Jump to content

Polh gelio dld eleos


`xFrost®

Recommended Posts

Paidia gelaste oloi eine ena MSN pou leei oti eftiakse tous java servers name DJRADIO,Oth hackare tin NASA ax0xa0xa0.MSN

 

 

parte vreiste preikste ton agrio gelio na valw CHAT LOGS mipws ama thelete na valw vazw

Link to comment
Share on other sites

o.O to msn auto to xerw pass ktlp giati einai tou br0 mou mpainw polles fores lo0l paw na kanw diko m mou fenete..exei kanei polles blakeies (signwmh ekproeterwn gia thn prwtash) kai ti na pw...apla h exelixh einai dramatikh kata thn problepsh autou tou thematos...signwmh prws meros tou...egw ena exw na pw gnwseis opws programatismos kai loipa den simenoun pws o allos einai hacker...ean omws dimosios exei kanei kati to opoio spanios exei kanei kapoios dektos loipon na einai enas apo tous kalous hacker h kai programer egw den eimai hacker/programer xero apla html glwssa ligosth bebaia, na stinw forum , na kanw site...san exelixh thelw na exelixthw hte san sxediasths site hte san programer se mia aplh etereia ths athunas...bebaia auto p exei ginei edw pisteuw pws einai apla paramithei tou aderfou mou...exei ginei ontws kako prws meros tou isos bebaia kai na pernh kai mena dioth einai aderfos mou omws den exoumai ths idies prootheshs...egw san 17 xronwn paidi exw na anaferw oti thelw apla na kanw estw kai mia prospatheia gia ena katharo game kai mia prospatheia isos kai na mhn bgei kalh kai na m bgei oti xereis authn h prospatheia htan adikh, mia fora to na ginete sinergaseia kai na einai reall sinergaseia tote einai alithino twra to na exei mia fimh oti k dithen, egine mia sinergaseia omws authn den alitheuh kai bebaia afou den alitheuh ara einai ena psema apo autwn tn opoio agnwsto prosopo pou dithen sinergastike me prosopo to opoio exei kanei kati, polh sebasto gia olous, gia mena auto einai apla mia prospatheia h opoia einai trelh...bebaia egw an eithela kati na anaferw oti eimai kalos einai oti, pernaw ths wres mou kanontas h kai prospathontas gia ena site to opoio tha einai ftoiagmeno apo emena kai tha einai ena site TEST kai tipote parapanw wste na ferw problima se ena forum kai ta loipa.epishs exw na anaferw apo oti xerw oti auto to e-mail einai to kako oti, antigrafh ena prosopo to opoio auto prosopo exei antigrapsh twn alithino elpoizontas na tn xerete oloi legomenos, Vitreous o opoios exei kanei se forums guide me to pws na ginei enas server o opoios tha einai java server, bebaia to pack to opoio exei dothei apo twn idio den exei kati mesa opws exelixeis compile eclipse ta loipa.o aderfos mou loipon auto to kako ekane...tha tou milisw, kai palh signwmh ekmeros tou dioth exei ginei kati anaseuasto prws to forum edw, opws kai se alles sinthikes gia alla atoma, ean mporeite na sinxoresete sinxwriste twn, aloste dn exei kai kala ta moiala tou krima ontws na twn xeftilisete etsi, to paradexome to kanw ollo auto epidh pernh k mena logo epidh eimai aderfos tou, ean exete thn kalh psuxh opws kai egw na tn stamatisw wste na xefigei apo moia idea h opoia exei ws exelixh auto to thema isos kai ena thema poly poio exeftilistiko apo auto, mia fora ean thelisete na m milisete na mou peite ti exete na peite xwris na koroideuete, pisteuw tha koroideuete isos gia auto to simban.ean mporeite na me pliroforisete me sxesh to ti tha ginei sxetika me ollo auto to problima parakalw epikinoniste mazi mou.loipon efxaristw gia elpoizontas k egw thn katanoish sas kata auto to thema, opws kai efxaristw pou tha mporesete estw k ligo apo, pisteuw politimo xrwno pou periexete na asxolithite ean mporeite ilikrina ena efxaristw sto forum gia autes ths anafores ths opoies xipnaei enan anthropo kai efxaristw epishs pou tha mporesete na katanoisete auto to keimeno pou anafera.epanalambanw ean mporeite epikinoniste mazi mou hte stelnontas kapoio e-mail hte, na prosthesete to e-mail pou tha anaferthei poio katw.

