Jump to content

Ti pisteuete gia ton L2Mafia?


`Gerero®

Recommended Posts

O owner prepei na to paradextoume evgale lefta la panta na to kserete an enas serbver valei donate kai exei atoma kapios tha kanei donate,kai tha sunexisoun etc oloi kai siga siga arxizi na gamiete o server kai leei o enas autos donate kai egw donate,epishs o  ADMIN  tou mafia exei valei kapia donates pou tha eprepe na vgalei gia na zhsh o server oxi ths mlkies pou exei tora.

Link to comment
Share on other sites

O owner prepei na to paradextoume evgale lefta la panta na to kserete an enas serbver valei donate kai exei atoma kapios tha kanei donate,kai tha sunexisoun etc oloi kai siga siga arxizi na gamiete o server kai leei o enas autos donate kai egw donate,epishs o  ADMIN  tou mafia exei valei kapia donates pou tha eprepe na vgalei gia na zhsh o server oxi ths mlkies pou exei tora.

nai dn leo oloi oi server xriazontai donate gia na iparxoun ala o admin kapote tha prepei na pei opa stamatane ta donate gia X mines gt exo bgalei ta e3oda tou server gia X mines se X mines ksananigoun ta donate pali kai episis dn tha prepei na einai toso trela

 

entometaksi akou kai to alo to koufo kanoun ban kai tous donator proti fora to blepo ego afto ston mafia na kanoun ban ta atoma p tous sintiroun kathimerina, tous taizoun, tous ntinoun, tous spoudazoun kai tous pane ta3idia eleos

Link to comment
Share on other sites

Μα καλα τοσο τρομερα Donates εχει ελεος, εγω δεν εχω παιξει και ποτε αλλα φανταζομουνα ξερω γω τιποτα Full +50 armors και τετια...

Αλλα αποτι βλεπω δεν ειναι ετσι, ακουσα για κατι κκ stats ROFL :O

Link to comment
Share on other sites

Μα καλα τοσο τρομερα Donates εχει ελεος, εγω δεν εχω παιξει και ποτε αλλα φανταζομουνα ξερω γω τιποτα Full +50 armors και τετια...

Αλλα αποτι βλεπω δεν ειναι ετσι, ακουσα για κατι κκ stats ROFL :O

κλασικά δίνει passives demonic sword zariche και akamanah lvl 10 στους άλλους για να βγάλει λεφτά.
Link to comment
Share on other sites

κλασικά δίνει passives demonic sword zariche και akamanah lvl 10 στους άλλους για να βγάλει λεφτά.

pu akribwc to eidec aut??gt kt paromoio gnt mno stn 03 server o opoioc dn anikei pleon stn idio admin!!!

kai zoubi t max ein 30 k 5 + parapanw dn kanun tn diafora gt akoma k me +6 breic eykola n rullareic tn opoiondhpote!!!

Link to comment
Share on other sites

pu akribwc to eidec aut??gt kt paromoio gnt mno stn 03 server o opoioc dn anikei pleon stn idio admin!!!

kai zoubi t max ein 30 k 5 + parapanw dn kanun tn diafora gt akoma k me +6 breic eykola n rullareic tn opoiondhpote!!!

Την Ειπες την Μαλακια
Link to comment
Share on other sites

1on prosehe pwc milac...k 2on th m peic ec ya tn mafia pu paizw apo tote pu anoi3e???pfff...

giati theoreis oti den einai ? tha mas trelaneis esi? edw to trade bug kai to scam paei sinefo kai den dinoun pisw ta item kai screenshoot na exeis para mono AN eisai donator katalaves file mou?

kane donate loipon na exeis tin eunoia twn gm kai tou stuff genikotera. a kai pou eisai . .  oute ta misa den 3ereis ti esti dimis...trust me.den pa na steileis kai 1000 mails? sta @@ tous se exoun grameno an den doun tin le3i donate $$$$$

Link to comment
Share on other sites

lpn diavasa ta panta o server egine ligo gtp gt o dimis4 dn asxoli8ike gia ena xroniko diastima me to server apla eperne ta donate kata tin apopsi m kala ekane .. to ekane gt mporouse ... alla pisteuo pos gia to 02 milaw oti dax mpori na min einai akrketa dikeo alla dax k donator na eisai me aplo mage tou kanis 500-900 dmg dld pefti dn exei tpt to megalo pano tou mono sto dmg fenete i megali diafora tou doante alla aposa akousa o dimis arxise na asxolite gia ta kala me to server idi exei fixari polla bug opos to l2jkiller k l2jattacker k trade bug k polla alla p dn ta 8imame .. tespa kata tin apopsi m o server einai gamatos apla 8eli ligo prosoxi k na to kitaei ligo na perni mati oti ginete alla etc k alios emena m aresi :) opios goustari pm me SexMach1ne sto 02 :D

poso dmg tou kaneis?? 500-900?? ego edo me elemental p imoun ego kai merika ala atoma oi kaliteroi  char xoris donate kai eixame pano mas augment skills dn mporousame oute na agkiksoume tous donator

 

edo s leo tis teleutaies meres prin fao to delete gt opos oloi kseroume tsouxtike to kolaraki tou dimi epidi akouge ti skliri alithia pigena gia pvp kai stous donator ekova mc solar flare 400 dmg kai kati psila dld o normal char ti tha kopsi?? 10 dmg?? logiko m akougete

Link to comment
Share on other sites

o mafia einai o monos server sto opio exo dei augmented rings dld agorazeis apo to shop kamia fora kai s bgenoun augmented san na exeis kanei afta anti gia to weapon augment kai afto isxuei se olous tous server tou mafia kai 03 02 stuck ken abigail kai orwen kai leo se olous aplos gia na mn klegete meta stin photo pou tha akolouthisei o dimis pos o server dn einai dikos m apla kano psixiko [gia ton 03 milao] kitakste kai pragmatika gelaste

 

2z6z785.jpg

 

epeze o bro m etsi gia na perasei i ora ligo afto ton nooboserver kai pire ena b.o earring na to kanei ++ etsi epidi tou irthe kai tou bgike augmented ala pera apo afto epiase kai augment skill active shield eleos dld

 

afto to blepo proti fora

 

dimi tora mporis na peis oti mlkia thes dn tha se pistepsei kaneis gt afto douleuei se olous tous server s aplos akoma dn exo tixi kapio skill ala to thema einai oti pas na agoraseis kapio item kai kamia fora s bgenei augmented kai mpori na tixis kapio skill opos etixa ego tora

Link to comment
Share on other sites

1on prosehe pwc milac...k 2on th m peic ec ya tn mafia pu paizw apo tote pu anoi3e???pfff...

kala kanis kaixerese puou pezis se ena apo tous pio sovarous server na sunexisis etc.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...