Jump to content

[GR][HELP] Mixanaki 50 cc


rozdvd

Recommended Posts

filaraki exw ena aprilia rs 50 cc kai to dinw 1900 me polla pragmata .an thes epoikinonise edw.ela geia file ta leme

me 1900 kltr na parei ena modenas dynamik h kltra na valei liga leuta akoma kai na parei ena crypton x kai as einai to dynamik 125cc kai to crypton x 135cc

alla gia 50ari automato egw dn tha dina pantos tosa leuta na kses rozdvd;p

Link to comment
Share on other sites

egw lew na doso 1220 gia t sprinter......akousa kiales 8etikes gnomes gia t sprinter [( btw molis proseksa pos t look t sprinter miazei(h einai idio) me modenas dynamik :P)]

 

btw poso einai t prostimo gia odigisi xwris diploma?

Link to comment
Share on other sites

me 1900 kltr na parei ena modenas dynamik h kltra na valei liga leuta akoma kai na parei ena crypton x kai as einai to dynamik 125cc kai to crypton x 135cc

alla gia 50ari automato egw dn tha dina pantos tosa leuta na kses rozdvd;p

plaka kaneis?sigkrineis aprilia rs me dynamik k crypton???eleos r me ta papakia
Link to comment
Share on other sites

egw lew na doso 1220 gia t sprinter......akousa kiales 8etikes gnomes gia t sprinter [( btw molis proseksa pos t look t sprinter miazei(h einai idio) me modenas dynamik :P)]

 

btw poso einai t prostimo gia odigisi xwris diploma?

pls mia apantisi 8elw gia t prostimo :P

Link to comment
Share on other sites

dn exeis prostimo dikasthrio exeis meta i klhsh paei an dn exeis ka8reptes peraseis fanari polu 8orubo i exatmish, dn foras kranos kai tetoia

Link to comment
Share on other sites

Lol Ola ta Kala Scooter exoun piso diskofreno

psa3e na dis posa papakia exoun piso diskofreno polu liga :)

 

nomizo pos prepi na gini lock to topic to paidi exi apofasisi ti 8a pari kai emis aplos spamaroume :s

ok...meta apo 2 xronia einai t dikastirio? an parei kapoios diploma mesa se auta ta xronia...t dikastirio akironete?

 

an se piasoun xwris diploma boris na paris merikes anaboles px isoun arwstos etc alla prepi na orkisti kapoios otan 8a paris to diploma 8a pas dikastirio alla 8a tous di3is oti exis diploma kai teleiose  to 8ema alla tsampa lefta se dikigorous kalhtera parto prwta kai meta pare kai papi alios ama se piasoun pes tous oti exis to diploma stin sxolh akoma kai perimenis na sto vgaloune bori kai na piasi

Link to comment
Share on other sites

t pirec to mixanaki vale mia photo edw na doume :D

8a t parw...se ligo kairo....

egw lew na pareis gillera poli dinata den tha sou pathei tpt kai idika kainourgio!!!

dn exw ta leuta....exw 1200 pros t paron

Link to comment
Share on other sites

Pas Kala re ti dikigourous  kai blakeies an dn exeis diplwma tros ena xiliariko stin eforia an fas dikasthrio kai bgaleis diplwma

kai pas me to diplwma dn exeis problhma

Link to comment
Share on other sites

se posa xronia 8a ginei? egw t kalokairi vgazw diploma...ama me piasoun omos tr? (8a vgalw sta sigoura t kalokairi...)

dn exeis problem tote re gia tous ellines erxete se 2 xronia

s dinw 2-3 sumboules gia na mn exeis prob kai diplwma na mn exeis fora panta kranos otan se stamatan mila oso pio kala mporeis

kai btw otna blepeis mpatso mn koblareis

Link to comment
Share on other sites

se posa xronia 8a ginei? egw t kalokairi vgazw diploma...ama me piasoun omos tr? (8a vgalw sta sigoura t kalokairi...)

to 8ema einai oti k na se piasoun twra, 8a fas kserw gw klisi gia kranos ktlp (an dn foras..) k gia to diplwma apla 8a fas dikastirio, omws i elliniki nomo8esia einai toso e3upni p otan ginei to dikastirio dn upologizoun pote egine to sumban (pote se egrapsan) alla upologizoun tin mera p piges esu sto dikastirio. Opote an exeis diplwma ekeini ti mera a8wonesai amesws ;D

 

Locked mias k to zitises

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...