Jump to content

interlude [L2J] L2Undone


Harut

Recommended Posts

most corrupted admin... he scamed his player and he also scamed me for 50 euros in the past... dont join on this crappy server gevorakoc is the owner 

 

i never had problems with that person :D

Link to comment
Share on other sites

Greek: Poster

 

aftos o server einai anixtos giana parei ta donate kai na klisei min asxoliste o Gevor Exei aniksi polous server me diafora onomata giafto pote den 8a exei sovaro server anigi 15 me 30 meres to poly perni ti perni apo fragka kai meta klini server Full Down...an kai aneta pefti me 10 ddos attack Zombie pc kai telos!!!!! 

Link to comment
Share on other sites

Greek: Poster

 

aftos o server einai anixtos giana parei ta donate kai na klisei min asxoliste o Gevor Exei aniksi polous server me diafora onomata giafto pote den 8a exei sovaro server anigi 15 me 30 meres to poly perni ti perni apo fragka kai meta klini server Full Down...an kai aneta pefti me 10 ddos attack Zombie pc kai telos!!!!! 

[GR]re den gamiese lew egw esu ama mporis na aniksis server anikse kai min me zalisis ta @@ ante malakizmena e malakizmena 

Link to comment
Share on other sites

[GR]re den gamiese lew egw esu ama mporis na aniksis server anikse kai min me zalisis ta @@ ante malakizmena e malakizmena 

Corrupted staff. And completely dead server in all farm areas/zones. Giran 100 ppl, 70 afkers. Olympiad doesn't even start.Only donators/gm chars inside server.

Bye.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...