Jump to content

[GR]Otan xwrizeis apo tin kopela sou Ti kaneis????


CrazyManiac

Recommended Posts

kai 3erete poio einai to kako oti enw tis ekana otidipote mporousa gia na mn einai dusarestimeni ekeinh dn m elege to oxi.... Alla egw pistevw oti me kanenan -beep- emple3e kai dn 3erw ti 9a kanw..... An kai h idia m eipe pws ama paei me allon emena 9a skeutetai.... :( :( k ekeinh tn stigmi p to eipe emeina!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

An kai h idia m eipe pws ama paei me allon emena 9a skeutetai

ΕΠΟΣ,ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ....ρε τι ξεφτιλίκια είναι αυτά πέρα απτην πλάκα!!:O

Link to comment
Share on other sites

An kai h idia m eipe pws ama paei me allon emena 9a skeutetai.... :( :( k ekeinh tn stigmi p to eipe emeina!!!!!!!

 

xaxaxaxaxaxaxaxa eleoooooooooooos. ti eipe i kopelia....x0ax0ax0a0x0a0xa0

Link to comment
Share on other sites

to 8ema ine na plakosis kai tous 2

 

Ventic mn se brw esena 8a se mamiso :D

 

Ma ti andres .. hahaha

 

An kai h idia m eipe pws ama paei me allon emena 9a skeutetai.... :( :( k ekeinh tn stigmi p to eipe emeina!!!!!!!

 

Akomi na katalabeis to poso xazi einai.

 

 

Link to comment
Share on other sites

exo peras ito idio.xorisame kai ta ftiaa3ame 3-4 fores.tora xorisame entelos.vrhka allh.

to 8ema ine na plakosis kai tous 2

 

kai p to kaneis auto dn vgenei kati..... Apla dn 3erw pws na antidrasw k pws na ektono9w..... Xreaizomai sumvoules apo esas p sas 3erw toso kairo edw pera k pistevw olo k kati 9a 3erete k eseis afou ta exete perasei auta!

Link to comment
Share on other sites

egw prospathw na mn eimai ziliaris , se logika plaisia. Alla se parapanw apo logika plaisia opoios prospathisei kataligei sto nosokomeio :/

kai p to kaneis auto dn vgenei kati..... Apla dn 3erw pws na antidrasw k pws na ektono9w..... Xreaizomai sumvoules apo esas p sas 3erw toso kairo edw pera k pistevw olo k kati 9a 3erete k eseis afou ta exete perasei auta!

Deire kai auton kai autin. Voithaei.
Link to comment
Share on other sites

kai p to kaneis auto dn vgenei kati..... Apla dn 3erw pws na antidrasw k pws na ektono9w..... Xreaizomai sumvoules apo esas p sas 3erw toso kairo edw pera k pistevw olo k kati 9a 3erete k eseis afou ta exete perasei auta!

pe3e to peo s :)

Link to comment
Share on other sites

egw prospathw na mn eimai ziliaris , se logika plaisia. Alla se parapanw apo logika plaisia opoios prospathisei kataligei sto nosokomeio :/Deire kai auton kai autin. Voithaei.

allos gamias autos

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...