Jump to content

Bug Gia Trades


K4rMa

Recommended Posts

Pedia akouste programataki iparxi ela simera ida ena filo tou me eipe oti iparxi periptosi me keylogger aurio 8a exw apantisi to perimeno na mpi msn ..

 

P.S pedia dn milao gia to trade program leo auto pou vazis pano sto pc kai sou vlepo to acc

Link to comment
Share on other sites

kala o tipos dn milaei gia keylogger ala gia prog p alazei sto trade to OK to kanei CANCEL kai to CANCEL to kanei OK ara otan o alos patisei cancel einai san na pataei ok xD

Link to comment
Share on other sites

aa egw nomiza gia emena legate alla na sas po emena kapios otan piga na paro to homu+16 me ekanes 100 fores trade cancel perimena na kani kamia pouStia alla tpt kai tin epomeni mera fagame rolback kai ksenerosa  :-X :-\ :-\ :-\ :-\ gia the game milao

Link to comment
Share on other sites

Lol twra to eida...

 

Den ginontai auta, ksexaste ta...

 

 

simfono kai epauksano.kai ego mporei na leo pos eida ena prog pou se paei kateuthian 80 lvl me ena klik ti  simenei oti IPARXEI???

Link to comment
Share on other sites

loipon, exw ena theory............

sto wow, exw ena fishing bot....

auto, molis epilexseis tin perioxi p thes, s kounaei afto mata ton cursora, se paralilogramo sxima.

auto simenei oti borei na s kounaei to mouse....

 

loipon, ama exei kapies sigekrimenes apostaseis, na einai rithmizmeno as poume apo ekei p paei na klikarei, na tou to metakinei aristera se apostasei oso einai to CANCEL me to OK......

opote, otan paei na klikarei o allos CANCEL, na pataei OK....

 

den einai logiko afto?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...