave (στον οποίο έκανα και donate) αλλά και στον wargate και θέλω να πω κάποια πράγματα. Πρώτα από όλα εσύ Dev μην μιλάς καθόλου γιατί κορόιδευες τον κόσμο για το πότε θα ανοίξει ο fail server σου (ο οποίος άνοιξε ένα χρόνο μετά και κράτησε για μόνο 2 μήνες) και γενικά τον σερβερ τον είχες μόνο για τα donations (να αναφέρω επίσης και αυτό το τοπικ για να γελάσει το φόρουμ). Όσο για εσένα sky(Conflict, Sorceri, eKo και άλλα που δεν θυμάμαι), θα σταματήσεις ποτέ να αλλάζεις το όνομα του σέρβερ σου (και το δικο σου βέβαια)? Θα σταματήσεις ποτέ να είσαι μέσα στο corruption? Μαλλον όχι. Άντε βουρ στον pride, σε λίγο έρχονται updates.

BTW sky, στείλε μου και εμένα κανένα username να έχω σε περίπτωση που αλλάξω σέρβερ.

Πρώτα από όλα εσύ Dev μην μιλάς καθόλου γιατί κορόιδευες τον κόσμο για το πότε θα ανοίξει ο fail server σου (ο οποίος άνοιξε ένα χρόνο μετά και κράτησε για μόνο 2 μήνες) και γενικά τον σερβερ τον είχες μόνο για τα donations (να αναφέρω επίσης και αυτό το τοπικ για να γελάσει το φόρουμ).

Αγαπητέ άγνωστε,

Θα παραλείψω να αναφερθώ στις αναφορές σου για τον χοντρό και θα επικεντρωθώ στα όσα αναφέρεις για το όνομά μου.

Το topic που και καλά θα γελάσει το φόρουμ, που μόλις έβαλες link έχει ημερομηνία Φεβρουάριο του 2011. Τώρα έχουμε 2013 δηλαδή 2 χρόνια αργότερα.

Οι άνθρωποι αλλάζουν δραματικά μέρα με τη μέρα, βδομάδα με τη βδομάδα, πόσο μάλλον με τα χρόνια. Αν και δεν ξέρω σε πιο σημείο θέλεις να εστιάσεις σου λέγω τούτο διότι αναφέρεσαι στον server μου. Ο server αυτός μέσα στα 3 χρόνια λειτουργίας πέρασε από πολλές φάσεις, εξελίχθηκε, διαφοροποιήθηκε και αναπτύχθηκε στο επίπεδο που έπρεπε να αναπτυχθεί ώστε να γίνει ανταγωνιστικός. Ανταγωνιστικός έγινε αλλά δεν έγινε βιώσιμος γι'αυτό το λόγο συν των προσωπικών μου λόγων αποσύρθηκε για ένα διάστημα από το διαδίκτυο.

Τώρα για το θέμα των δωρεών. 'Οποιος παίκτης αγαπούσε αυτό για το οποίο έπαιζε έδινε ως δώρο ή φιλοδώρημα ένα αντάλλαγμα για την διασκέδαση και την ευχαρίστηση την οποία εισέπραττε από τον server μου. Εσένα προφανώς δεν σε αφορά αυτό και δεν σου πέφτει κανένας λόγος να κάνεις αναφορά. Παράλληλα, καταθέτεις την άποψη ότι δεν σου άρεσε ο server μου πολύ ωραία και εμένα δεν μου αρέσει η σκατομουτσούνα που έχεις για avatar και κατανοώ οτι στην πραγματική ζωή έχεις πολύ χειρότερη φάτσα. Το λοιπόν ; 'Εχεις ως πρότυπό σου στο lineage 2 τον server pride (υπερηφάνεια) καμία υπερηφάνεια για ένα σέρβερ ενός κινέζου αδιάφορου ατόμου. Μεγιά σου με χαρά σου να παίζεις εκεί και να είσαι πάντα καλά. Τα λόγια σου δεν με πτοούν το εν αντιθέσι με κάνουν να απαντώ με απαξίωση σε όλα όσα λές.

Φιλικά,