 

corenzo.2007@hotmail.com

 

EFXARISTW kai palh.

Link to comment
Share on other sites

Mia erwtish, (asxeto kata to thema) pws ginete na ftoiaxw to profil mou Platinum member me donate? eiparxh dunatothta na kanw to donate meso ethnikhs trapezos? ean mporei kapoios embiros parakalw as mou pei hte se pm hte sto e-mail to opoio exw isagh parapanw , hte kai edw ean ginete.Efxaristw gia mia akomh fora.

Link to comment
Share on other sites

a0ax0xa0ax0xa0xa0ax0a0x0ax ti egrapse re  o palavos ? ek8esi ?

 

Na kanw sxoliasmo k anaptiksi paragrafou ?  ax0axxa

parakalw sebasthte thn thesh mou oso mporw kai sebomai egw to forum kai esas, efxaristw.Pisteuw san global moderator na dinete kapoio paradigma.Egw den nwmizw na sas exw dosh kapoio paradigma estw twn ligosto kairo pou eimai edw na sas dosw, paradigma kakoithias hte kai oti exw kanei kati kako prws to forum, isa isa prospathw na mathw alla, kai na bohthw kai forum kai tous akomh poio kainourious apo emena.

Link to comment
Share on other sites

parakalw sebasthte thn thesh mou oso mporw kai sebomai egw to forum kai esas, efxaristw.Pisteuw san global moderator na dinete kapoio paradigma.Egw den nwmizw na sas exw dosh kapoio paradigma estw twn ligosto kairo pou eimai edw na sas dosw, paradigma kakoithias hte kai oti exw kanei kati kako prws to forum, isa isa prospathw na mathw alla, kai na bohthw kai forum kai tous akomh poio kainourious apo emena.

 

Εntaksei kurie CoReNz0* ,

 

Sugxoreste me pou fer8ika me asevia pros to prosopo sas. Den tha ksanaepanalif8ei meinete isixos. Parafer8ika.. kserete pasar8ika apo ta legomena twn parapanw members. Elpizw h tapini mou sugnomi na einai arketi.

 

- K4rMaArr0ws

Link to comment
Share on other sites

aloste dn exei kai kala ta moiala tou

 

nai blepoume k ton aderfo pou exei tsakisei ola ta test IQ

 

prwton kaneis den se rotise na mas analuseis oloi tin zoi tou aderfou sou k to ti blakeia skarfizete gia na er8ei sto proskinio i fisiognomia tou kai ousiastika na bouti3ei kapia lepta an oxi deuterolepta dimosiotitas

 

episis den eklepses ligo apo ton polutimo xrono mas ka8os mia tetia ek8esi p egrapses 8elei kamia wra gia na ba8mologi8ei (btw emeines sto ma8ima mou 3ana tou xronou)

 

mas les na min 3eftilizoume to 8ema k ton aderfo sou, na sou ipen8imisw oti esu to e3eftelizeis mono kai mono me to post sou ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εntaksei kurie CoReNz0* ,

 

Sugxoreste me pou fer8ika me asevia pros to prosopo sas. Den tha ksanaepanalif8ei meinete isixos. Parafer8ika.. kserete pasar8ika apo ta legomena twn parapanw members. Elpizw h tapini mou sugnomi na einai arketi.

 

- K4rMaArr0ws

 

elpoizw na mhn to lete san ironia.giati mia tetoia entiposh m emfanizei to koimeno kathos den perimena ostoso na ferthite toso poly kala apenanth mou, elpoizw epidh isos milaw me enan tropo o opoios isos sas fanei oxi mono se esas alla kai sta eipoloipa member tou forum kapws ilithios tropos (signwmh gia thn ekfrash) prws esas.egw exw parei sobara thn ipothesh genikos me to forum dioth blepw exei ginei para poly douleia/idrotas o opoios einai axios, alla kai sebastos sta ipoloipa members.

