Jump to content

Ti pisteuete gia ton L2Mafia?


`Gerero®

Recommended Posts

 

gia na gino dev ston mafia se olous tous servers den nomizo na eimai kati ;) mono

 

ostoso pistepse me exo akradastes apodixis oti kai o fakoykas kai o frank 8a paredextoune oti eimai kaliteros ;)

 

cya eipame min anixoume flame..

etsi mprabo kala to les gia na eisai gm i akoma kai dev sto mafia dn prepei na eisai kati gt dn aksizei na eisai kati gia ton mafia

 

flame?? kai flame na anikso mazi s dn tha einai flame gia mena para mono mia apli sizitisi gia mena

Link to comment
Share on other sites

etsi mprabo kala to les gia na eisai gm i akoma kai dev sto mafia dn prepei na eisai kati gt dn aksizei na eisai kati gia ton mafia

 

flame?? kai flame na anikso mazi s dn tha einai flame gia mena para mono mia apli sizitisi gia mena

 

edw mesa epikrati klika den 8a katso na asxoli8o isws gia sena opote 8a ta poume se ligo kairo gia ton mafia...

 

 

aaaaaaaaaaaaa

 

parepiptontos.. dokimase na rixis me ton mafia me phx ;)

Link to comment
Share on other sites

edw mesa epikrati klika den 8a katso na asxoli8o isws gia sena opote 8a ta poume se ligo kairo gia ton mafia...

 

 

aaaaaaaaaaaaa

 

parepiptontos.. dokimase na rixis me ton mafia me phx ;)

na rixo ton mafia me phx?? malon dn tha kseris ti kanei to phx gia s pro dev m esi

 

 

Link to comment
Share on other sites

na rixo ton mafia me phx?? malon dn tha kseris ti kanei to phx gia s pro dev m esi

 

 

 

 

 

haha o eminence pws epese nomizeis? phx attack packets.. asto min prospa8isis na anixis flames kai na to pexis istorias to ti eimai to ti eisai den 8a to apodixo se sena i se kanena edw mesa edw exoume mia koubenta genikis sizitisis tasis komplex pros ton mafia kai afta na ta kaneis allou oxi se mena ego apla tin douleia mou kano..

 

ena game einai relax.. an 8es pezis an oxi geia..

 

kourastika ta paidia me ta komplexika tous problimata den mporo na xoso donator! grrrrrr

Link to comment
Share on other sites

ok gerero afou to thetis etsi dokimase na to ri3is me l2j-killer..

prose3e omws mn t klasis ta @@@@@@@@@@

l2j killer?? pio afto to fake killer tou dh?? ase re

 

episis na s  ipenthimiso pos o mafia mexri stigmis exei klisei 2 server gt arage katse skepsou an telika mporis na to kaneis

Link to comment
Share on other sites

file epianan ta hacks dn pianoun pleon

 

 

 

 

EDIT: ade gia na klinoun merika stomata gt san poly paratravi3e to asteio p vrizete ton l2mafia

soz file m soz p s ebrisa ton theo s

 

pantos exei dikio 3 einai ta pio iera pragmata afti ti stigmi ston kosmo

 

O Xristianismos, o Olympiakos kai o mafia! Exeis dikio kai zitao signomi!

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock