Jump to content

!!===>Programma gia server<===!!

Recommended Posts

Posted

Paidia geia sas psaxnw ena programma pou na mporw na sikwnw ena server l2 mazi me ena allo filo apo diaforetikous pc tautoxrona...Diladi auti ti stigmi sikwnei enas filos m server, alla thelw na ton boithisw me to upload tou kai na ton sikwsoume mazi gia na xwrane parapanw atoma...Me poio programma mporw na to kanw auto?? Thanks!

Posted

egw nomizw oti 8elei na enosei tis dinatotites ton pc gia na mporoun na sikonoun pio pola atoma dld na exei to ena pc 2 GB ram kai to allo 4GB kai na to kanoun 6GB kati tetio

Posted

Basika dn ennow auto akrivws...Kserw paidia pou sikwnan ena server apo 2 pc...Pws to ekanan? Me programma to opoio dn kserw poio einai kai giauto rwtaw esas, mipws kserete...

Posted

Miso...exw mperdeutei...pes as poume oti exoume to pack tou killer me to GAMESERVER kai to LOGINSERVER...pws mporw na anoiksw egw to loginserver, o filos m to gameserver kai na sundethoume etsi wste na mporoun oi players na mpoun sto server?? ti prepei na kanoume?

• 2 weeks later...
Posted

Egw 3ero ena Program pou enoni 2 pc ala gia na sikonis 1 server tautoxrona apo 2 pc to exw akousi ala dn to exw di to site einai www.TeamViewer.com ekei mporis na to katevasis kai na Grapsis to ID kai to PASS sto alo pc kai na sinde8is dn einai tpt diskolo ama vris Problem Pes to

Posted

Egw 3ero ena Program pou enoni 2 pc ala gia na sikonis 1 server tautoxrona apo 2 pc to exw akousi ala dn to exw di to site einai www.TeamViewer.com ekei mporis na to katevasis kai na Grapsis to ID kai to PASS sto alo pc kai na sinde8is dn einai tpt diskolo ama vris Problem Pes to

Thanks, auto to programma to exw idi kai to exw xrisimopoiisei polles fores alla dn mporw na katalabw pws tha sikwsw to server etsi...?