n0t1s15 Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Kalispera se olous.Ithela na sas rwtiso epidi 8elo na ftiakso enan freya server pos mporo na to kano?kai episis iparxei kapio pack to opoio mporw na to vro? Epsaksa sxetika me freya alla den vrika tpt :( An mporite na me help 8a to ektimousa thanx :) Quote
0 Fanky Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Πάρε το SVN τής L2J και κάντο compile,εάν δεν ξέρεις πως κάνεις compile διάβασε τον οδηγό του extremedward!!! Quote
0 Flash™ Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Kalispera se olous.Ithela na sas rwtiso epidi 8elo na ftiakso enan freya server pos mporo na to kano?kai episis iparxei kapio pack to opoio mporw na to vro? Epsaksa sxetika me freya alla den vrika tpt :( An mporite na me help 8a to ektimousa thanx :) ayto edw to post leei look Quote
0 n0t1s15 Posted November 28, 2010 Author Posted November 28, 2010 oka vrika apo tin java to pack tou freya kai to ekana compile alla m vgazi 1 error opote patao start login kai start game server: "java" den anagnwrizete ws eswterikh h ekswterikh entolh ektelesimo programma h arxeio desmhs energeiwn. Kapia idea?? Quote
0 Flash™ Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 bale photo na doume to error file mou Quote
Question
n0t1s15
Kalispera se olous.Ithela na sas rwtiso epidi 8elo na ftiakso
enan freya server pos mporo na to kano?kai episis iparxei
kapio pack to opoio mporw na to vro?
Epsaksa sxetika me freya alla den vrika tpt :(
An mporite na me help 8a to ektimousa thanx :)
4 answers to this question
Recommended Posts