Jump to content
  • 0

mia erwtisei me to Ddos


sokianos

Question

Recommended Posts

  • 0

apla sou klinei to connection kai mporei na crasharei to pc.

me liga logia, an exeis ena server se dedicated tha se dio3oune i an eisai apo home tha s gamaei siga siga to pc...

 

ayta.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

me liga logia, an exeis ena server se dedicated tha se dio3oune i an eisai apo home tha s gamaei siga siga to pc...

 

ayta.

ama den exw server  mporei na mpi na m xalasei to pc i kserw egw na m kolisei io etci apla?? egw exw ena fire wall COMODO den kanei tpt??
Link to comment
Share on other sites

  • 0

File  mou ama theleis na fix ta anti ddos..

1: prepei na pas se mia kalh dedicated oste na exei anti-ddos pou pali tha plhroseis  polla

2: h na plhroseis 200 eyro tha mina mono gia to protection anti -ddos file mou...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

File  mou ama theleis na fix ta anti ddos..

1: prepei na pas se mia kalh dedicated oste na exei anti-ddos pou pali tha plhroseis  polla

2: h na plhroseis 200 eyro tha mina mono gia to protection anti -ddos file mou...

to ip m pos 8a to vrei?? kai genika re paidia an den exw server  apla to pc m on mporei na mpi?? etci apla?
Link to comment
Share on other sites

  • 0

tin ip sou mporei kapoios na tin brei kai me ton  programa  pc sto msn  sto skype polla ginonte file mou...

egw twra pos mporo na prostateutw amesa omws! des auto kanei douleia?? http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=165886.0
Link to comment
Share on other sites

  • 0

egw twra pos mporo na prostateutw amesa omws! des auto kanei douleia?? http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=165886.0

re eise vlakas?

dn blepeis oti einai client mod?

les na pianei?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

File mou  oxi den kanei douleia oute to firewall den kanei douleia..

dose mou opoion  server  theleis na  sou  ton kano dow na deis oti polu ligh server exoun ddos protection kai  exoun dosei lefta  polla...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

File mou  oxi den kanei douleia oute to firewall den kanei douleia..

dose mou opoion  server  theleis na  sou  ton kano dow na deis oti polu ligh server exoun ddos protection kai  exoun dosei lefta  polla...

sugnwmi gia to pri3imo pragmatika alla den 8elw gia server voithia xestika gia auto to pc m mono 8elw na prostate4ww
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kατσε ρε φιλε,ακομα δεν εμαθες τα βασικα του να ανοιγεις server και εφτασες στο ddos?

 

ελεος δηλαδη

 

ασχολησου με αλλα πραγματα,δεν προκειται κανεις να σου κανει

 

και να σου κανει,δεν προκειται να το απεκρουσεις,πιστεψε με

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kατσε ρε φιλε,ακομα δεν εμαθες τα βασικα του να ανοιγεις server και εφτασες στο ddos?

 

ελεος δηλαδη

 

ασχολησου με αλλα πραγματα,δεν προκειται κανεις να σου κανει

 

και να σου κανει,δεν προκειται να το απεκρουσεις,πιστεψε με

den exw kamia douleia egw me auta kai den me noiazei kiolas alla 8eloun na m kanoun atack na min rwtisw se atoma p kseroun?? eleos dld
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...