Jump to content

[GUIDE][GR]Πώς Να περνάτε Java Codes!!!!!


Recommended Posts

Loipon , teliwneis me to code , to bazeis.Paradigma ebales to code gia freeze otan kaneis subclass..meta apo kei des tis eikones

 

 

An to code pou perases einai sto gameserver kai oxi sto datapack

35l7wcx.png

width=1024 height=578http://i51.tinypic.com/2zecvth.png[/img]

width=1024 height=578http://i55.tinypic.com/2qlucfk.png[/img]

 

 

 

 

an den ennouses afto apla pes to -.-'

 

loipon perasa ena code gia pvp/pk colour system ekana save ola auta pou perasa xwris kanena error kai meta piga kai ekana run as 1 alla mpika sto game kai den douleue!!
Link to comment
Share on other sites

loipon perasa ena code gia pvp/pk colour system ekana save ola auta pou perasa xwris kanena error kai meta piga kai ekana run as 1 alla mpika sto game kai den douleue!!

re megale pane pare ta kenouria files apo ta build grafw..
Link to comment
Share on other sites

re megale pane pare ta kenouria files apo ta build grafw..

C:\Users\Quest\workspace\L2_GameServer_It\build <~~~ edw exei 4 arxeia den m e3igiseis poia na parw kai na ta valw ston server m auto psaxnw apo extes!
Link to comment
Share on other sites

C:\Users\Quest\workspace\L2_GameServer_It\build <~~~ edw exei 4 arxeia den m e3igiseis poia na parw kai na ta valw ston server m auto psaxnw apo extes!

re me koroidebeis? Ta .zip i .rar arxeia 8a kaneis exctract ston folder me tn server sou eleos re file
Link to comment
Share on other sites

re me koroidebeis? Ta .zip i .rar arxeia 8a kaneis exctract ston folder me tn server sou eleos re file

emeis den 8a sinenoeithoume to vlepw re si  pame apo tin arxi..

ekana complited pack exw aniksei ton server wraia??

meta i8ela na valw color sytem kai alla kai piga meso eclipse kai to ekana! meta piga sto build kai m exei ena rar me ta p eixe kai prin kanw eisagogi ton code dld me liga logia exw exw to pack m meso eclipse kai exw perasei diafora mesa ama kanw pali extract to rar/zip apo to build den 8a xasw ta npc p exw valei idi???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

paidia 8elw na rwtiso kati kataxrin omos gratz gia to guild i erotisei einai i e3is an valw ena code px afto po0 xrisimopiise i papaditsa

meta kanw to comile ani3o ton server kai ola comple an meta 8elw na perasw 1 code ti 8a prpei na kanw?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

papaditsa opios blepo sto recuest na zitai pos pernao java code dino to diko sou guide brabo pantos afto pou ekanes kai ime 100% sigouros den einai copy paste theli meraki kai ipomoni brabo sou

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...