Jump to content

Official Spam Topic ☂


Maxtor

Recommended Posts

Auta einai ta arxidia sou re vlaka ? kaneis pm tous mod kai tous les na me kanoun ban ? Egw ama den fas demote tha to -beep-w to forum

 

vgale to Booter pou dn eiparxei. na min me ekleves. min mou prizis ta arxidia piso apo pc min katevw volo kai gini tis popis meta afto sou aksize

Link to comment
Share on other sites

vgale to Booter pou dn eiparxei. na min me ekleves. min mou pezis ton arxidara piso apo pc min katevw volo kai gini tis popis meta afto sou aksize

KOITA RE ME ENAN POUSTRAKO POU EMPLEKSA....SOU KLEPSA TA LEUTA?EGW IKSRA DLD OTI H PAYPAL THA MOU KANEI LOCK T ACC? AMA MEXRU AURIO DN EXEIS FAEI DEMOTE PES BB STO FORUM ZWAKI.ANTE KATEBA VOLO NA DW PWS THA KSANANEBEIS KSANTHI META.
Link to comment
Share on other sites

KOITA RE ME ENAN POUSTRAKO POU EMPLEKSA....SOU KLEPSA TA LEUTA?EGW IKSRA DLD OTI H PAYPAL THA MOU KANEI LOCK T ACC? AMA MEXRU AURIO DN EXEIS FAEI DEMOTE PES BB STO FORUM ZWAKI.ANTE KATEBA VOLO NA DW PWS THA KSANANEBEIS KSANTHI META.

 

pw pw rage klegese gia to ban sou? me to dikaio mou zitisa na fas epidi eisai scammer min les ston kosmo gia ddos tha se gelasoune dn 3es oute pos doulevei min apilis ton niko tsampa.

Link to comment
Share on other sites

pw pw rage klegese gia to ban sou? me to dikaio mou zitisa na fas epidi eisai scammer min les ston kosmo gia ddos tha se gelasoune dn 3es oute pos doulevei min apilis ton niko tsampa.

agoraki mou , otan ekana ddos to mxc prin 3 xronia esu dn ikseres na anoikeis kan to pc sou
Link to comment
Share on other sites

agoraki mou , otan ekana ddos to mxc prin 3 xronia esu dn ikseres na anoikeis kan to pc sou

 

otan egw re vlaka eimouna sta hackforums kai mathena kalitera pragmata apo esnea esu apilouses ton niko na sou kanei oti thes eno varouse alos to forum dn tha sxoliaso kan tpta twra oso gia to bwin acc pou exeis tha ginei block na min ksana peksis poker kai oxi mono scammares kai ta lefta enos poutsomaxya apo to maxcheaters to paidi sou edwse ta lefta gia alo logo kai esu tou ta scammares kai m eipes na min to pw se kanena ee oxi lipon tou to eipa epidi eisai skoupidi min asxolise mazi m.

Link to comment
Share on other sites

otan egw re vlaka ei-beep-a sta hackforums kai mathena kalitera pragmata apo esnea esu apilouses ton niko na sou kanei oti thes eno varouse alos to forum dn tha sxoliaso kan tpta twra oso gia to bwin acc pou exeis tha ginei block na min ksana peksis poker kai oxi mono scammares kai ta lefta enos poutsomaxya apo to maxcheaters to paidi sou edwse ta lefta gia alo logo kai esu tou ta scammares kai m eipes na min to pw se kanena ee oxi lipon tou to eipa epidi eisai skoupidi min asxolise mazi m.

ksereis kati ? o monos logos pou tha bw ksana sto mxc einai gia na apodiksw oti odos ta leuta efagan lock sthn paypal , ante traba glupse ta arxidia tou justice twra
Link to comment
Share on other sites

ksereis kati ? o monos logos pou tha bw ksana sto mxc einai gia na apodiksw oti odos ta leuta efagan lock sthn paypal , ante traba glupse ta arxidia tou justice twra

 

kane tin prospathia exw 2 atoma kai pou eitane me tw sto pc mou kai eidane tis malakies sou! i oute kan me niazi to ti tha kaneis.

Link to comment
Share on other sites

kane tin prospathia exw 2 atoma kai pou eitane me tw sto pc mou kai eidane tis -beep-ies sou! i oute kan me niazi to ti tha kaneis.

apla se etsouze o kwlos re gamimene , xtes mou eglifes ta @@ apo to skype kai shmera me kaneis report epidei egine mia malakia,efonson ta leuta kleidothikan mazi me to acc den ftew se kati.

den asxoloume allo se afinw na nomizeis pws exeis dikio

Link to comment
Share on other sites

apla se etsouze o kwlos re gamimene , xtes mou eglifes ta @@ apo to skype kai shmera me kaneis report epidei egine mia -beep-ia,efonson ta leuta kleidothikan mazi me to acc den ftew se kati.

den asxoloume allo se afinw na nomizeis pws exeis dikio

 

Eisai pseftis to pack to ekanes delete gia na min mou to dwsis exw tosa proofs pou panta klevis kai pas ta pezeis sto poker oso gia to atomo ton poytsomaxia ta lefta na tou ta dwsis back m eipai. afta

 

Kalhnuxta apo emena!

Link to comment
Share on other sites

Eisai pseftis to pack to ekanes delete gia na min mou to dwsis exw tosa proofs pou panta klevis kai pas ta pezeis sto poker oso gia to atomo ton poytsomaxia ta lefta na tou ta dwsis back m eipai. afta

 

Kalhnuxta apo emena!

nai re ekana delete ta files mou gia na min ta dosw se sena kai exasa files pou kostizoun 150e + gia ta 10 skatoeuro sou pou exoun lockarei kiollas,salta kai gamisou malakismene
Link to comment
Share on other sites

nai re ekana delete ta files mou gia na min ta dosw se sena kai exasa files pou kostizoun 150e + gia ta 10 skatoeuro sou pou exoun lockarei kiollas,salta kai -beep-ou -beep-ismene

 

Diskolo dn einai na ta valis se kapio flashaki kai na ta delete apo pc ta psemata kai i apiles sou stous filous s kai oxi se emena.

Link to comment
Share on other sites

Μαλώνετε για το ποιος κάνει ddos πιο πολλά χρόνια και ποιος έχει σκάσει περισσότερα λεφτά για booter, τσουτσούριασα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...