E-Global and L2Walker

MaxPower

looool gia na to leo man..... spoudaza 5 xronia mipws ta xserw kalitera apo sena ..... mipos to septebrio den ipirxan ?? mipos???

gia koita kai to site sto bnb ...

New Shops at Ioannina and Chania.

iNfid3L | Tue, 10 Jan 06

Bits and Bytes Internet & Gaming network dedicates two more stores for your entertainment needs at the cities of Ioannina and Chania. Two more stores with 204 internet & gaming stations on 8mb leased line are now open to offer you the quality in the world of internet services.

Bits and Bytes Giannena

100 internet & gaming stations

Address: Prisinella 17 Stoa Siarka, Ioannina

info line: 26510-83215

--------------------------------------------------------------------------------

Bits and Bytes Chania

104 internet & gaming stations

address: Hrakleiou 17, Chania

info line: 28210-20333

10 ianoariou........

http://games.bnb.gr/index.php?subaction=showfull&id=1136901858&archive=&start_from=&ucat=1&act=root

rofl......... ntaxsei ta da olatwra

ama krinw apo auto to palikari poulaei trela tpt allo..... na sou dosw kai metaxswtes kordeles na poulas a kai kati allo mesa sta bnb den exei eglobal launcher apla !!!! prin peis kati filtrare to ...... :) wx thee m pou mplexsame :S

telika den katalaveno pou tha vgei epitelous auti i kontra zerix me ollous tous allous. o kathenas kserei ti douleia exei kanei. den mas endiaferei

an o zerix exei antigrapsei i wxi vrei monos tou ola osa exei kanei gia ton server. STIN TELIKI APLI PLAYERS EIMASTE. to thema tou post einai na vroume ton tropo na sindethoume me bot ston e -global. PLZ sigentrothite se auto kai min vrizetai o enas ton allo. DEN AKSIZEI. kai gia na min eimai kai ego ektos thematos, epsakse kanenas sas ton tropo gia na sindethoume???

exo vasimes ipopsies oti me tcp tunnel tha mpenoume aneta ston e global arkei na vroume ta sosta config tou programatos.

stin teliki ston official etsi leitourgoun.

afou sindeontai me bot official mporoume na mpoume pantou.

kamia apantisi ti ginetai telika me ta bot ston e global???

p.s exo proxorisei arketa me to thema tcp runnel alla den eimai sigouros

gia tis rithmiseis.kapoios na help???

english

i am translating only the important thing

:wink: :wink: :wink:

anyone that have the knowledge on how to use tcp tunnel plz help me

i think its the only way to bot in eglobal. i have done something but i am not 100% sure about the configurations. any suggestions???

tcp tunnel wont help u at all :)

the only way to bot in eglobal is to rewrite l2walker ask hint for his help ^^

btw for me would be nice if u crack it coze i'll see how u did it and make it better hheeh

kala gia to 8ema tu demona . ok ebale antibot ti 8elate na min balei?^^ ti douelia tou kanei kai afto alo an exei kanei blakies me ta wipe ktlp. to 8ema mas einai oti kalitera pou ebale antibot kai 8a exoune tora pio ligoi bot ^^ oxi oti den 8a exei kaneis ^^. krima ontos gia aftus pou plironun 1-3 euro enow alloi den ka8onte spiti tus na lionoune linaege 24/24 kai pane na pioune 1 kafe i pane kamia bolta me tin kopela tus swsta? kai bazoune ena bot na pezei apapapapapapapap AAApapapa..........

tcp tunnel wont help u at all :)

the only way to bot in eglobal is to rewrite l2walker ask hint for his help ^^

btw for me would be nice if u crack it coze i'll see how u did it and make it better hheeh

dont be su sure about that :lol: :lol: :lol:

and by the way if i crack the antibot system ( i think i can do it but i dont want to loose my time to search for it) why do you think you will see how i will do it????

the truth is you can do anything you want if you find the way to do it

gia na breite tin host ip prepei na cragkarete ton server

gia na to kanei kapios afto prepei na exei gnoseis fantazome

esi baron an gnorizeis apo afta bes tin host ip

kai tha minei meta xi mas opos els kai esi

Ego apla tsekaro kathe 2ores to thread na do poios (apo olous aftous pou lene ton demona 2vlo kai diafora alla) tha kataferei na doulepsi pali to bot ston eglobal..

