Jump to content

~EzEraL vs nS~[True Story][GR]


Blane

Recommended Posts

Loipon epidi ton teleuteo kero exoun akoustei polla sto prosopo mou,me auto to thread 3eka8arizw OLI tin ali8ia gia to prosopo tou EzEraL kai tou nS.Loipon egw,o Nasos, eimai filoC me ton Gianni[EzEraL].O Giannis eixe ftia3ei to account tou EzEraL edw apla egw me ton Gianni 3eroume o enas to account tou allou.Loipon,epidi o Giannis dn eixe xrono na asxoli8ei me to MxB anelaba egw tin diaxirisi tou account.Ne...Ne...swsta lete... egw eimai o spammer...egw eimai ekinos pou i8ele na parei posts[kata ta legomena sas panta..].Molis egine i istoria me to - karma pou oloi edw mesa tin 8imounte eide ta posts sas kai o Giannis kai 8imwse para poli oso fsk eixa 8imwsei ki egw.Egw omws dn mporousa na to sinexisw ka8ws dn itan "diko" mou to account alla autou.Opote osa last posts eidate apo ton EzEraL itan dika tou.Meta apo liges meres egw eixa agaphsei to community kai etc ekana new acc..ton nS.nS eimai EGW o Nasos o Giannis dn exei kamia sxesi.Einai allo atomo re pedi m pws na sas to pw.Egw eimai o Nasos.Auti einai oli i ali8ia gia to prosopo tou nS.Loipon oson afora ta e-mails....

 

nas0sgr@hotmail.com> Edw mporeite na epikinonisete me ton EZERAL.[asxeta an exei ws nick : nS.Opws eipa kai prin exoume koinoxrista accounts apla dn asxoloume ws nasos me msn kai mlkies...opote einai tou EzEraL.Mporeite na ton breite eki.]

 

Loipon ti exete na peite?Auti einai i ali8ia kai i moni ali8eia...

Nta3??xarhkate?Auta eixa na pw kai oti peite apo dw kai pera gia to ti eipa....ne exete dikio...briste me...

 

-nS

Link to comment
Share on other sites

molis to eida kai mporw na se pw mono ena ....meta apo tosa legomena sou egw pleon den pisteuw lexi apo ola auta pou les....

Link to comment
Share on other sites

Gia mia stigmi, esi apo tin prwti stigmi pou hrthes edw arxises na mas les oti den exei sxesh me ton ezeral, emeis sou ftaime?

 

Pw pou blexame... Wraia, sto katw katw X$STHK@M$ poios eisai, mporeis toulaxiston NA SIMWRFWTHEIS?

Epishs (an eisai o ezeral pou eisai) pws ti mia stigmi mas vrizeis kai tin allh mas siropiazeis? Egw na sai sigouros, oti tha se stiriza, alla to mono pou eida htan oti arxises na brizeis anileos.

 

Epishs kati akoma, to account afto sto msn den htan enos paidiou (nosfer)? :) Mou eixe dwsei to msn tou otan eimastan sto idio clan se enan server...

 

Tespa, sto katw katw, me sena tha asxoloumaste kalokairiatika? *LOCKED* gia na apofygoume kai ta flames, an exeis kapoia adirisi kane pm se kapoion global mod...

 

Serial to katadisame ade, den lew afthono gelio, alla DIXE LIGO ELEOS!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...