Jump to content

Πληροφορίες Για Νέους L2Off Developers.


Recommended Posts

File m xryskom . logika mporeis na alakseis name apo lin2db.dbo.user_info+lin2db.dbo.user_account+dbo.user_auth .. k pes pos exeis name Root .. Pas se auta ta 3 dbo... k grafis ekei p leei root to name p theleis esu..

..

inspiration Orea Topic File m.. :D

Ty Alot :) Gia tn ipostiri3h.Kai mia enhmerosh to topic 8a ginh update aurio stis 21:00 Na eiste on,

8a pros8esw kapies mikres leptomeries gia to0s new Developers!!!

Link to comment
Share on other sites

File m xryskom . logika mporeis na alakseis name apo lin2db.dbo.user_info+lin2db.dbo.user_account+dbo.user_auth .. k pes pos exeis name Root .. Pas se auta ta 3 dbo... k grafis ekei p leei root to name p theleis esu..

Vska soz.. berdeutika k s eipa pos alazeis to acc name .. gia na alakseis char name prepei na pas

L2World -> user tables -> dbo.user_data ..

Elpizw na se kalipsa xryskom. .k xilia soz :D

Link to comment
Share on other sites

Vska soz.. berdeutika k s eipa pos alazeis to acc name .. gia na alakseis char name prepei na pas

L2World -> user tables -> dbo.user_data ..

Elpizw na se kalipsa xryskom. .k xilia soz :D

It's ok dn peirazh :P

Link to comment
Share on other sites

Vska soz.. berdeutika k s eipa pos alazeis to acc name .. gia na alakseis char name prepei na pas

L2World -> user tables -> dbo.user_data ..

Elpizw na se kalipsa xryskom. .k xilia soz :D

thx re c 8a mpo na to dokimaso.. an k exo ena provlima ston server me kati error.. 8a ginoun sidoma fix thx

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

exo pei polles foras oti 8aumazo mages san kai esena pou ka8ontai kai grafoun gia tous allou :D

mia kali aporia... ta l2j server meta l2off ti diafora exoun??

Enas l2j-server me enan l2off-server exo0n polles diafores.

Mia apo autes einai pos se ena L2OFF-Pack dn xreiazetai na kanis compile gt polu apla dn exei kanena Error sto Java Code to0.

Enw anti8eta ena L2J-Server Pack 8eli arketh epe3ergasia kai polu do0lia wste na mporesis na to kanis sto epipedo po0 einai enas l2off-server.

Oi L2OFF-Servers opws e3igw kai panw einai me official Files (dld klemena apo ton idio ton official) etsi einai toso telia epe3ergasmena kai dn exo0n kanena Error.Epishs oi L2OFF-Server exo0n telios diaforetiko sthsimo me to0s L2J-Servers.

Dn xrisimopoihs Navicat kai MySqL h tpt tetoio,8eli sigekrimena Windows kai oxi oti-nanai opws kano0me se L2J-Servers.

Auta eixa na so0 pw,se periptosh po0 exete kamia allh aporia parakalo postarete! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Po re file fantastiki douleia,polu analitiki kai pano apo ola katanohth :) polu kalo.Keep it up

TY kai pali,8a prospa8isw na sas help osw mporw kai oso to dynaton pio analithka ghnete ;)

Link to comment
Share on other sites

Distixos gia na matheis kala na xeirizesai l2off arxeia, xreiazetai na exeis asxolithei me auta panw apo 1-2 xronia.Kai sinithos den yparxoun guide gia otidipote fix tha xreiastei na kaneis kai prepei na katseis na to vreis monos.Kata t' alla arketa kalo to post sou.

Link to comment
Share on other sites

Distixos gia na matheis kala na xeirizesai l2off arxeia, xreiazetai na exeis asxolithei me auta panw apo 1-2 xronia.Kai sinithos den yparxoun guide gia otidipote fix tha xreiastei na kaneis kai prepei na katseis na to vreis monos.Kata t' alla arketa kalo to post sou.

TY gia tn ipostiri3h :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...