Link to comment
Share on other sites

Εntaksei kurie CoReNz0* ,

 

Sugxoreste me pou fer8ika me asevia pros to prosopo sas. Den tha ksanaepanalif8ei meinete isixos. Parafer8ika.. kserete pasar8ika apo ta legomena twn parapanw members. Elpizw h tapini mou sugnomi na einai arketi.

 

- K4rMaArr0ws

 

a0xa00x0a00a0x0ax δεν σου πάει αυτός ο τρόπος γραφής. :P

 

 

@ Corenz0* : Αυτό το δήθεν σοβαρό στυλάκι το έχουμε δει πολλές φορές και δεν "πιάνει".

Link to comment
Share on other sites

elpoizw na mhn to lete san ironia.

 

oxi re gt to les auto ? min s 3anaperasei tetia idea apo to mualo s'efaga !!

 

eleos ti allo 8a akousoume re mpas k eisai kanas dark terror k arxises pali tis idies malakies oti s pe8ane to paidi twra o aderfos sou ezoula8ike teleios gia na se 3anakanoume uploader ? =/

Link to comment
Share on other sites

nai blepoume k ton aderfo pou exei tsakisei ola ta test IQ

 

prwton kaneis den se rotise na mas analuseis oloi tin zoi tou aderfou sou k to ti blakeia skarfizete gia na er8ei sto proskinio i fisiognomia tou kai ousiastika na bouti3ei kapia lepta an oxi deuterolepta dimosiotitas

 

episis den eklepses ligo apo ton polutimo xrono mas ka8os mia tetia ek8esi p egrapses 8elei kamia wra gia na ba8mologi8ei (btw emeines sto ma8ima mou 3ana tou xronou)

 

mas les na min 3eftilizoume to 8ema k ton aderfo sou, na sou ipen8imisw oti esu to e3eftelizeis mono kai mono me to post sou ;)

 

 

 

den nwmizo aplws lew thn alitheia.kathos exw mathei na lew mono thn alitheia.pisteuw pws me exete paraparh ligakh gia xazo h ena tetoio sxiniko.den nwmizo na eimai, ta polla logia einai perita.pisteuw pws den einai prepon na sinexisth auto to thema, ean eseis to sinexisete tote den exw kapoia dunatotita na prosthesw.apla kai mono prospathw oso mporw gia esas re paidia, thelw na mhn me blepete etsi opws me blepete authn edw thn stigmh alios eimai se ena keimeno alios sthn alithinh zwh, exw sthn kardia mou na kanw sinergaseies oloi aloste den genithikame ipsiloi h kai na grafoumai, etsi den einai? e sxeftite ligakh thn thesh mou, sas parakalw, efxaristw einai to teleftaio mou keimeno den mporw na lew lew kai to apotelesma nane xirotero, egw gia esas pisteuw eisaste poly orimh, elpoizw na ktlbenete mhn sas enoxlw ki ollas.ean to katanoisete efxaristw.

Link to comment
Share on other sites

elpoizw na mhn to lete san ironia.giati mia tetoia entiposh m emfanizei to koimeno kathos den perimena ostoso na ferthite toso poly kala apenanth mou, elpoizw epidh isos milaw me enan tropo o opoios isos sas fanei oxi mono se esas alla kai sta eipoloipa member tou forum kapws ilithios tropos (signwmh gia thn ekfrash) prws esas.egw exw parei sobara thn ipothesh genikos me to forum dioth blepw exei ginei para poly douleia/idrotas o opoios einai axios, alla kai sebastos sta ipoloipa members.

 

Thes na ta akouseis e ? Vlepeis oti prospa8w na sinergastw me tn vlakeia p exeis stn egkefalo s alla dn me voi8as... Prwton an 8es na to paikseis sovaros.. k kala... toulaxiston prospa8ise na meioseis ta or8ografika s la8oi tragike... K an 8es na milas etC episis na pas sto forum tis voulis. Edw einai gaming forum... o prwtos logos p 8a s ekana ban einai auto to ufaki to tragiko.... dn s paei allakse to apla ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...