sokianos Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 paidia exw complite pack.. to ekana me eclipse alla den mporo na perasw buffer tin vazw kai me leei auto to message " You Dont Meet The Criteria" ktlp ti mporo na kanw???? Quote
0 An4rchy Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 Ti pack exeis, ti client, kai pia buffer prospatheis na peraseis. Kai den einai complite pack, einai compiled pack. Quote
0 Lineal Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 paidia exw complite pack.. to ekana me eclipse alla den mporo na perasw buffer tin vazw kai me leei auto to message " You Dont Meet The Criteria" ktlp ti mporo na kanw???? Prwta apo ola bale kai to pack sto C:/. Prwth fora pou eixa kanei compile , ebala t pack stn epifania k dn m fortone kanena quest.. Ara balto mia sto C:/ kai trexto apo ekei , ala den 3erw mporei na eimai kai la8os! a kai Kai den einai complite pack, einai compiled pack. Quote
0 Justice Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 den mporo na perasw buffer tin vazw kai me leei auto to message " You Dont Meet The Criteria" ktlp ti mporo na kanw???? [Guide] Buffer - Do not meet the Criteria Quote
0 sokianos Posted March 30, 2011 Author Posted March 30, 2011 [Guide] Buffer - Do not meet the Criteria auto to topic eida kai egw alla den ekana douleiaa lathos buffer isws evalaa Quote
0 sokianos Posted March 30, 2011 Author Posted March 30, 2011 Prwta apo ola bale kai to pack sto C:/. Prwth fora pou eixa kanei compile , ebala t pack stn epifania k dn m fortone kanena quest.. Ara balto mia sto C:/ kai trexto apo ekei , ala den 3erw mporei na eimai kai la8os! a kai protine m kamia buffer re si :D:D:D: Quote
Question
sokianos
paidia exw complite pack.. to ekana me eclipse alla den mporo na perasw buffer tin vazw kai me leei auto to message " You Dont Meet The Criteria" ktlp
ti mporo na kanw????
5 answers to this question
Recommended Posts