Jump to content

[Project]L2J-Infinity - Free Interlude Server Pack


Recommended Posts

paidi eimai new Dev kai dn exw katalavi pola pragmata ena apo afta einai afto to project ti einai server ftiaxnete??

project,που με το οποίο μπορείς να κάνεις και server.

Link to comment
Share on other sites

project,που με το οποίο μπορείς να κάνεις και server.

 

dld gia na katalavw kanete afto to project meta mporw na to parw kai na ftia3w diko m server?

Link to comment
Share on other sites

ventic epidei den kserw kai polla agglika kati psila gia ayto se rwtaw edw gia to error :S an mporeis help me na to lisw

κάνε ένα update,και προσπάθησε πάλι ή βγάλε φωτογραφία και βάλτην εδώ.

dld gia na katalavw kanete afto to project meta mporw na to parw kai na ftia3w diko m server?

ναι δεσ τον οδηγό του ExtremeDwarf για το πως να κάνεις compile,και είσαι έτοιμος.

Link to comment
Share on other sites

ventic epidei den kserw kai polla agglika kati psila gia ayto se rwtaw edw gia to error :S an mporeis help me na to lisw

Mpwreis na peis ti error akrivws sou vgazei?

 

Afto to pack to exw checkarei kai tetoio prolbima dn exw gia afto..

Link to comment
Share on other sites

aa kai kati alo kanete p kanete afto to project dn ftiaxnete kai ena pack gia emena p san mlk toso kero psaxnw kai dn exw vri tpt...ektos apo afto na ftiaxnw diko m dn 3r kai dn exw tn xrono na pa8w...

Link to comment
Share on other sites

kala ventic asto...ta idia eleges mazi me ton flash kai tous ipolipous...k bilies ta kanate...k tora arxizete pali neo project...dn xerete ti kanete m fenete

 

[edit]  overme stamata to spam kai to doublepost....eleos diladi

Link to comment
Share on other sites

kala ventic esi agori m asto...ta idia eleges mazi me ton flash kai tous ipolipous...k bilies ta kanate...k tora arxizete pali neo project...dn xerete ti kanete m fenete

 

[edit]  overme stamata to spam kai to doublepost....eleos diladi

esy kala 8a kanis na milas kalutera ama dn 3eris.

to dreamcode eklise gt..

1.douleua monos.oi alloi koimontoustan

2.kanis dn h8ele na help

3.3ekinhsame auto kai dn exoume skopo na to stamathsoume.

Link to comment
Share on other sites

Ventic...dn ida agori mou panw na milaw asxima..pedaki ise ti na perimenw...anyway

kai oso afora to ama dn ksero i oxi..afto to ksero mono egw kai kaneis alos...

 

dn me 3eris kai dn boris na me krinis an ime pedi h oxi.

Link to comment
Share on other sites

kala ventic asto...ta idia eleges mazi me ton flash kai tous ipolipous...k bilies ta kanate...k tora arxizete pali neo project...dn xerete ti kanete m fenete

 

[edit]  overme stamata to spam kai to doublepost....eleos diladi

k ec re blaka ta idia kaneic yiafto mn milac ontopic:exei 1 prob exeic valei la9oc ta HTMLs

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...