Jump to content
  • 0

[Help]Με inventory στα pet


Loukas

Question

Καλησπέρα σε όλους όπως λέω και στον τίτλο χρειάζομαι βοήθεια για το πώς μπορώ να βγάλω το inventory από τα pet γιατί βρήκα ένα "bug" εάν σας είναι εύκολο απαντήστε όσο πιο γρήγορα μπορείτε.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Καλησπέρα σε όλους όπως λέω και στον τίτλο χρειάζομαι βοήθεια για το πώς μπορώ να βγάλω το inventory από τα pet γιατί βρήκα ένα "bug" εάν σας είναι εύκολο απαντήστε όσο πιο γρήγορα μπορείτε.

 

Ευχαριστώ

perneis t item apo t inventory to serneis i sto invenotry s... h aplws kaneis unsumon t pet s ;p

Link to comment
Share on other sites

  • 0

perneis t item apo t inventory to serneis i sto invenotry s... h aplws kaneis unsumon t pet s ;p

 

να το διαγράψω θέλω συγνώμη που δεν το διευκρίνισα επάνω  ;)

θέλω να μην έχουν τα pet inventory

Link to comment
Share on other sites

  • 0

perneis t item apo t inventory to serneis i sto invenotry s... h aplws kaneis unsumon t pet s ;p

......

 

Ontopic: den iparxei aknena config gia na to kaneis fix auto.... ara mono apo java...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

min vazeis pet sto server poli aplo ... vale na kanoun to quest gia na min exoun oloi ...

An enoeis ayto gt den bgazei alo noima ayto pou les...Kai ston gm shop na min balei ta pets uparxoune kai ta pet manager  ktl.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

To seraphim exei inventory? xD

 

Έχει νομίζω

 

nomizw ennoei t pet opws seraphim k etsi xD oxi strider 3r gw :p

 

Αυτά εννοώ

 

 

Αν γνωρίζει κάποιος το java code ώστε να το φτιάξω ας το κάνει ποστ σας παρακαλώ πάρα πολύ

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ti akoyme,to seraphim exei inventory-esy ftiaxneis tn srv?ma8e L2 prwta :D

 

k filos,an 8es na ftia3eis swsta ton server,mn katafeygeis se tetoies liseis,apla ftia3e to bug me Java code

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ti akoyme,to seraphim exei inventory-esy ftiaxneis tn srv?ma8e L2 prwta :D

 

k filos,an 8es na ftia3eis swsta ton server,mn katafeygeis se tetoies liseis,apla ftia3e to bug me Java code

Lol epeidh ekana ena la8os sumenei oti dn 3rs l2? xD Da3i 9a boume s enan srv na ma9eis tote :D

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Lol epeidh ekana ena la8os sumenei oti dn 3rs l2? xD Da3i 9a boume s enan srv na ma9eis tote :D

Min bgenoume Off topics.... exoume pei idi 3 paidia oti ginete me Java code... an kapios exei java code na to postarei...

an oxi aplos min kanei replys....

 

Pes mia to bug gia na 3eroume mipws ftiaxnete alios... gt opws ipe kai o ~FiNitO® den einai lisi na bgaleis to inventory apo ta pets...

 

Oxi ala exei to sin eater ;p.

8elei quest gia na to apreis ::)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Min bgenoume Off topics.... exoume pei idi 3 paidia oti ginete me Java code... an kapios exei java code na to postarei...

an oxi aplos min kanei replys....

 

Pes mia to bug gia na 3eroume mipws ftiaxnete alios... gt opws ipe kai o ~FiNitO® den einai lisi na bgaleis to inventory apo ta pets...

8elei quest gia na to apreis ::)

 

π.χ έχεις 10 gold coin τα κάνεις 1kk μέσο του pet δεν μου είπε ακριβώς πως το έκανε αυτός απλά μου είπε ότι το έκανε μέσο pet και είχε κάνει 2kkk gold coin :S

Πράγμα ψηλό δύσκολο να γίνει γιατί δεν έχει και τόσο δύσκολο να τα μαζέψει ούτε gm να δώσει item δεν παίζει

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock