Thelasthero Posted November 20, 2007 Posted November 20, 2007 "The cheat engine has been detected on your computer.. bla bla bla>> message by blizzard while starting WoW Quote
ÐarkyXtremē Posted November 21, 2007 Author Posted November 21, 2007 haha eleos....... gia kane ena copy olo to keimeno... ama den ginete trava ena SS kai postareto na dw eimai perioergos,,,,, xD Quote
Thelasthero Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 koita ego de thelo na fao ban pantos pisteuo kai me auto to minima de tha uparxei prob ama de se dei GM alla... exo 1 70ari epica Lock kai anevazo kai allo char Quote
ÐarkyXtremē Posted November 26, 2007 Author Posted November 26, 2007 hmmmm eleos.... pithanotata einai gia na se fovisoun... kai pali siga min katsoun na asxolouthoun me esena :P Quote
soto4ever Posted November 28, 2007 Posted November 28, 2007 amma pezis official asto kalitera amma einai gia privet patas continue anyway kai de trexi tpt :-* Quote
anath3ma Posted December 12, 2007 Posted December 12, 2007 nai min masas apla ama thes na "fortoseis" speedhack official xrisimopise to afou exis logari kai ise ingame prosekse min se doune se gamisan tros 3 meres ban Quote
Recommended Posts