Jump to content

Άνοιγμα Ports (Windows Xp/windows 7) Updated 11/02/2014


Recommended Posts

Merika Atoma Prospa8oune na aniksoune Akoma Ports Epidi Den gnorizoune

Exoune Di Afto to Guide? Malon oxi

8a protimousa na to dinoume Afto to Guide Otan kapios zitai Help Me port...

Kai gia na Gnorizoune Kapgi

Alo Anigma Ports Kai alo No-IP

etc den ine? :/

 

 

EDIT: Iparxi prob? den polikatalabate? rotiste kai 8a parete apantisi amesa...

Link to comment
Share on other sites

man ego otan pao sto Gia proxorimenous(sto toixos prostasias) dn m exei to ru8miseis... einai anagkaio auto to bima???(exo windows vista)

 

i oli diadikasia dn 8a exei to idio apotelesma me to an ekleina to toixos prostasias????

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

lipon..

file mou ilikrina  sou milaw me voi8ise poly.. Omos exo provlima!!

exo distixos windows vista (diladi SVISTA :) ) kai exo kolisi eki pou anigoume tis ports apo to tixos prostasias...

ilikrina afto to tixos prostasias einai poly GTP!!! re cis mipos iparxi kai kapio alo topic pou na exigi pos anigoume ports sto tixos prostasia?

 

kai paly thx giati edo kai kero prospa8ousa na anikso tis ports.. asxeta pou tis anixa mesa apo tin selida tou modem mou giati den to ixe to site pou mas ipes..

sticky pedes axizi.. an oxi gia tous PRO alla gia emas tous arxarious xriazete :D

Link to comment
Share on other sites

lipon..

file mou ilikrina  sou milaw me voi8ise poly.. Omos exo provlima!!

exo distixos windows vista (diladi SVISTA :) ) kai exo kolisi eki pou anigoume tis ports apo to tixos prostasias...

ilikrina afto to tixos prostasias einai poly GTP!!! re cis mipos iparxi kai kapio alo topic pou na exigi pos anigoume ports sto tixos prostasia?

 

kai paly thx giati edo kai kero prospa8ousa na anikso tis ports.. asxeta pou tis anixa mesa apo tin selida tou modem mou giati den to ixe to site pou mas ipes..

sticky pedes axizi.. an oxi gia tous PRO alla gia emas tous arxarious xriazete :D

edit1:

kapios na svisi to deftero post mou!!! apo to lag egine soz!!

 

edit2:

molis evgala photo gia to pou kolaw sta vista gia dite kai pite ti mporo na kano!!

0mmic7aiiwcqbz88jfut.jpg

 

nai exo pola para8ira anixta :P

 

 

anixa kai tis prots tou modem mou xoris to www.portforward.com

width=1024 height=768http://www.imagehack.gr/images/o1zu9cutrzrk2o8azx57.jpg[/img]

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

egw menw voulgaria....arxika gz gia to post s...me voithises poly...

 

alla opws eipa k prin edw eimai me etereia p m parexei kalodio kateytheian sta kentrika xwris rooter prepei na anoixtoun port???

 

plz help...eyxaristw...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...