Jump to content

Safe=Max


Revelation

Recommended Posts

http://l2hp.fdns.ro/

Safe+30 Max +30

:D Ston HP Mpeite Oxi Stous Allous

an einai to safe oso kai to max oloi einai isoi kai einai vlakia...i magkia einai na to kaneis monos s ++ kai na eisai poli tuxeros..safe=max < L2 ...

Link to comment
Share on other sites

an einai to safe oso kai to max oloi einai isoi kai einai vlakia...i magkia einai na to kaneis monos s ++ kai na eisai poli tuxeros..safe=max < L2 ...

den einai vlakeia apla to enchant den deixnei oti exeis kai kapoia ikanothta asxeta pou kapoioi xrhsimopoioun bug se kapoious svrs kai kanoun max + alla an exeis idia + me kapoion tote axizeis na kaneis pvp alla to na exei kapoios + 10 kai o allos + 30 kai na ton rixnei den nomizw oti apodeiknyei kati gia afton afth einai h gnwmh mou kai makari na mhn yphrxe to + sto L2  :)

Link to comment
Share on other sites

1on) Giati Na Paikseis Server p To Safe Na Einai Iso Me To Max???

2on) To oti 8a Eiste isoi dn exei sxesi An o Allos Dn Kserei Na paizei Ti na To kanei to +30 weap.

3on) Opoios Exei Max=Safe Se server Einai kai Noob Server Kai Noob Admin.

4on) Dn Bgazei Kapoio Noima to Max P.x Na ine +50 Kai to Safe +50 etc Dn einai?? Kataraxas Etc dn ma8aineis To Lineage Einai Farm Xp PvP Oxi Na Ta breis Ola etoima. /End>]./

 

Kalitera na paikseis se ena server me x7 rates official na katalabeis ti 8a pei Lineage.

 

Kai Oxi Mono Na to kaneis  +++ Monos sou Alla Na Bgaleis Kai Monos Sou to Weap P 8es na kanei Enchant Me Farm Na Zoristeis Ligaki.

Link to comment
Share on other sites

" post="799984" timestamp="1262954328"]

1on) Giati Na Paikseis Server p To Safe Na Einai Iso Me To Max???

2on) To oti 8a Eiste isoi dn exei sxesi An o Allos Dn Kserei Na paizei Ti na To kanei to +30 weap.

3on) Opoios Exei Max=Safe Se server Einai kai Noob Server Kai Noob Admin.

4on) Dn Bgazei Kapoio Noima to Max P.x Na ine +50 Kai to Safe +50 etc Dn einai?? Kataraxas Etc dn ma8aineis To Lineage Einai Farm Xp PvP Oxi Na Ta breis Ola etoima. /End>]./

 

Kalitera na paikseis se ena server me x7 rates official na katalabeis ti 8a pei Lineage.

 

Kai Oxi Mono Na to kaneis  +++ Monos sou Alla Na Bgaleis Kai Monos Sou to Weap P 8es na kanei Enchant Me Farm Na Zoristeis Ligaki.

to x7 pou les gia mena pleon einai vareto kai to safe kai max den lew na einai + 50 an kai kapoioi svr eixan ena tetoio enchant system kai eixan panw apo 100 ppls to pedema egw proswpika to exw faei me to koutali kai kapoios svr safe = max den einai kai ypoxrewtika noob svr dld den nomizw oti an exei farm gia na pareis weap kai armor sta exei ola etoima

Link to comment
Share on other sites

http://l2eclipse.ucoz.net/

Safe Max Same : +21

Exp,Sp,Adena :1000X

Alla An pisteveis pws enas server me same safe max tha mini online...

Ti na pw..............

Just Look Around Gia New Server Kathe 2 Eydomades ;)

Link to comment
Share on other sites

http://l2eclipse.ucoz.net/

Safe Max Same : +21

Exp,Sp,Adena :1000X

Alla An pisteveis pws enas server me same safe max tha mini online...

Ti na pw..............

Just Look Around Gia New Server Kathe 2 Eydomades ;)

esi apo kei to simperanes pos dn tha mini online??
Link to comment
Share on other sites

http://l2eclipse.ucoz.net/

Safe Max Same : +21

Exp,Sp,Adena :1000X

Alla An pisteveis pws enas server me same safe max tha mini online...

Ti na pw..............

Just Look Around Gia New Server Kathe 2 Eydomades ;)

 

exoun meinei poly online me safe =max sto parelthon opws kai o athebaldt htan enas poly epityxhmenos svr me safe = max  kai enas gracia pou eixe 90% pou hsoun leader mou :) htan poly epityxhmenos genika oi safe = max svr den einai fail gt kai alloi kaloi svr exoun kleisei pou exoun dyskolo enchant system

Link to comment
Share on other sites

exoun meinei poly online me safe =max sto parelthon opws kai o athebaldt htan enas poly epityxhmenos svr me safe = max  kai enas gracia pou eixe 90% pou hsoun leader mou :) htan poly epityxhmenos genika oi safe = max svr den einai fail gt kai alloi kaloi svr exoun kleisei pou exoun dyskolo enchant system

 

to 3analew...to safe=max ginetai gia balance logous

opote an einai high enchant poio to nohma???:S

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...