Jump to content

[GR]roloi, tn gnomi sas


dimco

Recommended Posts

a bravo! pare mia mixanh! H exeis kai mhxanh ^^

 

Kala mwre pou douleueis kai vgazeis tosa xrimata na doulepsw kai egw!

k mhxanh 1000ara (alla thn xrwstaw akomh)^^ :)

 

na nai kala to agio stoixhma :P an k dn m ka8etai teleutaia

Link to comment
Share on other sites

exw k pc k laptop k imba kinhto :)

 

btw o upologisths dn 8a m ferei pote gunaika sthn kafeteria h sto club k dn kserw k egw p allou :D pote kamia dn 8a m pei << :OOOOOOOOOO ti wraio pc>> 8a m poun <<:OOOO ti wraio roloi>> h <<ti wraia mhxanh ktl>>

gia auto nane kala i r6 i r1 dn 8umame kai na s pw kai kati ekei fenete i magia na exeis imba life kai  oxi imba pc kai opws esu kaneis tin gomena na psarosi oxi to pc opote kala kaneis p dineis ta leuta s se tetoia pragmata ;)
Link to comment
Share on other sites

gia auto nane kala i r6 i r1 dn 8umame kai na s pw kai kati ekei fenete i magia na exeis imba life kai  oxi imba pc kai opws esu kaneis tin gomena na psarosi oxi to pc opote kala kaneis p dineis ta leuta s se tetoia pragmata ;)

r1
Link to comment
Share on other sites

Gia tetoio roloi den tha edina oute 10 euro..

 

pare ena markas re si k oute na to skefteis na to pareis afto stin photo

k gia to diko m les? :'(
Link to comment
Share on other sites

mporei na peis kaneis to roloi s "mlkia"?

Egw mporw.

 

To roloi tou noble einai mlkia!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fisika oloi 3eroume oti den einai  ::) ::)

Link to comment
Share on other sites

8es thn gnwmh m ? eilikrina prokeitai gia ena apo ta xeirotera rologia p mporeis na agoraseis ^^ san auta p poulane sta panhguria oi mauroi einai me 5 euro h auta p eixame mikra me tous power rangers k ta deixname me xara <<koita koita exw tous power ranger sto roloi m>>...an einai na dwseis lefta na pareis ena roloi dwse 200-500 euro k pane mia marka (D&G,Emporio Armani,Tag Heuer)...8a deikseis stul k 8a psarwnoun k oi gunaikes gia th finetsa s...oi slipknot ti na deiksoun? :D

dn ime ap tous tipous p kikloforoun m D&G e3o, ime enas normal tipos p pigeni s rock kafeteries k oxi s clubakia:P

 

 

egw thelw na rotisw tin timi

25euro nmz kapou eki

 

 

exw k pc k laptop k imba kinhto :)

 

btw o upologisths dn 8a m ferei pote gunaika sthn kafeteria h sto club k dn kserw k egw p allou :D pote kamia dn 8a m pei << :OOOOOOOOOO ti wraio pc>> 8a m poun <<:OOOO ti wraio roloi>> h <<ti wraia mhxanh ktl>>

an perimenis na vris gomena apo ena roloi so9ikes, fadazome poso apelpismenos ise(k sry p t leo etc) p nmzis oti 9 vris gomena m ena roloi

 

Link to comment
Share on other sites

an perimenis na vris gomena apo ena roloi so9ikes, fadazome poso apelpismenos ise(k sry p t leo etc) p nmzis oti 9 vris gomena m ena roloi

 

den isxuei panta auto!!! Stis plousiogeitonies oi gkomenes goustaroun tetoia...! An pas ditika proasteia .... 8a se lene "paidi tou mpampa :P "

Link to comment
Share on other sites

25euro nmz kapou eki

 

re mlk k to skeftese akoma? ama s aresei k kanei 25 euro pigene parto lol,

25 euro ta vriskis ston dromo >.<

Link to comment
Share on other sites

looooool gia 25eurw roloi zhtass thn gnwmh mas tote? :S omfg 8)

 

btw otan pantrefteite apo p 8a pareis to kostoumi s ? apo thn laikh? h tote 8a se poun to paidi t mpampa?h 8a bgeite me alusides k pantelonia solhnes me thn mplouza na leei metal for a living?

btw epeidh eipes kati p me prosebale oute to paidi t mpampa eimai oute khfisia zw,oute ekalh,oute apelpismenos eimai oute figoura kanw oute zw se plousies geitonies oute to paizw leftas ktl...

 

oute pote eipa oti to roloi 8a m brei gkomena h kopela opws 8es pes to...apla dinei to enausma gia suzhthsh...ooooti exw agorasei to apekthsa olomonaxos...k ekei einai p psarwnoun oles.sto oti kanw to kanw monos m.sta @@ tous gia to roloi m ...ekeines 8a to forane?>h egw?sta @@ tous gia th mhxanh m...ekeines 8a thn kabalane h egw?

 

telos to stul t ka8enos einai proswpikh upo8esh...egw sumboulh edwsa... :)

PS:dn eipa pote gia apelpisia >_> <_< isws 8a prepe na ana8ewrhseis k sorry gia thn dikh m eu8uthta alla etsi ema8a

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...