Jump to content

L2J Pack Interlude


Recommended Posts

file mou xxRxx exis dikio akougete periergo alla exo edo ton adelfo mou pou xeri kalitera agglika gt ego apo mikros den ta pigena kala den eixame kai daskala kiolas eixe figi kai eimai xoris agglika alla o adelfos mou pou ienai empiros me boi8ise aftos :)

Link to comment
Share on other sites

 file vent00za kati last. pos mporo na kanw edit to gm shop? 

as afisoume ton darkwars na to apantisei , gia na doume an ontws leei alitheia oti 3erei , (efoson einai kai diko tou to pack)

kai an apodeixtei oti den 3erei fysika tha apantisoume emeis ,

auti einai i gnwmi m!

Link to comment
Share on other sites

Akrivws...efoson leei pws einai diko prepei na kserei...DarkWars dn thelw na se apogoiteusw alla mallon dn mas pitheis...Tespa perimenoume apodeikseis file!

Link to comment
Share on other sites

re cs, min tin mpenete etc sto paidi..! :P

apla shares kanei...!

ntax isws merika na einai "Leeches"

kai alla na min doulevoun kan... (Top PvP Areas Gk)

ktlp,

alla min tou tin benete etc :P

 

btw, Re File Darkwars.. dn 8a mas apantiseis?? :P

Link to comment
Share on other sites

loipon prota apola 8elw na po ty gia to pack 8a to dokimaso kai 8a s po tin gnomi m :P

Bebea an dn einai diko s to pack kalo 8a itan na ebazes kai ta credits se afton p to eftiakse :D

 

P.S:re pedia eiste sobaroi ??? dld eleos ena share ekane to pedi kai eseis ton apopernete kai anti na boi8isete tous allous users p exoun kapies erotiseis esis apla to afinete os ena eidos dokimasias gia ton Darkwars.

Link to comment
Share on other sites

sas euxaristo pou meriki me ipostirizete alla den peirazi pou i ali den me pisteboun ego prospa8ia na kano ena diko mou pack alla den bgike se kalo :( den peirazei gia tous alous pano apo ola igia to pack 8a mas skotosi

Link to comment
Share on other sites

dld eleos ena share ekane to pedi kai eseis ton apopernete kai anti na boi8isete tous allous users p exoun kapies erotiseis esis apla to afinete os ena eidos dokimasias gia ton Darkwars.

 

File ekeinos eipe pws dn kserei agglika...Kai giauto mou fainetai polu duskolo ws kai apithano na exei kanei ena pack...Eipe pws ton voithise o aderfos tou...Auto mono...Nomizw dn uparxei provlima me to paidi..Apla ti gnwmi mas leme..

Link to comment
Share on other sites

Re DarkWars mas koroideyeis?

Den exeis idea apo agglika kai eftiakses apo thn arxh ena diko sou pack?

Mhpws 8es na peis oti eftiakses tous buffer ta gm shop GK ??

Vale ta credits apo ayton pou to eftiakse!!

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...