Jump to content

Recommended Posts

Posted

30lvl accounts 3 accounts all for 60 euros only ! 70 psc ! 60 paypal!

First:

90 champions

20 skins

elo 1500

wins 850

rune page 3

Second:

Chmapions :80+

rune page 4

1400 elo and more

Wins 500+

Skins 25 + and Skin Ezreal cost 30 euros

3Account:

Champions:70

Skins:25+

rune page 3

Elo 1350

4account

champions:25

Skins:2-3

rune page:2

elo:0-2

wins:254

4 ACCOUNTS ~> 50 EUROS PAYPAL 60 PSC!

Posted

I smell scam.Why?

1)Accounts very very cheap

2)He does not provide the registration e-mail

3)He told me in pm that he needs money to open lineage server(CarmineAngelo told me exactly the same thing before he scammed me)

So proofs of what I said before:

280nkp4.jpg

P.S:I don't know if he is trusted or not but I wouldn't trust that guy for sure.

Posted

I smell scam.Why?

1)Accounts very very cheap

2)He does not provide the registration e-mail

3)He told me in pm that he needs money to open lineage server(CarmineAngelo told me exactly the same thing before he scammed me)

So proofs of what I said before:

280nkp4.jpg

P.S:I don't know if he is trusted or not but I wouldn't trust that guy for sure.

[GR] Re kolozwo prin kaneis to post rota ama eimai trusted palio ili8io kane pm romeo i kOza na sou poune DBSK  rota tous ntip gia ntip ili8ie egw sou ipa oti ta idia mou elege kai o Carm giana me scammari alo katalaves esu touvlo !

Posted

[GR] Re kolozwo prin kaneis to post rota ama eimai trusted palio ili8io kane pm romeo i kOza na sou poune DBSK  rota tous ntip gia ntip ili8ie egw sou ipa oti ta idia mou elege kai o Carm giana me scammari alo katalaves esu touvlo !

[GR]Ayto ama 8eloume to pisteuoume

Posted

[GR]Ayto ama 8eloume to pisteuoume

kantous pm toublo ! epidi esu eisai kid kai se scammare o alos ti fteo egw twra ?  kane pm ston rOmeo molis prin ligo pire 1 apo ta account mou :) LOCKED!

Posted

kantous pm toublo ! epidi esu eisai kid kai se scammare o alos ti fteo egw twra ?  kane pm ston rOmeo molis prin ligo pire 1 apo ta account mou :) LOCKED!

[GR]O romeo mou eixe pei oti den dinei lefta gia to lol.Mhn prospa8eis na mou apodei3eis oti den eisai scammer me aerologies.

Posted

[GR]O romeo mou eixe pei oti den dinei lefta gia to lol.Mhn prospa8eis na mou apodei3eis oti den eisai scammer me aerologies.

-_- re kolozwa! den xriazete na dosis mono LEFTA! MOU EDOSE WEBSITE KANTON PM ILI8IO PLAZMA TIS KIninias kanton pm

Posted

-_- re kolozwa! den xriazete na dosis mono LEFTA! MOU EDOSE WEBSITE KANTON PM ILI8IO PLAZMA TIS KIninias kanton pm

[GR]Den 8a afisw na scammareis kanena 10xrono!Ante se allo forum ama 8es oxi edw.Btw,mila poio wraia giati 8a se kanw report thn epomenh fora.

Posted

[GR]Den 8a afisw na scammareis kanena 10xrono!Ante se allo forum ama 8es oxi edw.Btw,mila poio wraia giati 8a se kanw report thn epomenh fora.

se scammara re kidako ? kolozwo ? xoris proofs den kaneis prama mia apli sizitisi kaname noumero Se scammara?? oxi kalia na to boulonis epidi eisai ili8ios kai se scammare o alos ti nomizis oti 8a scammaro kai egw? ade stin  draba alou logatzi ! kOza  pire account apo emena giana mou dosi pack tou edosa kai 20 euro kanton pm na dis  episis o rOmeo mou eftiaxe website kai tou edosa account sto lol pm na dis ! ade kid kai polu ekatsa kai asxol8ika mazi sou

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...