Jump to content
  • 0

ProtecT system

Question

Recommended Posts

• 0
Posted

eipes oti dn 3es poLLa apo dev...

to oti mono me to l2.ini i k xwris auto mono me ta host boreis na logareis ston server to 3ereis?

Min asxolise lock topic kapios mod-

• 0
Posted

well well well, mporei na eimai wow mod, k wow psilo dev, alla exoume k tis gnoseis mas sto l2 ^^

katarxas sto filo xagnosto o opios leei 3eka8ara oti poulaei protection gia system, einai to idio pragma me to na pas stin laiki k na tou peis bale mou 5 kila protection gia l2, dn exei apolitos kamia simasia, ola paizonte sto ti 8a kaneis sto pack (ean 3ereis) (complie k prasina aloga) to system einai apla o fakelos ston opio iparxoun ta arxia p probalonte sto l2 (name tou server, name ton weapons - armors k ola ta paragonta) ean apla apomonoseis to l2.ini k to baleis se ena (kai kala) "aprostateuto" system, mpeneis ston server k eisai GG, opote min pi8este me to ka8e kalampouri p leei o ka8e katakaimenos edw mesa, leechers iparxoun poli, giauto koita3te k ligo ta guides dn ta exoume gia omorfia, iparxoun poli analitika guides gia to pos na kaneis compile px, ante k kalo diabasma

• 0
Posted

Min asxolise lock topic kapios mod-

to an gini lock i oxi dn 8a to apofasis esi mono enas moderator ...

Ontopic: Malista psilo katalaba ti prepi na kano :) alla dax 8a me boleuan merikes logikes apopsis akoma :P

• 0
Posted

to an gini lock i oxi dn 8a to apofasis esi mono enas moderator ...

Ontopic: Malista psilo katalaba ti prepi na kano :) alla dax 8a me boleuan merikes logikes apopsis akoma :P

den xereis na diabazeis kiolas.

• 0
Posted

Iparxei protection k file forgoten dn 8a prostatepseis ton eauto s 8a to kaneis upload k 8a to dineis stous paixtes s na to kabazoun (ws kalos admin..).O l2 cursedworld gia paradigma exei protection sto system,dn mporeis na logareis me phx,hlapex,etc.Alla opws eipan k parapanw pernoun to l2.ini k to bazoun se allo system.Alla posoi 3eroun na to kanoun auto?K 1 prostasia parapanw dn ekane POTE kako.

Locked gt to paratrabi3ate.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock