Jump to content

Bug gia +++ (to anakalipsa monos m) :P


Futzi

Recommended Posts

Geia sas exw vri 3 bug's gia +++ ta opoia einai

 

1) pernis ena weapon to kaneis ++ mexri to safe p.x. +10 perneis alla 10 leme twra kai ksekinas na perpatas kapou eksw apo town kai etc opws perpatas kathe 2 min xoneis kai +1 kai ginete .....

 

2)pernis ena weapon to kaneis safe p.x +10 xwris na to foras meta kathese to foras kai meta kathese sikonese kathese sikonese sinexomena kai etc opws to kaneis ayto skas kai +1 kai ginete.....

 

3)ayto to kolpaki einai ligo ews kai poly vareto perneis ena +10 to pas werehouse to afinis ekei gia 10 meres meta apo 10 meres to bgazeis kai xoneis 10 scrool kai ginete

 

 

P.S se emena epiasan me tin prwti  ston L2 DreamNet c5 , l2 Horizon , l2 crazy ,l2 moon

 

kalh tixy !!!!

 

Link to comment
Share on other sites

lol

1on den iparxoun enchant bugs.... einai ola stin fantasia s

2on den iparxei periptosi na fiso\w ena weap ston wh gia 10 meres

3on tha s akoustei vareto ews poli vareto... mazepse lefta pare kamia 50ara opla kai kamia 500ara enchant k arxise na xoneis.. o monos tropos na kaneis kalo enchant... cya

Link to comment
Share on other sites

Re file... sorry ki'olas...

Afta ta pragmata ta les eC bug???

Ma gia onoma tou 8eou...

 

Se opoion server exw pexei vlepw olo k kapoion karamalara na kanei /sit /stand /sit /stand e.t.c

na tou spaei to weapon kai na to xana kanei... dld imartwn !!!

 

Xekolate ligo to mualo sas... dn einai bug afta... kini vlakia mualou einai... imartwn...

Kai oso gia ton dre@m pou les... ekei to ekane olos o server except me...

e... de nomizw na s eipe tpt esena o GM... tespa...

 

ENHMEROTIKA

Prin postarete opoiadipote vlakia pou sas erxete sto mualo...skeftite to x2...

2i fora pou to lew... o ka8enas grafei to makri k to konto tou...

Plus... ta idia akrivws ta exoun pei alla 25k members tou forum...

dn ekanes oute ton kopo na psaxeis ligo sta old threads tou mxc...

Link to comment
Share on other sites

Geia sas exw vri 3 bug's gia +++ ta opoia einai

 

1) pernis ena weapon to kaneis ++ mexri to safe p.x. +10 perneis alla 10 leme twra kai ksekinas na perpatas kapou eksw apo town kai etc opws perpatas kathe 2 min xoneis kai +1 kai ginete .....

 

2)pernis ena weapon to kaneis safe p.x +10 xwris na to foras meta kathese to foras kai meta kathese sikonese kathese sikonese sinexomena kai etc opws to kaneis ayto skas kai +1 kai ginete.....

 

3)ayto to kolpaki einai ligo ews kai poly vareto perneis ena +10 to pas werehouse to afinis ekei gia 10 meres meta apo 10 meres to bgazeis kai xoneis 10 scrool kai ginete

 

 

P.S se emena epiasan me tin prwti  ston L2 DreamNet c5 , l2 Horizon , l2 crazy ,l2 moon

 

kalh tixy !!!!

 

 

 

Kai meta Xipnises ?????????

Link to comment
Share on other sites

Epidi pisteuo oi perissoteroi ta exoun dokimasei auta, to + s poianei epidi to exeis afisei ligi wra on.Pigaine pekse 10 lepta pvp kai xose 4 + na deis pos paei to oplo :D

Link to comment
Share on other sites

Geia sas exw vri 3 bug's gia +++ ta opoia einai

 

1) pernis ena weapon to kaneis ++ mexri to safe p.x. +10 perneis alla 10 leme twra kai ksekinas na perpatas kapou eksw apo town kai etc opws perpatas kathe 2 min xoneis kai +1 kai ginete .....

 

2)pernis ena weapon to kaneis safe p.x +10 xwris na to foras meta kathese to foras kai meta kathese sikonese kathese sikonese sinexomena kai etc opws to kaneis ayto skas kai +1 kai ginete.....

 

3)ayto to kolpaki einai ligo ews kai poly vareto perneis ena +10 to pas werehouse to afinis ekei gia 10 meres meta apo 10 meres to bgazeis kai xoneis 10 scrool kai ginete

 

 

P.S se emena epiasan me tin prwti  ston L2 DreamNet c5 , l2 Horizon , l2 crazy ,l2 moon

 

kalh tixy !!!!

exeis skeftei tin leptomeria oti mporei  o server s na ita 85% chance px??? i oti isoun popofardos  ;)

 

 

Epidi pisteuo oi perissoteroi ta exoun dokimasei auta, to + s poianei epidi to exeis afisei ligi wra on.Pigaine pekse 10 lepta pvp kai xose 4 + na deis pos paei to oplo :D

eleoc re k c... twra dn ipame oti eine kathata TIXH????? eleoc!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

egw paidia ayta ta ekana sinexos ston drema net kai eixa kanei tis ...... ta +30 kai 36 meta espage alla pigenan os ekei

 

 

Re man plaka moy kaneis?

O Dream opos leei kai o "z0ul0u" mporei na itan 85% chance...

H ali8eia einai oti o server itan 85% chance kai me blessed scrolls 100%...

Mi to sinexizeis alo... einai ka8ara 8ema tixis...So Simple

Episis... se 4 meres eixa ftiaxei 1 +29....

Kai episis ena pedi apo to net p epeza , tin proti mera p epexe eftiaxe +31.

Link to comment
Share on other sites

Paides ksekolate me ta bug gia enchant apla DEN IPARXOUNE!!!!

oso kai na psaksete den tha vrite bug gia enchant pou na doulevei...

se osous server exete paiksei exete dei pote atomo na exei koumposei weapon i otidipote allo me bug???

Link to comment
Share on other sites

paidia bug enchant einai alh8eia den uparxoun, hack omws nai!!!To forum  omws einai gia gnwsh opote den kanei kako na 3eroume kapoia bugs ta opoia douleuoun opws leei o futzi se kapoious srvs

Link to comment
Share on other sites

paidia bug enchant einai alh8eia den uparxoun, hack omws nai!!!To forum  omws einai gia gnwsh opote den kanei kako na 3eroume kapoia bugs ta opoia douleuoun opws leei o futzi se kapoious srvs

 

file ta hack gia enchant den sou dinoune to p.atk i to m.atk apla allazoune to + kai to xroma!

 

ksekolate pia me afta den ginetai na klepseis tous perissoterous server se enchant!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock