Jump to content

[Gr]Istoselida Password


Tifε

Recommended Posts

Paidia eexo mia istoselida an 8elo na balo Password dld na min mporei na mpenis kaneis ektos an exoun to kodiko pos ginete?

 

file dn katalava ti prob exis exhghse mia

Link to comment
Share on other sites

file dn katalava ti prob exis exhghse mia

exeis akousei gia ta idiotika diktia afta xrisimopoiounte se eteries kirios gia na exoun prosbasei mono ta meli tis etairias to paidi kati tetio thelei ala dn thelei olokliro diktio aplos ena diko tou site
Link to comment
Share on other sites

8a mporoyses na ftiakseis ena diko soy password manager poy na diabasei pass apo ena txt kai an to pass poy bazoyn den einai mesa sto txt na min dexetai tin eisodo.

 

(Xreiazesai basikes gnwseis PHP & HTML, i kapoion gnwsto soy poy na kserei :P)

Link to comment
Share on other sites

Paidia eexo mia istoselida an 8elo na balo Password dld na min mporei na mpenis kaneis ektos an exoun to kodiko pos ginete?

 

 

prepei na ftiakseis ena htaccess file. mia lisi einai mesw cPanel , kai i alli apo edw: http://www.yellowpipe.com/yis/tools/htaccess_generator/index.php

Link to comment
Share on other sites

Για πιο λόγο κάνεις triple-post.Επειδή σε βλέπω νέο εδώ να σου πω ότι υπάρχει και το κουμπί της επεξεργασίας (modify) πάνω δεξιά από κάθε ποστ σου.Χρησιμοποίησε αυτό καλύτερα.Τώρα όσον αφορά το πρόβλημά σου μπορείς απλά να κάνεις ένα index.php αρχείο με ένα $_Session της PHP ώστε να ελέγχεις εάν ο χρήστης έχει το κατάλληλο cookie με το password που έχεις επιλέξει.Για το πως θα το κάνεις αυτό μπορείς να κοιτάξεις και στο www.w3schools.com για να μάθεις και κάποια πράγματα, γιατί το να στο πω εγώ ή ο καθένας είναι ανούσιο, γιατί απλούστατα δεν θα μπορείς μετά να ανταπεξέλθεις σε κανένα πρόβλημα.

 

Cheers,

-Blane

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...