POS NA VRISKETE TIS IP/PORTS TWN SERVERS

cheatertodeath

netstat -n  GUYS AKOUSTE M PLZ to walker m bgazei Login server use

kai GameServer Use kai apo katw lei ip port useranme password afou ta simpliroso ta apokatw

sto login kai to gameserver epilegw to idio kai sta 2??

emena m vgazei protokollo    topiki dieuthinsi    eksoteriki dieuthinsi    katastash   

alla de vlepw pouthena port

de leei kapou sigkekrimena "PORT" psakse sto eksoteriki dieuthinsi tous ari8mous p grafw sto first post

gia gracia part1 kai gracia part 2 einai to idio epsaxna to ogg kai to walker gia ton srvr mou ta vreika kai patis netstat -n kai m ebgale tis ip tous kanonika gia ola c4 c5 c6 c7 c8 ola! logika...

Loipon magkes de 3erw an auto exei 3anagraftei kai an exei sorry.Vlepw kapious ppl na zitane tis IP/PORTS twn servers. Loipon simera 8a sas pw pos  na tis vreite.

Prwta anoigete to client sas kai to afinete ekei p deixni olous tus server( ekei pou leei confirm bla bla bla Akrivws meta to agreement).Vazete se window to l2 kai pate Εναρξη<<Ektelesi kai patate cmd.Tote 8a vgi to windows command line ekei grapste netstat -n kai patiste enter.8a vgoune para polles IP/PORT.Eseis omos psaxnete tis IPs me to port  2106 η 7777 ( iparxoun kai server p exoune port 2206)

Afou vreite ta port/ip,Aploustata  kante edit to set.ini tou fakelou tou walker xrisimopiontas Notepad

TA PROTOCOL VERSION:

C4:645

C6(Interlude):746

Kamael/Hellbound:831

Gracia 851 ( kai to 828 douleui ston retail)

Elpizw auto to guide na sas voi8ise! :)

P.S AUTO ISXUEI STA WINDOWS XP.GIA TA VISTA DE GNWRIZW

kai ama bro to ip tou server egw ti kerdizw??

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hello everyone, I need help with a script I found on the internet for auto target. It's working fine, but it targets any player in PvP, and I want to block certain classes. I added the condition and not ((User.ClassID = 27) or (User.ClassID = 103)) to the script, but after that, it doesn't target any class at all. I want it to target only specific classes defined in the script.           if (user.DistTo(Char2) < radius_max)         and not (char2.ismember)         and not (char2.dead)         and not (user.clanid = char2.clanid)         and not ((User.ClassID = 27) or (User.ClassID = 103))         and (char2.pvp) then          begin
    • Remove the if part of the code:   if (template.isType("L2RaidBoss")) { spawn.setRespawnMinDelay(43200); spawn.setRespawnMaxDelay(129600); RaidBossSpawnManager.getInstance().addNewSpawn(spawn, 0, template.getBaseHpMax(), template.getBaseMpMax(), permanent); } else { SpawnTable.getInstance().addNewSpawn(spawn, permanent); spawn.init(); } if (!permanent) { spawn.stopRespawn(); } activeChar.sendMessage("Created " + template.getName() + " on " + target.getObjectId());  
    • Hello, i use L2jSunrise, and i want to know how i can edit these lines to have possibility to spawn more than 1 raid ( instance )?   if (RaidBossSpawnManager.getInstance().isDefined(spawn.getId())) { activeChar.sendMessage("You cannot spawn another instance of " + template.getName() + "."); } else { if (template.isType("L2RaidBoss")) { spawn.setRespawnMinDelay(43200); spawn.setRespawnMaxDelay(129600); RaidBossSpawnManager.getInstance().addNewSpawn(spawn, 0, template.getBaseHpMax(), template.getBaseMpMax(), permanent); } else { SpawnTable.getInstance().addNewSpawn(spawn, permanent); spawn.init(); } if (!permanent) { spawn.stopRespawn(); } activeChar.sendMessage("Created " + template.getName() + " on " + target.getObjectId()); }  
    • για σας εχεισ κανεις την database του l2 trinity  ?  ευχαριστω 
    • Sorry I can't reveal my server information to you. If you are really interested then pm me and come to my server to test it
  • Topics