{UltraShare}WoW Sp33d H4ck!

ÐarkyXtremē

Tha parakalousa se olous na MHN to dwsoune se kapion p to zitisei kai exei ligotera apo 200 posts... efxaristo

Yup.. wow sp33d h4ck!!!!!!!!

it's time to teach something.......

this thing works in officials servers too.... i was using it for 2 months and i was NOT banned.

Only my friend KAMPYLAKOS was banned and thats why a friend of us told it to a GM :S

this could very work and to L2, but l2 finds it :S

DowloadPic2.png

http://rapidshare.com/files/53391669/WoW___yea.rar

◘ Instructions!

First, install it , and OPEN WoW

Second, click at the icon of a PC at the upper right corner of the program and find wow.exe!

For the rest look at the picture! :D

CheatEngine.jpg

Dont put over 50 for speed, cuz client will crash and we dont want that!! :D

lol haha this is VERY OLD now we got emulators not ce but this way to speedhack its sux u can change memory values and change ur speed ce speedhack accelerate ur sreen not ur char speed but if u change the correct values u can speed up ur char

ce is undetectable speedhack its not

see what i mean With "values"

wowiq6.th.png

Link is fine.. Just checked

EDIT:

@anath3ma:

hmm borei na allazei to memorei tou pc, alla o paiktis kouniete... Kai na s p ena mikro kolpaki?

ama valeis 20 speed (sto prog) kai pas se ena NPC kai patiseis na milisei, DEN tha s milisei..

alla ama pas me 20 speed brosta tou kai meta to allaxseis se 1.4 kai patiseis na s milisei, tha s MILISEI...

opote min les vlakies oti allazei mono to speed apo to pc...

@NotABastard Hmm GMs see u like do skill called "blink" all the time :D

@TheLastHero LoL pios einai o Nihilum OeO~~~? XD

kala esy to vlepis afto apo client rota kai kapion alon na sou pei an odos doulevi tsp

bori na doulevi kai san speedhack alla einai apesio trelesene etsi opos ta vlepis ola kalitera na alakseis apla ta values kai ise gg

Nihilum einai to kalitero guild sto wow(off) an enooei aftous

den xriazete na rwtisw, paizame 3-4 paidia apo to net mazi se diplana pc... to evlepa kai egw ;)

einai san na kaneis Blink SINEXIA...

hmm kai kati allo, den paizei na boreis na allaxseis ta values... ama ginete, thelw to .exe xD kai AMA ginete tha ginete se private....

kai to paromio post den to eida soz.

sti photo pou postares poio pano me ta alagmena values sto agility leei oti increase attack power by 1410065397 alla ama dis eki pu lei damage leei mono 93-300 diladi einai mono ikoniko afto pou sou dixni sta values otan ta alazis....