Jump to content

Ti pisteuete gia ton L2Mafia?


`Gerero®

Recommended Posts

Soz gia to l2 pou grafo sto title. Ksero oti pia afto p paizete ekei dn einai l2 para xrimatistirio ala to egrapsa mono kai mono gia na piasei ligo xoro to title :P

 

pite m ti pisteuete gia ton mafia kai sto telos tha sas po kai ego

 

kante oso flame thelete gia ton server afton ala oxi metaksi sas

Link to comment
Share on other sites

Hmm epeza stn ken orwen eimoun top non-donate player to kalokairi alla me eklepsan kai paratisa..Ok ama dn variete kapios kalos einai san pvp server..Kai an nti8ei exei trela pvp kai sieges..Epishs ligo kapsimo 8elei kai tous exeis tous donators aneta xD

Link to comment
Share on other sites

o server einai mapa arxisa gia mia mera kai irthe enas mage kai m ekobe kati 7k dld o server mporei na dosei kai gm speed ama ton plhrosoun gtp einai !!

Gm Speed dn Dinoun Pistepse Me Exw Donate Tou Kerata Sto Net Mou Omws Peftei.

 

Gia Ton Server Mporw Na Pw Oti Einai Kalos Omws Exei Pollous Donate...

Epeza Prin Kairo Omws Ton Paratisa Eksetias Ton Donate :/

Link to comment
Share on other sites

hm epeza ston kvn 01 exo akoma ta items (full dyna 3 sets + max kana 6 wpns + max raid jewls kai 10k hero coins ) ena thx sti rania ;) ola tsampa ^^

Link to comment
Share on other sites

eiparxi pio axristos server apo ton mafia?

epidi m arese afto san ekfrasi tha paei sign kai oxi dn iparxei xeiroteros akoma kai enas ucoz pisteuo einai kaliteros
Link to comment
Share on other sites

o admin (sectorakos,Rangel) exo0ne vgalei mia periousia apo aytous... kaloi server den lew alla polu to donate..ok kante donate alla oxi me toso trela stats..

 

milaw gia KvN panta. den exw pexei tous alous

Link to comment
Share on other sites

Gia osous milane gia ton kvn1 einai o monos server p simvainei ayto ... Kai o monos l2mafia.gr server p dn exw apolitos kamia simetoxi.... Apla gia logous anwteras vias anagkastika na kanw mia paraxorisi ena server...

Link to comment
Share on other sites

Gia osous milane gia ton kvn1 einai o monos server p simvainei ayto ... Kai o monos l2mafia.gr server p dn exw apolitos kamia simetoxi.... Apla gia logous anwteras vias anagkastika na kanw mia paraxorisi ena server...

mporeis na mas peis to synolo twn donates plox? gt me rwtane kathe fora p vlepoun afto to topic :P

 

xwris plaka :x

Link to comment
Share on other sites

pedia ego exo na po to eksis

 

patao mia fora sto toso ston server gt toso tou aksizei pia kai blepo full apo donator

eimai apo tous ligous char p dn einai me donate kai exo pano m ena valakas kai kapia active augment skills opos wm kai shield kai blepeis erxete o alos o donator kai me kill etsi gia tin plaka dld afto p thelo na po einai oti gia na peksis ekei prepei na kaneis mono donate dld alios oti kai na exeis pano s oso kai na exeis liothei o admin se anagkazei na kaneis donate

 

mprabo! mono afto exo na po! mprabo ston dimi kai sto "team" tou! mprabo gt exoun brei koroida kai tous ta pernoun!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...