Jump to content
  • 0

[Help]

Question

Posted

Alloz..paidia mpika se ena srv k m ekane entuposh kati..dld me afise :)i VIP Armor pou ixe o srv..uparxei sto Maxc n vro edw???an nai..as m stilei kapoios ty..k sorry e aplos psaxno.k min psaxno adika an d exei..euxaristw :)

Recommended Posts

• 0
Posted

hmmm Vitality mpika tin legency eixe..otan ennow VIP ennow Gualizei..an me katalavate..auto..

Δείξα μας μια φωτο,τόσο δύσκολο είναι;
  • 0
Posted

prepei n katevaso patch twra..k n mpo k n stilo foto..k n deis ti tha katalaveis???hmmmm./:P aplos an d uparxei edw sto Maxcheaters na kserw min psaxno..eseis pou iste paloi n m legate

• 0
Posted

re paidia eimaste sto Mxc ntropis pramata na min kserete tin V.I.P armor..ama iksera search d tha zitousa help..

eipa se ena paidi sto srv mesa.tou lew skeftome n valo V.I.P armor.k m leei autoi pou gualizei???FANTASOU.

to katalave ena botaki...k d kserete eseis edw mesa ti einai i .V.I.P armor??

• 0
Posted

re paidia eimaste sto Mxc ntropis pramata na min kserete tin V.I.P armor..ama iksera search d tha zitousa help..

eipa se ena paidi sto srv mesa.tou lew skeftome n valo V.I.P armor.k m leei autoi pou gualizei???FANTASOU.

to katalave ena botaki...k d kserete eseis edw mesa ti einai i .V.I.P armor??

re file etsi tin exei onomasei o pigasos ti den katalaveneis pia?