Afto to 2vlo..katafere na kanei toooosous "hackers" edo mesa...gia polles meres..na skiliasoun kai na MIN botaroun ston server tou..

Ftiaxte to bot..kai tha ton po ki ego meta kai 2vlo kai 3vlo kai 2vlo kokkino (+16) :P

Mexri tote omos...opos leo respect gia ton Maxtor...respect kai gia ton zerix/demona....

Ego apla tsekaro kathe 2ores to thread na do poios (apo olous aftous pou lene ton demona 2vlo kai diafora alla) tha kataferei na doulepsi pali to bot ston eglobal..

Afto to 2vlo..katafere na kanei toooosous "hackers" edo mesa...gia polles meres..na skiliasoun kai na MIN botaroun ston server tou..

Ftiaxte to bot..kai tha ton po ki ego meta kai 2vlo kai 3vlo kai 2vlo kokkino (+16) :P

Mexri tote omos...opos leo respect gia ton Maxtor...respect kai gia ton zerix/demona....

kai ego mazi sou.simfono apolita. ksereis ti ginetai tora eee??? oloi exoun skiliasei pou den botaroun kai oloi perimenoun apo kapoion allo na kanei kati gia na doulepsei to bot. RESPECT loipon ston zerix

e-Global Installed an AntiBot System that prevents the use of L2Walker as well as the use of multiple clients at the same pc. The prog that is considered to be responsible is la.exe. If anyone can disassemble it' date=' find the language with wich it is compiled or any other info it would be helpful if you posted it here. Some ppl say they cracked it to allow multiple clients. Pls post a patch or la.exe itself with any progress you make. It's better if you cooperate with others.

btw this is a quite good disassembler

Old post:

E-global has upgraded to C4 and since then i can't log in with L2walker.

i tested versions 10.4.9, 10.6.0, 10.6.1, 10.6.3, 10.6.4 and i always get the same result:

23:28:30 L2Walker VerifyServer emulator v1.0 (C) Xen

23:28:30 Link LoginServer Succeed.

23:28:30 ->Login LoginServer Fail.

I checked the token and found this 5B3B272E5D39342D33313D3D2D252640215E2B5D which is the default one the walker uses (if I'm wrong correct me), so there was no need to use hint's prog to alter it. (Just in case I tried it but i got the same result)

This server uses L2launch v1.5. I can't figure out what it does since the token is not changed. When i start the game a window pops up entitled FlowerL2 (see pic below)

I don't have any idea about what this thing is... If someone could help me i would appreciate it.

I can't understand what kind of protection the server uses or if the walker's version just isn't compatible.

The game also works normally if you start it from l2.exe however FlowerL2 pops up again. That's why i think L2launch is only used for updates....

Here is the set.ini of walker:

[DEFAULT]

CountryList=Greece;

DefaultCountry=0

DefaultServer=0

DefaultCharacter=0

DefaultAccount=

DefaultPassWord=

[Greece]

LoginServerIP=194.219.66.246

LoginServerPort=2106

ProtocolVersion=656

ServerList=[1]e-Global;

Server's site:   www.la2.gr

ollydbg ftw~! i'll check it soon.

"hackers" lol

ti allo tha akousw

exthex mpika sto FBI thes na mpeis kai esi

www.fbi.com

Den eipa hackers...eipa "hackers"...Ksereis (elpizo) ton rolo ton eisagogikon...

Anywayz...whatever...