Jump to content
  • 0

help anagi


mentelis2010

Question

Re pedia eixa aniksi kanonika 2 meres server douleue kai tora anigi alla dn mporis na mpis elenksa to ip tou eixe alaksi ta fiksara me to new tou ip k pali dn anigi meta skeftika oti 8a ne to no-ip ekana ta panta sto no-ip k tpt plz kapoios na me help

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Re pedia eixa aniksi kanonika 2 meres server douleue kai tora anigi alla dn mporis na mpis elenksa to ip tou eixe alaksi ta fiksara me to new tou ip k pali dn anigi meta skeftika oti 8a ne to no-ip ekana ta panta sto no-ip k tpt plz kapoios na me help

δείξε μας τι error σου βγάζει.
Link to comment
Share on other sites

  • 0

ola sosta eine ta exw tsekari 5000 fores afou lew anigi ama eixa kati la8os dn 8a anige sta gamserver k sto loginserver s lew anigi alla dn mporis na mpis

kati eine me to no-ip

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Re pedia eixa aniksi kanonika 2 meres server douleue kai tora anigi alla dn mporis na mpis elenksa to ip tou eixe alaksi ta fiksara me to new tou ip k pali dn anigi meta skeftika oti 8a ne to no-ip ekana ta panta sto no-ip k tpt plz kapoios na me help

poio new ip ???? afou dn exw new

des ta kitrina kai pes m diladi ti enwouses ???

Link to comment
Share on other sites

  • 0

to 8ema einai..

 

pane des ama einai anixta ta port s .. :S

 

to eixa k gw auto to prob..

 

 

i mporei na exei ala3ei i ip ..

 

p.x : Eixes - 192.168.1.2 kai ani3es tis port  se 1.2

 

 

kai tra esy na exeis kana  L .1.5+ ktlvs?

 

 

i oxi?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

amma Mpwris dwse kana msn na doume to problima s amma dn thes na dinis msn di3e mas mia foto na katalavoume to Prob s..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...