Jump to content
  • 0

ProtecT system

DarkSky

Question

Recommended Posts

• 0

well well well, mporei na eimai wow mod, k wow psilo dev, alla exoume k tis gnoseis mas sto l2 ^^

katarxas sto filo xagnosto o opios leei 3eka8ara oti poulaei protection gia system, einai to idio pragma me to na pas stin laiki k na tou peis bale mou 5 kila protection gia l2, dn exei apolitos kamia simasia, ola paizonte sto ti 8a kaneis sto pack (ean 3ereis) (complie k prasina aloga) to system einai apla o fakelos ston opio iparxoun ta arxia p probalonte sto l2 (name tou server, name ton weapons - armors k ola ta paragonta) ean apla apomonoseis to l2.ini k to baleis se ena (kai kala) "aprostateuto" system, mpeneis ston server k eisai GG, opote min pi8este me to ka8e kalampouri p leei o ka8e katakaimenos edw mesa, leechers iparxoun poli, giauto koita3te k ligo ta guides dn ta exoume gia omorfia, iparxoun poli analitika guides gia to pos na kaneis compile px, ante k kalo diabasma

• 0

Min asxolise lock topic kapios mod-

to an gini lock i oxi dn 8a to apofasis esi mono enas moderator ...

Ontopic: Malista psilo katalaba ti prepi na kano :) alla dax 8a me boleuan merikes logikes apopsis akoma :P

• 0

• 0

to an gini lock i oxi dn 8a to apofasis esi mono enas moderator ...

Ontopic: Malista psilo katalaba ti prepi na kano :) alla dax 8a me boleuan merikes logikes apopsis akoma :P

den xereis na diabazeis kiolas.

• 0

Iparxei protection k file forgoten dn 8a prostatepseis ton eauto s 8a to kaneis upload k 8a to dineis stous paixtes s na to kabazoun (ws kalos admin..).O l2 cursedworld gia paradigma exei protection sto system,dn mporeis na logareis me phx,hlapex,etc.Alla opws eipan k parapanw pernoun to l2.ini k to bazoun se allo system.Alla posoi 3eroun na to kanoun auto?K 1 prostasia parapanw dn ekane POTE kako.

Locked gt to paratrabi3ate.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...