Jump to content

Official Spam Topic ☂


Maxtor

Recommended Posts

me poly apla logia mpwris na m klasis ta arxidia me agria fasolada =) gamw kai ton koza kai tin mana sou tin -beep-a kai to soi sou kai oti exeis kai dn exeis s 3ana lew eisai enas guftos

Ok Edw 8amaste vgenw ,apo to spam topic einai askopos xronos na milas mazi sou.

Link to comment
Share on other sites

Ok Edw 8amaste vgenw ,apo to spam topic einai askopos xronos na milas mazi sou.

 

egine re flore kai egw lew na gamiso tin gomena sou paly poly poutso zitaei oxi Mikropsolides san esena

Link to comment
Share on other sites

fasi exei ton perimenoune poly kala pragmata se liges meres tha ton ftiaksi o Nikolakis

oh realy ?

8es na sou po kai to allo ? egw tr vriskome italia exo pai na paro 1 eutokinito,8elis molis er8o elada aftes ths 2 meroules na er8o kai eki na mas vgalo Photo mazi kai na tin kanw share edw sto spam topic ?

prose3e den einai ironia oute psema.

Link to comment
Share on other sites

oh realy ?

8es na sou po kai to allo ? egw tr vriskome italia exo pai na paro 1 eutokinito,8elis molis er8o elada aftes ths 2 meroules na er8o kai eki na mas vgalo Photo mazi kai na tin kanw share edw sto spam topic ?

prose3e den einai ironia oute psema.

 

davai urod ela xanthi se perimeno

Link to comment
Share on other sites

A kai koza min eisai mono logia re flore gt to 90% lene tha erthoune ne me gamisoune kai sto telos dn erxete kaneis epidi einai oloii xestes an exeis ta arxidakia ela xanthi na se keraso mia mpira kai na se stilo apo ekei pou eirthes

Link to comment
Share on other sites

A kai koza min eisai mono logia re flore gt to 90% lene tha erthoune ne me -beep-oune kai sto telos dn erxete kaneis epidi einai oloii xestes an exeis ta arxidakia ela xanthi na se keraso mia mpira kai na se stilo apo ekei pou eirthes

kaneme add skype,me to real skype sou,na do pou menis .

Link to comment
Share on other sites

kaneme add skype,me to real skype sou,na do pou menis .

 

sou 3ana lew Meno Xanthi an dn pistevis ston poutso m otan einai na erttheis xanthi m les edw kai s lew sinantisi sta ktel xanthis alla eisai xestis kai dn tha erthis.

Link to comment
Share on other sites

sou 3ana lew Meno Xanthi an dn pistevis ston poutso m otan einai na erttheis xanthi m les edw kai s lew sinantisi sta ktel xanthis alla eisai xestis kai dn tha erthis.

aax0ax0a0a0 esu eice xestis pou den me afinis na do to DNS sou apo pou sta ali8ia eice .

Boro na do mexri kai tin odo sou kai to onoma p einai h Sindesi tou internet kefte

Link to comment
Share on other sites

aax0ax0a0a0 esu eice xestis pou den me afinis na do to DNS sou apo pou sta ali8ia eice .

Boro na do mexri kai tin odo sou kai to onoma p einai h Sindesi tou internet kefte

 

pare re mpastarde des

 

http://www.facebook.com/romeo.firarda?fref=ts

 

romeo.inside1 kai to skype pare gamwmane

Link to comment
Share on other sites

aax0ax0a0a0 esu eice xestis pou den me afinis na do to DNS sou apo pou sta ali8ia eice .

Boro na do mexri kai tin odo sou kai to onoma p einai h Sindesi tou internet kefte

 

ta @@ m mporeis na breis to DNS sou deixnei tin bash tis eterias pou einai to internet sou kiofte

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...