Jump to content

[Guide][GR] Pws na alaxete Administrator password


NazGhuL.

Recommended Posts

Auto to Guide eine ligo Off topic kai se lathos seccion alla dn vrika allo gia na to postarw, Me exete voithisei poli sxetika me to l2 kai nomizw pws prepi na to mirastw mazi sas auto.

 

Loipon se auto to Guide 8a sas ma8w pws na   alaxete ton administrator password, Xwris na ton xerete alla oute kan na eiste ston Administrator account.

 

To Guide auto eine gia Windows Xp.

 

Arxika anigete to Comand prompt, H Windows key +R , H apo run->cmd, H start->all programmes->Accesories->comand promt.

kai grapseete "net users"

Twra 8a sas vgalei enan pinaka san auto me tous Users p xrhsimopoioun auto to pc. Kanonika 8a eine kati san kai auto.

 

cmd1nu7.th.png 

 

Meta grafete "Net user "administrator"(auto 8a eine to onoma tou administrator kai 8a to grapsete xwris ta "") *

 

As poumai etsi, net user nazghul *

 

Wpos stin ss parakatw

 

cmd3sg8.th.png

 

Meta 8a sas zitisei na grapsete to password kai na to kanete confirm.

 

P.S to password dn 8a fenete otan to grafete oute kan ta sinithismena *****

P.S 2 sorry p eine se lathos Seccion alla dn yparxei tpt sxetiko

P.S 3 elipizw na voithisa

Link to comment
Share on other sites

πολύ χρήσιμο για όποιον δεν το ήξερε...  ;)

 

Θυμηθείτε πάντος:

Το να καταστρέψεις ή να κλέψεις είναι εύκολο, το δύσκολο είναι να δημιουργήσεις  ;) (σε περίπτωση που αυτό χρησιμοποιηθεί με "λάθος" τρόπο)

 

Link to comment
Share on other sites

πολύ χρήσιμο για όποιον δεν το ήξερε...  ;)

 

Θυμηθείτε πάντος:

Το να καταστρέψεις ή να κλέψεις είναι εύκολο, το δύσκολο είναι να δημιουργήσεις  ;) (σε περίπτωση που αυτό χρησιμοποιηθεί με "λάθος" τρόπο)

 

Swstos Egw poio poli to evala gia Autous p exoun Xexasei ta Pass tous, 8eloun na kanoun kamia plaka se filous etc...etc... Twra pws 8a to xrhsimopoiooisoun Dn eine dikh m ypothesh ; )
Link to comment
Share on other sites

egw kserw kai ena alo .. px ama to net cafe dn s leei pos dn exeis acces sto local .. px dn mporeis na sindethis me ta alla pc,pas run .. cmd .. kaI GRAFIS shutdown -s -t 1000 (to 1000 einai posa deuterolepta thes ) -m (meta apo to m vazeis to onoma t pc sto local s)

PX shutdown -s -t 1 -m Vagelis15 .. :P kai t svinei to pc...

egw to kanw se net cafe kai svinw ola ta pc... ta exoun peksei oloi..:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Auto to Guide eine ligo Off topic kai se lathos seccion alla dn vrika allo gia na to postarw, Me exete voithisei poli sxetika me to l2 kai nomizw pws prepi na to mirastw mazi sas auto.

 

Loipon se auto to Guide 8a sas ma8w pws na   alaxete ton administrator password, Xwris na ton xerete alla oute kan na eiste ston Administrator account.

 

To Guide auto eine gia Windows Xp.

 

Arxika anigete to Comand prompt, H Windows key +R , H apo run->cmd, H start->all programmes->Accesories->comand promt.

kai grapseete "net users"

Twra 8a sas vgalei enan pinaka san auto me tous Users p xrhsimopoioun auto to pc. Kanonika 8a eine kati san kai auto.

 

cmd1nu7.th.png 

 

Meta grafete "Net user "administrator"(auto 8a eine to onoma tou administrator kai 8a to grapsete xwris ta "") *

 

As poumai etsi, net user nazghul *

 

Wpos stin ss parakatw

 

cmd3sg8.th.png

 

Meta 8a sas zitisei na grapsete to password kai na to kanete confirm.

 

P.S to password dn 8a fenete otan to grafete oute kan ta sinithismena *****

P.S 2 sorry p eine se lathos Seccion alla dn yparxei tpt sxetiko

P.S 3 elipizw na voithisa

Poli kalo alla o admin anigi ekino to para8iraki dn 8iamem pos legete nomizw server status kati tetia pou mpori na kani oti goustari apo eki bun/bunip/ktl.na alaksi to pws pali.. pantos gia na basanisis ton admin poli kalo
Link to comment
Share on other sites

to paidi edwse mia sxetikh odhgia mhn ton trwte re..

eleos apo arxh to eipe den xerei an einai swsto topic..

allwste otan kapios to dei moder.. an xreiastei to kanei moved

eleos eiste merikes fores!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...