Jump to content

[Discussion]H PIO DONATE SERVERS.


xartperi

Recommended Posts

L2Elite vevea.. einai anoixtos prin apo to 2000 kai kukloforoun TWSES ELITE ARMOR KAI TWSA + WEAPONS..

o elite mia xara sostos ine mpori na ine toso kero anixtos kai na exi donate ala san to donate pou peuti ston mafia 2.000 o ka8e donator dini
Link to comment
Share on other sites

ston Elite dn yparxoun stucksubs , oi armor einai armor . Alla ston mafia p o allos exei 10active kai 5stucksub +lv2 SH enta3ei ekei to paratravh3ame.Exoun enwsei to L2 me to StarWars.Yparxoun atoma p exoun dwsei mexri kai 3-4 xiliarika .Kolhmpaei o dimis.

Link to comment
Share on other sites

ston Elite dn yparxoun stucksubs , oi armor einai armor . Alla ston mafia p o allos exei 10active kai 5stucksub +lv2 SH enta3ei ekei to paratravh3ame.Exoun enwsei to L2 me to StarWars.Yparxoun atoma p exoun dwsei mexri kai 3-4 xiliarika .Kolhmpaei o dimis.

o dimis tn kaliteri doulia kani oute pou asxolite me tn server tou mpeni perni leuta kai bgeni auti pou ta dinoun exoun to provlima
Link to comment
Share on other sites

o dimis tn kaliteri doulia kani oute pou asxolite me tn server tou mpeni perni leuta kai bgeni auti pou ta dinoun exoun to provlima

 

Auto ennow me to "kolhmpaei o dimis".Kolhmpaei sto xrhma apo autous pou ta dinoun.Kai den to lew provlhma.To lew spatalh , opws ka8e donate vevaia to poso paizei rolo.30-40euro dn to les zhmia dn einai tipota , alla se sxesh me 2-3 xilliades euro , ekei 3efugame.Dn pistevw na yparxei allos pio donate server.Giati akoma kai stn 17heroes ena apo ola donate list spiti paketo kanei max 150euro.Kamia sxesh.

Link to comment
Share on other sites

re eixa char stn mafia 8k euro donate.. o dimis dn prepei na ta dilonei stn eforia.. :D

sobaros server gia na kaneis donate kai tosa lefta den epernes ama3i kalhtera.. egw ama ekana donate 100-150 euro gt varieme na farm kamia fora.. pados kai o elite exi polla donate exw filous pou exoun dwsi 1-1,5k euro gia plaka..

Link to comment
Share on other sites

sobaros server gia na kaneis donate kai tosa lefta den epernes ama3i kalhtera.. egw ama ekana donate 100-150 euro gt varieme na farm kamia fora.. pados kai o elite exi polla donate exw filous pou exoun dwsi 1-1,5k euro gia plaka..

dn eixa kanei donate.. free ton eixa parei tn char...
Link to comment
Share on other sites

1)L2 Mafia!

2)L2 Elite

3)L2 Core

4)L2 Liberatos (Exei klisei alla o borouses na kaneis donate se oti pio bug class upirxe, gia 5-10 item skill. K an to bug dior8onotan eixes epilogh allagh tou donate)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock