kostasthepro Posted April 21, 2011 Posted April 21, 2011 re pedia exei kaneis na mou dwsei jkiller h serverattacker gia na min m rixnoun ton server?? ty Quote
0 Azumaril$ Posted April 21, 2011 Posted April 21, 2011 auta ta kaneis esi me java codes, ti project exeis? ti client? .....den iparxoun etima programmata file mou, an den doseis kai esi xrono dn pernis kai to sosto apotelesma. exeis prec pack i compiled.? Quote
0 Lineal Posted April 22, 2011 Posted April 22, 2011 re pedia exei kaneis na mou dwsei jkiller h serverattacker gia na min m rixnoun ton server?? ty e?That makes no sense pou leme? Quote
0 Zake Posted April 22, 2011 Posted April 22, 2011 e?That makes no sense pou leme? είναι αυτό που λέμε η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση, θέλει να επιτεθεί πρώτος για να μην του τον ρίξουν προφανώς Quote
0 kostasthepro Posted April 22, 2011 Author Posted April 22, 2011 re pedia egw antihack 8elw oxi hack ton server m na prostatepso na min ton rixnoun sinexia. Quote
0 BlOodDeviL Posted April 24, 2011 Posted April 24, 2011 paidia mn asxoliste tzampa ein gt t paidaki dn 3r tn tufla t apo server...(eimoun dev stn srv t) o srv ein home made ....(eleos dld)...k ein antigrafi l2 gold :P (k kosta egw s rixnw tn server ka8e fora :P) Quote
Question
kostasthepro
re pedia exei kaneis na mou dwsei jkiller h serverattacker gia na min m rixnoun ton server?? ty
7 answers to this question
Recommended Posts