Jump to content

Ti pisteuete gia ton L2Mafia?


`Gerero®

Recommended Posts

Kala krasia...

Egw exw mia idea..Epidi o mafia Einai 8riskia 8a katebasw 1 ikona pou exw sto domatio mou kai 8a balo mia ikona tou l2mafia na proseuxomai Ston 8eo Server Mafia   ??? ???

kai ston dimi na proseuxese

 

ala re paidia stamatiste mn zileuete alo as to paradextoume o dimis einai o kaliteros dev ever me ton kalitero server ever kai ton pio balanced ever

 

as to paradextoume kai as stamatisoume tis zilies kai ta klamata

Link to comment
Share on other sites

ti sas kofti poso vgazi re giftoi.. zitiani se ligo tha t zitisete kai danika xAOXoaOXoaOXOoaOXOoaOOXoA loulides

nase 100% sigouros apoti vlepw esy 8a ta exeis piasi gera eisai kai akrivos pana8emase.
Link to comment
Share on other sites

egw ta lew afta xwris kanena proswpiko ofelos pedes. dn pezw pleon l2mafia. ftiaxnw ton diko m server k an dn me pistevete rwtiste ton idio ton dimi m prosfere items k tou eipa no!

ta lew afta gt einai i alithia k as tsouzi ligo dn prz

Link to comment
Share on other sites

mages to brika

 

ego leo na paei o dimis kai na parei tin AEK logika tha tin sosei mn s parei tha parei kai pextes

gamato?

Link to comment
Share on other sites

ton exo rotisei meso msn kai m leei pos nai ta pisteuei fantasou ti zow fantasou prepei na einai poso kairo exei na peksei to pouli tou kai na dei gimni ginaika giauto gaulonei me ton mafia

 

xaox0xoa0xaoxa eleoc..Prosextika Gerero omws tis lekseis pou xrisimopoieis..

Link to comment
Share on other sites

ti sas kofti poso vgazi re giftoi.. zitiani se ligo tha t zitisete kai danika xAOXoaOXoaOXOoaOXOoaOOXoA loulides

Re palio anapire niwse! Poios soy eipe oti zilevoyme ta lefta toy?? Esena k kati alla parapligika lypomaste poy tn kanete plousio gia enan apo toys xeiroteroys server stn istoria.
Link to comment
Share on other sites

egw ta lew afta xwris kanena proswpiko ofelos pedes. dn pezw pleon l2mafia. ftiaxnw ton diko m server k an dn me pistevete rwtiste ton idio ton dimi m prosfere items k tou eipa no!

ta lew afta gt einai i alithia k as tsouzi ligo dn prz

 

molis ton sikwseis kane ena advertise edw , na deis an iparxei thn allh mera. flk panta.

Link to comment
Share on other sites

egw ta lew afta xwris kanena proswpiko ofelos pedes. dn pezw pleon l2mafia. ftiaxnw ton diko m server k an dn me pistevete rwtiste ton idio ton dimi m prosfere items k tou eipa no!

ta lew afta gt einai i alithia k as tsouzi ligo dn prz

dld s edose tzampa items?? kai gamw tous admin
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock