Jump to content
  • 0

re paidia


~Rasmus~

Question

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

pffff.... exo varethei me auta ta akira Topic...! File m Edo p to ekanes auto to topic apo oti mporeis na diapistwseis den 8a s apantisei kanenas......! Diavase kala tous orous kai alli fora prosekste kai ligo pou kanete post... ;) ...!

 

Ps: Gia na pareis apantisei kane auto to Topic Edo :

 

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?board=67.0

Link to comment
Share on other sites

  • 0

pffff.... exo varethei me auta ta akira Topic...! File m Edo p to ekanes auto to topic apo oti mporeis na diapistwseis den 8a s apantisei kanenas......! Diavase kala tous orous kai alli fora prosekste kai ligo pou kanete post... ;) ...!

 

Από το να τον κράξεις θα μπορούσες να δώσεις ένα λινκ για να τον βοηθήσεις!!!

Όπως αυτός έτσι και εσύ και εγώ όταν ξεκινήσαμε εδώ μέσα δεν κάναμε πάντα στα σωστά topic.

 

OnTopic:

 

Δες Εδώ, είναι το ίδιο πρόβλημα με το δικό σου, θα βρεις την απάντηση!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Από το να τον κράξεις θα μπορούσες να δώσεις ένα λινκ για να τον βοηθήσεις!!!

Όπως αυτός έτσι και εσύ και εγώ όταν ξεκινήσαμε εδώ μέσα δεν κάναμε πάντα στα σωστά topic.

 

OnTopic:

 

Δες Εδώ, είναι το ίδιο πρόβλημα με το δικό σου, θα βρεις την απάντηση!!!

 

 

pfff......??? ??? File Bage ean o ka8e enas ekana Topic opou tou katevene 8a ginotane xamos edo mesa....! Gia auto iparxoune ta Rules... Ean nomizeis pos den prepei na ta tiroume tote ok... (Ps: Sooz gia to spam paidia alla den ginotan eprepe na apantisw...)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

oloi niewbies eimaste pou rwtane kai to thema einai oti an den kseroume pws me ti lekseis kleidia na kanoume search kanoume post... twra edw pou uparxoun 2-3 kai kala kseroles kai krazoun den mas ptwei... help forum einai Kante to ena lock tha tou apanthsw egw sto pm tou paidiou an den to luse to thema toul.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

oloi niewbies eimaste pou rwtane kai to thema einai oti an den kseroume pws me ti lekseis kleidia na kanoume search kanoume post... twra edw pou uparxoun 2-3 kai kala kseroles kai krazoun den mas ptwei... help forum einai Kante to ena lock tha tou apanthsw egw sto pm tou paidiou an den to luse to thema toul.

etc pesta sumfono apolita.. giauto einai to foroum na voithame o enas ton allon.. kai kanis dn ta kseri ola guro apo l2 min leme oti theloume..

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

etc pesta sumfono apolita.. giauto einai to foroum na voithame o enas ton allon.. kai kanis dn ta kseri ola guro apo l2 min leme oti theloume..

 

 

Άλλοι την βλέπουν εδώ μέσα και καλά " ΤΑ ΞΕΡΩ ΟΛΑ " και κράζουν τους καινούριους!

Που ο από πάνω μου αντί να ασχοληθεί με το να τον κράξει μπορούσε να δώσει και λινκ βοήθειας.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Re paidia ELEOS...! Aplos eipa sto paidi Na min kanei opou na nai Ta Topic...pfff...! OMG  ! Alloi EInai oi " Kseroles" edo mesa...Anyway...! Kapoios lock the Topic...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Re paidia ELEOS...! Aplos eipa sto paidi Na min kanei opou na nai Ta Topic...pfff...! OMG  ! Alloi EInai oi " Kseroles" edo mesa...Anyway...! Kapoios lock the Topic...

 

re file gt einai akiro to topic tou paidiou mporis na mou pis?? efoson vriskomaste sto dev help eleos :S pou itheles na kani topic dld ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

re file gt einai akiro to topic tou paidiou mporis na mou pis?? efoson vriskomaste sto dev help eleos :S pou itheles na kani topic dld ?

 

OMG File ama den ksereis min kaneis akira post PLZ...! To topic auto itane edo:

 

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?board=51.0

otan ekena ego auto to POST kai meta apantise o BAggos eironika... (gia auto iparxoun ta Rules..)

 

Meta egtine MOVED apo kapoio MOderator edo...!

 

To 8ema 8ewrite liksan kapoios lock...!

PS: kai alli fora min milame xoris na kseroume ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...